Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ono to podle me souvisi i s snizujici se porodnosti. Kdyz mam jedno dite, tak se o nej budu bat mnohem vic, nez o deti pet.

5 0
možnosti
JS

J16a64n 91S76t85i21f30t33e35r

31. 5. 2018 14:20

Bylo mi 6 let - rok 1947 - a jel jsem sám vlakem z Vyššího Brodu do Husince. Musel jsem dvakrát přestupovat - Budějovice a Vodn'any. Zvládl jsem to a byl jsem na to hrdý ještě aspon' 3 roky. Jistě, byla jiná doba. Děti dokáží hodně, je třeba jim dát prostor a rozumně jim důvěřovat.

14 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
PJ

Ano, ovšem my jsme ještě ti šťastní, co to smíme udělat, i když ti vrtulníkoví rodiče už na nás koukají jako na rodiče nezodpovědné.

4 0
možnosti
IV

Když jsem byla malá, mamka mě někdy převedla přes silnici a pak nechala po chodníku doběhnout do školky samotnou. Jednou jsem ( a to bylo cca před 15 lety) nechala syna ve školce v šatně samotného, protože jsme doma zapomněli nějakou pomůcku, tak jsem se pro ni vracela, a když jsem se tam vrátila, dostala jsem od učitelek vynadáno.

3 0
možnosti
PP

Občas rodiče přicházejí k učiteli na vysoké škole a chtějí řešit problémy svého dítěte.

2 0
možnosti
AR

Víte o nějakých takových případech u nás? Jestli ano, docela by mě to zajímalo.. Ne nutně k tomu, abych začal s lamentem na zkaženou mládež, ale dokázalo by to podpořit urgenci tohoto apelu.

0 0
možnosti
IP

Výborně mladý muži! Jen je škoda, že mladých lidí s takovým názorem je tak málo. Je vidět, že i v mladé generaci jsou lidé myslící vlastním mozkem. Děkuji Vám z celého srdce.

12 0
možnosti
FD

Jak bílá většina slábne,tak jsou i větší obavy a strach.A né že ne!

1 4
možnosti
LB

Chválím autora za téma, informace i postřehy a názory k němu. Dodám jen, že vedlejším produktem této infantilizace a paranoie z ohrožení jsou naprosto přehnané reakce na cokoli, co by snad jen vzdáleně mohlo souhlasit s rasismem či sexismem a následná společenská a profesní likvidace lidí, kteří se údajně něčeho takového dopustili. Stačí se podívat na kampan Meetoo, zpočátku odůvodnitelnou, nyní jednoznačně zhoubnou.

10 0
možnosti
Foto

Kdyz mi bylo 6 a nastoupil jsem na zakladku, denne jsem dojizdel sam autobusem 7 km tam a zpaky, cesta zpatky byla jeste okorenena tim, ze autobus v tu hodinu nejezdil k nam do vsi, ale stavel na rozcesti cca 2km daleko, vsichni jsme museli ty dva kilaky slapat pesky po silnici. Ted se stehujeme z Prahy znovu na ves, planujeme rodinu a dum, kde budeme bydlet je cca 100 m od mistni skoly. Na toto konto jsem se zaradoval, ze deti nebudou muset alespon prvnich 5 let dojizdet a budou moct v klidku chodit do skoly. Byl jsem ovsem vyveden z omylu, ze uz i tady se dati do skoly vodi a kdyz to delat nebudeme, tak na nas budou ostatni divne koukat. Dalsi srazku s realitou jsem zazil kvuli kolede na Velikonoce. Osobne koledu nesnasim a od chvile, kdy jsem dostal vlastni rozum se ji neucastnim a logicky vzesel dotaz, kdyz nekoleduju, kdo bude chodit s nasima detma na koledu? Na mou odpoved, ze ve chvili, kdy budou chapat, co to vubec je prece neni zadny problem, aby sli na koledu po vsi sami mi bylo opetovne receno, ze tady se to takhle ale nedela. Jsem zvedavej, kdy se dostavi prvni notifikace ze skoly a jak mne budou sousedi pomlouvat, ze necham svoje kluky bezprizorne pobihat po vsi a delat bordel. Ale to je prece prave ten duvod, proc se tam v prvni rade stehuju, prece nebudu deti vodit za rucicku az do hrobu. Ale asi jsem nejakej divnej. Za clanek KARMA a dovolim si doporucit nekterou prednasku Jordana Petersona nebo Camily Paglia na toto tema (nejlepsi je asi hodinovy rozhovor prave techto dvou o tom, co je spatne se zapadni kulturou a mladezi).R^

31 0
možnosti
Foto

Přehlédnul jsem v článku znění toho amerického zákona, o kterém se píše na začátku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 211
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6414x
Expert na evropské právo (EU a EEA) a evropskou politiku. Odkaz na LinkedIn
Autor analýz o Blízkém Východě na Dedeníku - http://www.dedenik.cz

***


');
//-->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

ga('create', 'UA-73590340-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');