Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že Váš projev je, z hlediska obsahu a formy, bezpečně mimo možnosti většiny představitelů naší země. Má-li se něco skutečně změnit, je třeba, aby Váš hlas byl také slyšet.

K těm solidním euroskeptikům:

Já osobně jsem volil Realisty pana Robejška (kterého za solidního euroskeptika považuji). Strana získala všehovšudy celkem 0.71 procent hlasů. Proč?

0 0
možnosti

a ještě : že Zeman nemá rád novináře je zapřičiněno i tím jak naháněli jeho maminku na smrtelné posteli v nemocnici v 90letech lezli do pokoje vyžadovali se vstupu mávali novinářskými průkazy ;-€

0 0
možnosti

vše se odvíjí od toho jak to napíše novinář a jak moc emocí do toho dá a tím ovlivňuje názory lidí... kdo z nás zná osobně Babiše, Zemana Okamuru, Fialu, Bělobrádka, atd? utvářím si názor dle novinářů co o nich napíší...problém je že jsem velmi citlivý na podrazy a manipulaci ve kterou mě už vycvičili za socíků!!! Příklad : Zemana kritizují že jede do Číny a nemluví o lidských právech a leze číňanům někam... následně napíší že Marcon tam byl za poslední 3 roky 5x a Merkelová 3x a vůbec se nebavili o lidském utlačování práv!!! To je pro mě jasná manipulace mého myšlení našimi novináři!!!hezký den vám všem;-D

0 0
možnosti
KC

Žij a nechej žít! To je základní pravidlo každé přirozené společnosti. Pokud mi toto právo někdo upírá a nutí žít podle jeho zásad, je to intolerance a mám právo se ozvat. V tom je celý status quo rozdělené společnosti. Všechno ostatní jsou variace na toto téma.

0 0
možnosti

Sice zastupuji opačný tábor, z pozice bližší spíše Václavu Klausovi než Miloši Zemanovi (ať je moje pozice jednoduše uchopitelná), ale dávám karmu. Osobně si myslím, že rozdělení 52% versus 48% neodpovídá realitě. U nás to bude (naštěstí) tak 70 ku 30ti (čistý odhad). Miloš Zeman si bohužel svým chováním dokázal znepřátelit a popudit i lidi, kteří jinak stojí na stejné straně jako on (vy mezi ně budete částečně patřit).

Souhlasím s výtkou ohledně výjimek. Bohužel, stalo se a těžko to nyní změnit.

Proevropský nebo protievropský? S touto formulací nesouhlasím, je manipulativní. Evropa se nerovná Evropská unie, sama tato manipulace je součástí oné nové reality. Je legitimním postojem být prounijní i protiunijní, ovšem Evropská unie je politickým projektem nacházejícím se v Evropě, nikoli Evropou samotnou. Evropa byla před EU a bude i po ní. Jde o kontinent, případně lze Evropu vnímat jako určitou civilizačně-kulturní entitu.

Jsem proevropský, ale silně euroskeptický. Není v tom rozpor, jsem euroskeptikem právě proto, že si vážím Evropy jako civilizačně-kulturní entity.

K tématu Czexitu (nákladů a výnosů jak Czexitu, tak členství v EU) jsem sepsal vlastní blog - https://karelsindelar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649261, případně lze využít svým způsobem podobného blogu ze strany Markéty Šichtářové - https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649628. Členství v EU není tak podstatné, jak si někteří lidé myslí.

2 0
možnosti
JR

J34a80r57a 61R61a51n67k

16. 2. 2018 23:41

Zapomela jsem -R^

0 0
možnosti
JR

J85a87r25a 96R44a68n91k

16. 2. 2018 23:40

Napsal jste blog podle meho prani, jsem globalni, nezalezi mi na tom kde ziju, zila jsem diky rodicum, kteri to 25.8.68 vzdali, neverili, ze se neco zmeni k lepsimu - ve Svycarsku, Nemcku a Australii, ted v Kanade.

V Praze jsem byla nahodou 18.11. a s nadsenim se divala na Okamuru a Babise , kdyz byli rano vypiskani.

0 0
možnosti
AF

A35l74e98š 37F28i83f20k13a

16. 2. 2018 22:35

na Polsku nebo Maďarsku; v obou zemích jsou vlády i občané v zásadě proevropští

Zdroj: https://andrejruscak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649680

...

Tahle myšlenka si zaslouží zvláštní příspěvek, ne dát na konec jiného tématu!

Sice s Vámi nesouhlasím, ale zase jsem se už dlouho tak nepobavil;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JR

J96a26r37a 91R97a59n78k

17. 2. 2018 3:04

Pane Fifko, prave Polsko a Madarsko maji nakroceno na Vychod a CR z 50% take....

0 0
možnosti
MT

Kvalitní zamyšlení, co má hlavu i patu, jasná karma. Líbí se mi Váš styl uvažování i logiky :)

1 0
možnosti
MB

Zeptám se, proč říkáte, že něco nevyjednala Zemanova vláda? Pokud mi paměť neklame, nikdo z vlády v Bruselu nevyjednával. Vyjednával např. Pavel Telička, původně komunista a ten tam dodnes spokojeně hnízdí. Takže nejspíš vyjednal dobře - pro sebe dobře.

Zdroj:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Telička

3 3
možnosti
AR

A Teličku tam poslal kdo?

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS