Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M12a40r47e63k 54Š59t78v46á75n 9755668393963

Pan Ruščák toto asi zas tolik o Británii neví, když jí dává za vzor Německo. Německo je nám možná ve většině případů mentalitou bližší, ale Británie to je přeci jenom kosmopolitní země. Ta zkušenost s koloniemi je poznat, že Německu chybí, nebo to co Němci prováděli v dobitých zemích, netřeba rozvádět. Další věci jako jako situace na silnicích a jejich stav, já se ptám, jestli někdy vůbec jel v Německu a pak hlavně v takové Mecce motorismu jako je jižní nebo střední Anglie. To je prostě výsměch v tomto dávat Německo za příklad. Vždyť i na dálnici by Vás pomalu nechali hlady chcípnout nebo vyschnout nádrž. Pak ti féroví lidé a policajti... Sakra o čem vůbec psal?

0/0
26.9.2014 15:35

A47n40d42r75e14j 52R77u15š36č62á38k 6317947334204

S Anglií a Skotskem (zbytek UK neznám) mám zkušeností dost a jezdil jsem tam také. I tak musím říct, že v Německu se jezdí lépe, a to po něm najezdím ročně tak 8000-10000 km. S policií v Německu jsem problém nikdy neměl, nevím, proč by mě měl někdo nechat hlady chcípnout nebo vyschnout nádrž - míst, kde se najíst nebo natankovat je v Německu dost a člověk snad umí trochu plánovat, kromě toho v UK také - například ve srovnání s ČR - pump také moc není. A co se týče kosmopolitnosti, jsou to nebe a dudy. V Německu by si nikdy nikdo nedovolil například o přistěhovalcích ze střední a východní Evropy psát tak, jako Daily Telegraph, o bulvárech typu Daily Mail nebo The Sun ani nemluvě. Ani Bild by si to nedovolil. A co se týče nesnášení přistěhovalců, asi znáte jen hodně málo zejména z Anglie, protože zatímco v Anglii je poměrně dost lidí, kterým vadí, že mluvíte cizím jazykem v autobuse, je tam dost lidí, kteří za vším špatným vidí přistěhovalce, i kdyby byli sebevíc integrovaní. To v Německu prostě není. Tam nemají lidé často dobré vztahy s Turky, ale ne s imigranty en bloc.

0/0
26.9.2014 16:00

M29a35r86e65k 81Š85t85v20á42n 9285558883253

No jo, vy jste ale povrchní. Vy jen čtete (Daily Mail a Bild), já žil :-)

Němci se snaží a za pár století se taky vypracují k nějaké demokratické kultuře. Z anglického pohledu jsou ale stále ve fázi demontáže nacismu. Vždyť ta jejich republika trvá ani ne nějakých 70 let.

(Btw. strašně mi to připomíná co babička říkala na konci války. To k nim chodili známí pro jídlo z Prahy protože byl hlad. A měli čeledína Vlasovce. Tomu také ti naočkovaní lidé tvrdili, jak je komunismus krásný. On jen suše odvětil, že oni jen četli a on žil. Pak ho odvedli Rudoarmějci, budiž mu Bůh milostiv.)

0/0
26.9.2014 16:07

M54a42r67e46k 93Š76t21v51á85n 9615518863813

Já měl pouze malý problém s policií na A-D hranicích okolo roku 1992. Vyndali montérky z mé Škoda 150 S, nic nenašli, a tak mne volky nevolky nechali jet. Dneska údajně dávají lidem i načůrat, ale naštěstí jsem neměl tu čest.

Anglie? Tam mi v roce 1996 (tedy když to tam ještě nezamořili Poláci a Litevci) div nesalutovali při upozornění, že mi nesvítí koncové světlo a nebo při upozornění, že ani na prázdné dálnici mezi Manchesterem a Birminghamem po půlnoci nemůžu jet v prostředním pruhu. Němka co se mnou jela se moc divila, jak jsou na nás hodní. Však jsme se spolu dělali srandu z toho jak u nich v různých situacích by na rozdíl od Anglie viselo na cedulích "Verboten ..." ;-)

0/0
26.9.2014 16:13

O75n74d76ř19e42j 59F35i68l26i49p87c11z57y21k 8614293108561

Souhlas.

Slezsko- asi 7 nositelů Nobelovy ceny, všichni Němci.Slezsko mělo zůstat německé, alespoň to moje, těšínské. V roce 1919 vpád ožralých legionářů vraždících zajatce i civilisty  na část Těšínska, vše na příkaz Masaryka a následné pronásledování místní polské  národnostní většiny / v roce 1911 / ?/- před válkou  ve Vendryni u Třince se k české národnosti z 2000 obyvatel hlásili 2, ve Stonavě u Karviné, /3000/ jich bylo 18.... v roce 1938 polská odveta. Dnes protipolské výpady, ničení polských nápisů vyhrožování

nám, zbývajícím Polákům, kteří zde zde po staletí žijeme a pracujeme, vystěhováním do Polska. Události z roku 1919 jsou falešně prezentovány jako obrana Těšínska před polským vpádem. Celá česká historiografie je je jedná velká lež. A to se týká i sudetských Němců. Poláci si už pořádek v dějinách dělají, přiznávají antisemitismus, pronásledování Ukrajinců. Němci, to už mají za sebou. A co Čech ? Já nic, já muzikant.Mentalita lidí na Těšínsku , ale i na Hlučínsku byla kdysi" německá".Práce, rodina, solidnost. Po roce 1919

začala "kolonizace" Těšínská českým podřadným a šovinistickým živlem,, stejně jako se stálo na Slovensku. Důsledek ? Záplava pologramotných šovinistických "horníků"a "hutníků" a likvidace staleté místní kultury, lži a překrucování dějin.

0/0
25.9.2014 9:55

M57i63l61a59n 93R94a91d36e27k 3217676431731

s tema remeslniky, pred par lety skoro plakal nejaky reditel ze Siemensu, ze mu chybi par tisic techniku. A sel je hledat do Polska a nic, pry musel az do Kazachstanu, nevim jestli je nasel, nepamatuji detaily.

Ono je to osemetne, remeslnici a technici si vetsinou vydelaji, i tady v Americe, a myslim jak USA tak treba Mexiko, ale stoji dole na spolecenskem zebricku. Tak je pak musi dovazet, i to Mexiko, z Koreje a Ciny. To jsou srandy. A kazdy chce universitu. Co filosofu nebo sociologu me obsluhuje v cistirne nebo v restauraci. Dnes tady hlavne i ze Spanelska a Italie, roztrh se s nima pytel

0/0
23.9.2014 19:08

M45i77l10a20n 20R42a33d84e95k 3627566381921

R^ ano, ale USA a Marshalluv plan ma na tom obrovske zasluhy. Cesko tento plan neprijalo a dodnes nese nasledky.

Jinak je pravda ze uz maji z jakekoliv valky nahnano, neco jako Japonci. Budou to ti posledni kteri by si neco zacali. Z rasismu maji paniku. Posledni dobou ke sve skode. A s tim neznecistovanim, to kulha. Zarazili sve atomove elektrarny ze strachu pred zemetresenim a tsunami, aniz by Merkel v par spotech naznacila ze za A- nic takoveho v Nemecku nehrozi - za B - ve Fukusime zemreli na nasledky zemetreseni a tsunami. A tak tezi "ciste" uhli. A zavisi hodne na Rusku. Cili i oni maji sve mouchy

0/0
23.9.2014 19:00

J78a45r46a 65R59a31n84k 1141926339291

R^Presne ohodnocene Nemecko .....i postkomunisticka vychodni EvropaR^

+2/0
23.9.2014 17:29

L25a80d81i26s16l41a23v 10Š81a74f52r32á57n11e50k 8860750703615

S tím učňovským školstvím to máš těžké... já sám mám maturitu, nějaký čas sem pracoval ve fabrice, kde to bylo - až na vyjímky - vyučenec, a bylo to k pláči. Úroveň lidí i jejich vzdělání, dnes je být vyučen pro ostudu. Ty navíc máš VŠ, moc dobře víš, že díky tomu bereš více peněz a máš vyšší rozhled a lepší životní standart než kdejaký řemeslník, tudíž značně pochybuji, že své děti povedeš k učňovskému oboru. S učebními obory je to tak, že každý chce schopného automechanika a kuchařku, co uvaří dobrý oběd, ale nikdo na jejich místě nechce vidět sebe, anebo své děti. A to je důvod, proč na učně chodí svoleč, a je to pro ostudu. Sám jeden "kolega", když jsme se o tomto bavili, řekl, na otázku, co má za školu "Za*ranej klempíř." Druhý zase, že je kuchař, a že byl jako dítě blbej, a že kdyby nebyl naivní, udělá si maturu. Teď pracuji v podniku, kde jsou téměř všichni maturanti, a na úrovni firmy i celkové atmosféře je to poznat.

+1/0
23.9.2014 17:05

A11n14d31r10e26j 56R89u61š61č45á58k 6697517544794

Upřímně? Nejklidnější bych byl, kdyby moje děti měly vedle univerzity ještě vyučené nějaké řemeslo. Důvod je nasnadě - jako vysokoškoláci se budou umět učit, budou umět inovovat a budou umět vymýšlet věci, což jsou dobré předpoklady mimo jiné pro to vést nějakou kreativní firmu. Sám si umím představit například člověka, který vede firmu, která třeba dělá interiéry, ale ten, kdo takovou firmu má, musí zaměstnávat řemeslníky. Aby dělali to, co on chce a aby zároveň věděl, co je možné a co ne, případně aby dokázal vymyslet řešení, bylo by fajn, kdyby měl i to řemeslo. Není větší zoufalost, než když odborníkům v některé věci velí šéf, který o jejich práci nic neví. Další dobrý důvod je ten, že řemeslo se nedá jen tak outsourcovat do Indie, dovážet z Číny nebo ho ještě pořád neumí dělat počítač či robot - a ještě dlouho nebude umět, protože v řemelsných pracech je strašně moc variability a počítač prostě neumí se podívat na věc a vymyslet řešení, jak to tady přiklepnout, tady posunout a tady svařit, aby to dobře fungovalo. Automatizace už dnes ohrožuje pracovní místa v podstatě všech, kteří nejsou ti nejkreativnější a jediní, kdo to mají šanci přežít, jsou právě řemeslníci. Pokud člověk bude umět řemeslo, tak se uživí. Pokud bude umět řemeslo a k tomu bude mít univerzitu, má nejlepší předpoklady pro to vytvořit konkurenceschopnou firmu a dobýt trh.

+3/0
23.9.2014 17:27

J93a38r60a 16R78a63n48k 1561556279361

Tomu nemohu verit, mne stoji instalater, nebo nekdo, kdo se prijede podivat na pracku minimalne 40.--$, automechanik pres 70, --, verim, ze kazdy schpny remeslnik se umi o sebe postarat.

0/0
23.9.2014 17:32

A22n88d63r18e44j 18R42u41š31č25á92k 6797647694264

Přesně tak. Na to, že v Norsku jsou většinou ceny a platy v NOK podobně, jako v Praze v CZK, tak automechanik stojí minimálně 1000 NOK/hod. a často i 1300 NOK/hod. (a to nemluvím o autorizovaných servisech).

+1/0
23.9.2014 17:34

J79i61t63k33a 15O10n77d76r16o22v35á 6683916973619

Tak to s Vami souhlasim. Rada bych, kdyby bylo vice remeslniku, bylo by to fajn, protoze i sehnat kvalitniho instalatera da poradnou fusku.

Ale sve deti vedu k jednomu - nejdulezitejsi je vzdelani, takze vysoka skola to jisti a nejlepe i nejaky ten rok studia v zahranici. Detem sporim na skoly uz od jejich narozeni;-D

0/0
23.9.2014 20:27

A57n74d82r88e43j 10R96u52š11č49á36k 6207327644104

No, nebyl bych si tak jistý. Nevím, jak staré Vaše děti jsou, ale pokud jim není zrovna kolem dvaceti, ale méně, tak to může být problém. Souhlasím, že nejdůležitější je vzdělání, sám jsem se snažil o co nejlepší a rodiče mě podporovali, ale nevím, jestli to bude k pracovnímu uplatnění stačit. Česko zatím je taková docela příjemná anomálie - má-li někdo vystudovanou slušnou školu, zahraniční zkušenosti a mluví-li opravdu dobře anglicky, tak se o práci nemusí bát ani jako absolvent. Bohužel jinde to už neplatí a přijde doba, kdy to skončí i v Česku. Na to je potřeba se připravit. Například v Polsku je momentálně situace pro mladé lidi naprosto kritická, i se špičkovým vzděláním, zahraniční zkušeností a znalostí několika jazyků je to problém - protože tak, jako Vy, uvažovalo opravdu hodně polských rodičů v posledních dvaceti letech. Výsledkem tak je, že firmy si mají z čeho vybírat a mladí lidé, kteří se nechtějí vracet na vesnici či maloměsto, ale chtějí zůstat ve větších městech, mají mizerné platy a je jich na jedno pracovní místo naprosto nelidský počet. Český venkov, co pravda, není tak stigmatizující, jako ten polský, ale stejně. Řemeslo je dobrá pojistka - ono se totiž může snadno stát, že i se špičkovou školou, velkou motivací a slušnými znalostmi se neuživíte. Bohužel ekonomika přesně k tomuto stavu věcí spěje - že uspějí v tradičních "vysokoškolských" oborech buď ti absolutně nejlepší typu Stephen Hawking, Fareed Zakaria nebo vizionáři typu Steva Jobse či Marka Zuckerberga, pak nebude dlouho nic a pak budou ti, kteří budou dělat technický servis věcem, které potřebujete každý den a které jsou příliš drahé na to, abyste je vyhodila a koupila nové (čili například auto nebo dům). Všechna ostatní zaměstnání jsou v ohrožení a je fajn mít pojistku, se kterou se dá uplatnit, necítí-li se člověk jako druhý Steve Jobs.

0/0
23.9.2014 20:38

J57i94t46k62a 83O85n91d32r21o35v43á 6213566953199

Urcite remeslo neni spatne a je to dobra pojistka. Presto davam u svych deti prednost kvalitnimu vzdelani. [Neni jim 20, jsou jeste na zakladce]. Ale tak zalezi i na rodine. V rodine sikovnych remeslniku nebo zivnostniku ci podnikatelu v remeslu - proc ne. Ale jestlize rodice maji VS, prarodice maji VS a deti nejsou hloupe, tak cela rodina tak nejak vede deti spise ke vzdelani. To vzdelani muze byt samozrejme technicke.

0/0
23.9.2014 20:49

A48n50d43r68e66j 28R96u75š35č25á81k 6197627834774

Jak říkám, osm let zpátky bych Vám to podepsal, sám jsem z vysokoškolské rodiny kam až rodinná paměť sahá a na vzdělání se vždy dalo a vždy se k němu děti vedly. Ale coby "Millenial" či "generace Y" jsem narazil na jisté potíže, které, co pravda dlouho netrvaly, protože přeci jen mám dobré vzdělání a taky pořádný kus štěstí, ale opravdu jsem viděl mezi svými vrstevníky z různých koutů Evropy potíže, které jsem si do té doby nikdy nepřipouštěl, a byla to chyba. Vzdělání je důležité zejména pro osobní rozvoj, pro rozvoj vlastního intelektu a v tom případě samozřejmě nelze jeho roli podceňovat. Jenže ono je potřeba se také uživit a ta pojistka může být aktuálnější, než se zdá. Těžko předjímat, co bude za deset-patnáct let až budou Vaše děti hledat první vážnou práci, svět se mění opravdu hodně rychle, ale v dnešním světě mimo ČR je takováhle pojistka něčím, co zachraňuje možnost osamostatnění se od rodičů. V Maastrichtu, kde jsem studoval, jsem měl hodně spolužáků z celé Evropy. Ten program je LLM program, hodně těžký program na velmi respektované univerzitě. A přesto spousta mých spolužáků ze zemí jako Francie, Španělsko, Řecko či Portugalsko má opravdu OBROVSKÉ problémy se uchytit, a vím od nich, že jim hodně vadí, že takovouhle pojistku v podobě řemesla nemají.

0/0
23.9.2014 21:00

P89e55t22r 15N63e40c32h38a23n75i65c52k70ý 7633106888500

Hlavně ne na gymnázium, to je absolutně neperspektivní dnes a pokud se nepředělá vzdělávací systém, tak tam půjdou jen ti, kterým se nechce nic dělat. SŠ dává příležitost udělat si papír na něco užitečného a VŠ jde zvolit třeba úplně jinou, znalosti ze SŠ se tam použijí minimálně (pozor jen na matematiku).

0/0
24.9.2014 12:58

J55a90n 10H85l75e62d96í81k 4609292218472

Němci jsou navzájem k sobě max nároční, NIC se neodpouští, každý musí dělat to, co má nebo musí. Na rozdíl od švejkovských Čechů, kteří notoricky hledají cestičku, jak z povinnosti vybruslit, taková národní, věky zažitá vyčúranost. Všichni výborně vědí, že stát nebude určitě potřebovat stovky metereologů, sociologů, manažérů, prognostiků atd atd, ale nikdo ani na vládní úrovni neuvažuje o nastavení směrných počtů, nebo spojit výuku sociologie s výučním listem elektromechanika.   etc

+2/0
23.9.2014 16:31

V11e76n38d48u43l44a 87F97a51i42f78e26r21o29v92á 4118751353219

V Německu mám sestru a i když z občasných návštěv člověk většinu věcí nepozná a plně nedocení, tak musím říct, že mě Německo nějak ničím vyloženě nezaujalo. Jistě, věci kvalitní, funkční, člověk si občas nakoupí, atd., ale nějak tam postrádám "zajímavého ducha". Modernější města mi přijdou účelová, bezbarvá, místy až depresivní.

0/−5
23.9.2014 15:38

V35l35a41d62a 70S83i91m23o91n24i33k 3129203203905

Díváte se asi moc po povrchu

0/0
24.9.2014 21:52

K22r98y36š14t37o28f 21L89a98n23í22k 1829730565685

s tema blinkrama nevim, v posledni dobe se tam nejak rozmaha zlozvyk je na dalnici moc nepouzivat, ale nevim, zda to nedelaji pristehovalci.

0/0
23.9.2014 14:01

J95a16n 34F17r85o21l69í23k 6676630505304

Ano, jsou jedinci, kteří nejlépe ví jak stavět dálnice nebo řídit auto, jakou sestavu měl trenér Slavie poslat na hřiště atd. Ve svém svatém právu kázat svoje jediná pravdivá moudra poněkud zjednodušují nebo vynechávají některé podstatné drobnosti. Třeba za jakých podmínek se budují dálnice v rovinatém a písčitém Německu a za jakých v třeba v Norsku.

0/−1
23.9.2014 13:49

A94n82d27r39e67j 15R30u17š93č74á71k 6977917234444

Nevíte, o čem mluvím, to Vás omlouvá. Něco Vám povím, jak se tady stavějí dálnice diletantsky. Asi před 25 lety se stavěla "dálnice" E18 z Oslo do Kristiansandu, ovšem protože někdo spočítal, že na tehdejší provoz stačí dvoupruhová "dálnice", tedy silnice, co má jinak všechny parametry dálniční, ale je jen jeden pruh tam a druhý zpět, oddělený betonem, stavělo se takhle. Už když byla ta "dálnice" hotová, tak nestačila a dělaly se na ní zácpy. No a tak se za strašlivé peníze - znovu a zcela zbytečně vydané - začala dálnice rozšiřovat na skutečnou dálnici. A víte co? Rozhodlo se, že se osadí svodidly do rychlosti 100 km/h. Naštěstí se změnila vláda a na poslední chvíli se tak podařilo objednat svodidla pro rychlost 110 km/h, ale zbytek parametrů už změnit nešel. Kdyby se postavila ta dálnice od začátku v normálním standardu a na 130 km/h, nemusela se za drahé peníze celá předělávat a to se pravděpodobně za 15 let bude předělávat ještě jednou, aby byla uzpůsobena na větší rychlost. Naprosto stejně se staví silnice E6 z Oslo do Trondheimu a z Oslo na Karlstad. To JE diletantismus a nemá to s podložím nic společného.

+2/0
23.9.2014 14:00

J42a49r57a 10R27a66n33k 1281276769121

A za jakych v hornatem Svycarsku i severni Italii, proboha to je argumentRvRv

0/0
23.9.2014 17:34

P34e78t51r 84N68e49c85h97a26n17i80c82k54ý 7763526498730

A ty souběžné dálnice v poušti ve Španělsku jen aby se prostavěly EU dotace, to se stavělo jedna radost. Co na tom, že po tom jezdí objem dopravy pro silnici II. třídy.

0/0
24.9.2014 13:01

J31a44n 36P24a72v76e37l 8723192628326

Všechno má své výhody a často to není jediný funkční systém.

Německý systém je výkonný a určité prvky, jako třeba navázání školství na firmy, by mělo převzít většina států. Na druhou stranu, tento systém je nejen nudný, ale likviduje kreativitu a dělá z lidí ovce. Což je právě vidět na předražené a nesmyslné ochraně přírody a nebo na odborech.

Tento systém nelze úplně převzít jinými státy. Ekonomické systémy jsou, přeci jen, ovlivněny obyvateli a tamní kulturou. Když si vezmeme jiný fungující systém, americký, ten je kompletně odlišný a přesto fungující velice dobře. Zkusit tam nasadit německý systém by skončilo katastrofou. Stejně tak, jako bychom se pokoušeli naroubovat americký systém do Německa. Na tohle narazilo hodně firem, když se pokoušeli japonské "toyota" metody slepě roubovat do evropských firem.

0/0
23.9.2014 13:09

J63a71r64d10a 61C64h80o51v64a18n16e31c 6211935963379

To máte samozřejmě pravdu, ale například my máme k Němcům dost blízko.

0/0
23.9.2014 13:39

J60a66n 13F33r74o27l58í96k 6816500865614

Ano, typický český pořádek je tak pověstný.;-D

+1/0
23.9.2014 13:50

J11a24r22d58a 85C63h44o53v51a79n30e88c 6951115833649

Ve srovnání s Německem je Váš smích jistě na místě.

Ale srovnávejte s jinými národy ... a dopadneme velmi dobře.

Rozdíl mezi námi a Němci je v tom, že když dá šéf úkol Němci, Němec se zeptá "jak", zatímco když dá úkol Čechovi, Čech se zeptá "proč". Proto také Němci poslouchají svou vládu nekriticky a snaží se vrchnosti vyhovět, zatímco my nikdy neposloucháme vládu a snažíme se vrchnost "vočůrat".

+3/0
23.9.2014 15:09

V24l22a24s30t75i48m75i15l 15J39i57r45g23l 8664279216767

R^ To je přesně moje zkušenost.

0/0
23.9.2014 22:12

J28a49r49o95s56l45a57v 59T52a84c80h46o23v36s72k42y 2922810694350

Docela jste na to kapnul. My jsme jini a nas system nam vyhovuje vic nez ten nemecky.

0/0
23.9.2014 14:04

J66a85n 62P48a16v53e55l 8153972408836

Náš systém by mohl dost z Německého převzít. Třeba systém napojení škol a podniků. Ale ano, nejsme Němci

+2/0
23.9.2014 15:04

J61a18r21d77a 60C44h68o67v75a66n69e32c 6621945683909

Ale vždyť jsme to také dlouhá desetiletí mívali!

Dodnes jsou některé školy s podniky úzce spojené (třeba kuchařské učňáky a hotelovky).

0/0
23.9.2014 15:10

J13a83n 12P29a84v57e84l 8203422868116

Chce to znovuvybudovat. Jenže to je těžké, když třeba učeň vidím poprvé soustruh až v práci (přeháním, ale bohužel ne moc)

0/0
23.9.2014 15:44

V89l12a88d51a 61S21i11m28o37n12i58k 3229973343235

Raději v nudném pořádku než v anarchistickém bordelu českého typu. jak je komu libo.

0/0
24.9.2014 21:54
Foto

R92a67d96o62v98a52n 46P61a52j30o94n21k 6985142325117

Děkuji Vám pane Ruščák za vaše články a opět karma.

+3/0
23.9.2014 12:47

R45o72s42t77i64s85l25a17v 20S61i76k41s88t53a 7712143948

Hodnocení Německa je poměrně výstižné. Pobývám tam velmi často a musím víceméně souhlasit. Můj názor je, že jsme po ´89 měli jen přeložit německou legislativu a aplikovat ji zde, a nebyl by zde takový právní chaos a neustálé vytloukání zákonů miliony dodatků a úprav.

+8/0
23.9.2014 12:36
Foto

F70r63a27n22t78i87š57e52k 50M46a30t65ě10j11k23a 8147104239487

Chtěl byste důsledky uplatnění rovného volebního hlasu u nás vyměnit za převzetí legislativy z jiného státu? A nechtěl byste třeba prostě vyměnit nebo zrušit lidi? ;-)

+1/−8
23.9.2014 12:37

R52o88s51t46i75s15l72a97v 58S90i25k37s50t15a 7882653848

To bylo v nadsázce, nemusíte reagovat na vše co se kde mihne, i tak Vás je plný internet ;-D Ale ano, kdyby se většina tydýtů, co kdy prošla poslaneckou sněmovnou, inspirovala zákonodárstvím nám nejbližšího souseda, jsem přesvědčen že by to bylo lepší než neustálé změny již x krát změněných zákonů. V byznysu se také lidi učí od úspěšnějších, od vzorů, tak proč by nemohli se stejně tak učit politici od dobrého systému našeho souseda a těch, kteří ho zavedli a kterým přináší lepší blahobyt, než nám ten náš? Jestli vám se žije dobře v bahníčku tohoto státu, tak je to vaše věc, neútočte na ty, kterým se líbí něco jiného.

+6/0
23.9.2014 12:43
Foto

F84r35a24n49t94i51š20e59k 62M37a87t40ě33j49k48a 8227564749327

Mějte se. ;-)

0/0
23.9.2014 12:54

A36l50e81x 47G76r48e71g74o83r 9724712972219

Souhlas

0/0
23.9.2014 17:23

J56a62n 79F30r43o66l57í47k 6416850225774

Když vidím třeba důsledky chyb v NOV, který je třeba v bytovém právu, stejný zprasek jako předchozí zákon 72/1994 Sb. tak si myslím, že místo Skotska jsme se měli spojit s Británií a převzít jejich legislativu místo vymýšlení vlastních pitomostí.

+1/0
23.9.2014 13:54

J83a66r34d51a 76C25h93o40v65a39n44e12c 6861465103329

Británie má nějakou legislativu?

0/0
23.9.2014 15:11

R75o35s86t89i38s75l83a69v 68S28i78k88s26t84a 7932633688

... jako u nás vidíme. A ano, i mezi Němci se najde řada tydýtů, jako všude, ale všeobecně tam platí jakási elementární slušnost. Nejlépe je to vždy a všude vidět na silnicích. Projedu dva, tři tisíce kilometrů Německem (myslím "západním") a jsem úplně v pohodě. A pak přijde Rozvadov, problikávačky, předjížděčky, myšky, nájezdy bílých sov (suv) co jim mám uhnout, aby po předjetí přejely doprava na benzínku atd. Něco tam je možná moc formální, ale přeci jen upřednostňuji pořádek a slušnost před chaosem a bezprávím a zákulisními tlaky mocných a mafiánů, jako jsou tady u nás.

+7/0
23.9.2014 12:38

J69a92r80d46a 33C17h57o77v66a55n27e27c 6761425953669

To nejde.

0/0
23.9.2014 13:40

J34a70r15o98s31l48a17v 82T63a81c57h46o15v23s79k44y 2802420274530

Nemecko ? Neni to nahodou ten stat, ktery nas chtel vyhladit ? Dekuji, nechci. At se staraji o sebe a nas nechaji na pokoji.

+1/−14
23.9.2014 11:35

A29n85d52r28e38j 22R70u30š66č52á90k 6857817324914

To byli nacisté, kteří nás chtěli vyhladit. Zrovna teď byste ovšem v Rusku našel mnohem víc nacistů, než v Německu, nemluvě o tom, že v Rusku nejde jen o hajlující pitomce na ulici, ale i o poměrně vysoké představitele státu. Sice si tak neříkají, ale po ovoci poznáte je.

+8/−1
23.9.2014 11:44

V24e88r63o47n30i84k97a 81Z50e59m21a72n52o75v81á 9465449256529

Kristepane, Němci rozpoutali před půlstoletím největší genocidu v dějinách Evropy a vy to stejně otočíte proti Kremlu.

Jde vidět, že se z vás klube opravdu zdatný politiky západního střihu.R^

+1/−7
23.9.2014 12:43

A47n48d28r86e69j 19R77u86š26č21á89k 6717637814314

No, válečné běsnění rozpoutal Sovětský svaz agresí proti Finsku ještě předtím, než Německo napadlo - spolu se SSSR - Polsko. Válku tedy minimálně začaly obě mocnosti, Třetí říše i SSSR. A zatímco Německo se distancovalo od Třetí říše, odsoudilo ji důkladně a poučilo se ze své minulosti, Rusko se k ní docela hrdě hlásí. Pro mě je věc jasná. A jinak a propos Vašeho komentáře o mě a zdatném politikovi západního střihu, ani nevíte, jak jste mě tím potěšila. Děkuji, přesně o to mi totiž jde. Stát se jednou politikem východního střihu, tak se nepodívám ani do zrcadla, ani nikomu z mých blízkých do očí.

+9/0
23.9.2014 12:46

J64a55r26a 94R95a68n30k 1131116689271

Autore, karma za clanek i prispevky v diskusiR^R^R^

+1/0
23.9.2014 17:42



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.