Středa 25. listopadu 2020, svátek má Kateřina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 25. listopadu 2020 Kateřina

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M63i20c37h71a70l 40K27o18n75o95p41a 8123455100293

Asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že Váš projev je, z hlediska obsahu a formy, bezpečně mimo možnosti většiny představitelů naší země. Má-li se něco skutečně změnit, je třeba, aby Váš hlas byl také slyšet.

K těm solidním euroskeptikům:

Já osobně jsem volil Realisty pana Robejška (kterého za solidního euroskeptika považuji). Strana získala všehovšudy celkem 0.71 procent hlasů. Proč?

0/0
17.2.2018 10:09
Foto

J13a12r93o53s28l93a55v 40Č41a20d14a 9434440289951

a ještě : že Zeman nemá rád novináře je zapřičiněno i tím jak naháněli jeho maminku na smrtelné posteli v nemocnici v 90letech lezli do pokoje vyžadovali se vstupu mávali novinářskými průkazy ;-€

0/0
17.2.2018 7:39
Foto

J20a23r35o65s13l16a19v 30Č97a13d80a 9484920859101

vše se odvíjí od toho jak to napíše novinář a jak moc emocí do toho dá a tím ovlivňuje názory lidí... kdo z nás zná osobně Babiše, Zemana Okamuru, Fialu, Bělobrádka, atd? utvářím si názor dle novinářů co o nich napíší...problém je že jsem velmi citlivý na podrazy a manipulaci ve kterou mě už vycvičili za socíků!!! Příklad : Zemana kritizují že jede do Číny a nemluví o lidských právech a leze číňanům někam... následně napíší že Marcon tam byl za poslední 3 roky 5x a Merkelová 3x a vůbec se nebavili o lidském utlačování práv!!! To je pro mě jasná manipulace mého myšlení našimi novináři!!!hezký den vám všem;-D

0/0
17.2.2018 7:36
Foto

K80a78r14e86l 83C33h24r62a76s83t17i79n94a 4613654960825

Žij a nechej žít! To je základní pravidlo každé přirozené společnosti. Pokud mi toto právo někdo upírá a nutí žít podle jeho zásad, je to intolerance a mám právo se ozvat. V tom je celý status quo rozdělené společnosti. Všechno ostatní jsou variace na toto téma.

0/0
17.2.2018 3:38
Foto

K88a79r84e28l 76Š79i95n22d93e81l95á49ř 3467542622539

Sice zastupuji opačný tábor, z pozice bližší spíše Václavu Klausovi než Miloši Zemanovi (ať je moje pozice jednoduše uchopitelná), ale dávám karmu. Osobně si myslím, že rozdělení 52% versus 48% neodpovídá realitě. U nás to bude (naštěstí) tak 70 ku 30ti (čistý odhad). Miloš Zeman si bohužel svým chováním dokázal znepřátelit a popudit i lidi, kteří jinak stojí na stejné straně jako on (vy mezi ně budete částečně patřit).

Souhlasím s výtkou ohledně výjimek. Bohužel, stalo se a těžko to nyní změnit.

Proevropský nebo protievropský? S touto formulací nesouhlasím, je manipulativní. Evropa se nerovná Evropská unie, sama tato manipulace je součástí oné nové reality. Je legitimním postojem být prounijní i protiunijní, ovšem Evropská unie je politickým projektem nacházejícím se v Evropě, nikoli Evropou samotnou. Evropa byla před EU a bude i po ní. Jde o kontinent, případně lze Evropu vnímat jako určitou civilizačně-kulturní entitu.

Jsem proevropský, ale silně euroskeptický. Není v tom rozpor, jsem euroskeptikem právě proto, že si vážím Evropy jako civilizačně-kulturní entity.

K tématu Czexitu (nákladů a výnosů jak Czexitu, tak členství v EU) jsem sepsal vlastní blog - https://karelsindelar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649261, případně lze využít svým způsobem podobného blogu ze strany Markéty Šichtářové - https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649628. Členství v EU není tak podstatné, jak si někteří lidé myslí.

+2/0
16.2.2018 23:47
Foto

J41a38r35a 38R56a44n71k 1951596579801

Zapomela jsem -R^

0/0
16.2.2018 23:41
Foto

J95a35r23a 68R42a16n97k 1581236109801

Napsal jste blog podle meho prani, jsem globalni, nezalezi mi na tom kde ziju, zila jsem diky rodicum, kteri to 25.8.68 vzdali, neverili, ze se neco zmeni k lepsimu - ve Svycarsku, Nemcku a Australii, ted v Kanade.

V Praze jsem byla nahodou 18.11. a s nadsenim se divala na Okamuru a Babise , kdyz byli rano vypiskani.

0/0
16.2.2018 23:40
Foto

A13l98e17š 73F88i51f28k22a 2404383542353

na Polsku nebo Maďarsku; v obou zemích jsou vlády i občané v zásadě proevropští

Zdroj: https://andrejruscak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649680

...

Tahle myšlenka si zaslouží zvláštní příspěvek, ne dát na konec jiného tématu!

Sice s Vámi nesouhlasím, ale zase jsem se už dlouho tak nepobavil;-D;-D;-D

0/0
16.2.2018 22:35
Foto

J63a32r40a 67R36a54n17k 1881676299971

Pane Fifko, prave Polsko a Madarsko maji nakroceno na Vychod a CR z 50% take....

0/0
17.2.2018 3:04
Foto

A10n86d80r22e63j 43R48u95š48č53á59k 6357367304814

Podívejte se na statistiky a průzkumy veřejného mínění. Sice je dost možné, že jsou prounijní jen kvůli penězům, ale prounijní (ve srovnání s Českem) jsou.

0/0
17.2.2018 4:14
Foto

J55a29r76a 47R26a51n50k 1981596469111

Podle toho, co vidim na BBC, tak cela vychodni Evropa je trochu nakazena Brexitem, pritom Brexitu pomohli take na FB a twitter hackeri, vsak vite odkud. Kouknete na google, co dnes rikal Rosenstein!

0/0
17.2.2018 7:20
Foto

M47a70r14t15i20n 23T82u10m17a 1862174391633

Kvalitní zamyšlení, co má hlavu i patu, jasná karma. Líbí se mi Váš styl uvažování i logiky :)

+1/0
16.2.2018 21:56
Foto

M78a90r42t15i81n13a 95B13e46r53á98n86k22o30v12á 5567585862

Zeptám se, proč říkáte, že něco nevyjednala Zemanova vláda? Pokud mi paměť neklame, nikdo z vlády v Bruselu nevyjednával. Vyjednával např. Pavel Telička, původně komunista a ten tam dodnes spokojeně hnízdí. Takže nejspíš vyjednal dobře - pro sebe dobře.

Zdroj:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Telička

+3/−3
16.2.2018 18:37
Foto

A31n75d61r94e77j 90R43u42š46č51á36k 6237937474894

A Teličku tam poslal kdo?

+10/0
16.2.2018 18:42
Foto

M22i67c35h18a45l 26P55a49u97l10í26č15e28k 2973915795525

Mimochodem, když je řeč o Teličkovi, tak nedávno byl v diskusi na ČT24, a říkal tam něco podobného - že je třeba více jednat, že si ČR musí počínat ve vyjednávání v EU mnohem sebevědoměji, jinak nás nikdo nebude brát vážně atd. Což ale působilo opravdu paradoxně, protože zrovna on jako dlouholetý člen Evropského parlamentu, nyní dokonce jeho místopředseda, by měl být zrovna ten prvořadý, kdo ukáže svou jednací sílu a předvede nám, jak se to má dělat. A ty nedojednané výjimky při jednání o vstupu do EU, ty jdou také na jeho vrub. Škoda, že se ho hned moderátor nezeptal, co se tedy snaží dělat on osobně, když už tam je...

0/0
16.2.2018 22:52
Foto

V57á10c85l63a12v 82M23a51c71h 9499663548768

Píšete nepravdu. Vyjednávat se dalo snad před vstupem do EU, nyní to už nejde. Resp. můžete vyjednávat, ale nic nevyjednáte. Příklad - co zmohla Velká Británie při jednání s EK? Nic. Tj. jediné o čem by se mělo jednat, nikoliv s EU ale interně, např. na půdě parlamentu, je kde je přesně bod kdy už bude nezbytné z EU vystoupit.

0/−3
16.2.2018 18:01
Foto

A32n59d60r96e98j 61R76u47š23č69á75k 6357637944604

A za to může vláda, která to vyjednávala. Zemanova.

+4/0
16.2.2018 18:05
Foto

V85á25c43l53a70v 82M65a93c61h 9369203848218

To ovšem nic nemění na nosné myšlence článku že řešením je jednat s EU. Není, takové jednání aby se jednalo je k ničemu.

0/−2
16.2.2018 19:54
Foto

A66n73d76r87e93j 30R76u66š53č30á98k 6407137154434

Dá se jednat, potíž UK byla, že se snažili diskriminovat evropské občany ve věci volného pohybu, a na to jim Unie fakt nemohla říct ano. Zatímco výjimka na azylovou politiku podle mě vyjednat jde, protože je vůči třetím stranám.

+2/0
16.2.2018 19:57
Foto

J40a20r37a 48R87a62n64k 1561166239831

Brexit se zase tak moc nepovedl, sledujte denne BBC a na Skotsko a Irsko zapominate.

0/0
16.2.2018 23:44
Foto

A93n66d64r98e69j 87R76u64š80č49á92k 6867417424274

Sleduji to denně (a plno dalšího tisku) a je to ukázka neskutečného amatérismu. Je to v podstatě docela komické a Británii to docela za její dlouhodobou aroganci vůči kontinentu (a mimochodem i vůči střední Evropě) přeji.

+1/0
17.2.2018 4:10
Foto

J92a42r93a 44R23a66n77k 1311636509981

Dik, jsem "news junkie"projedu kazdy vecer veskere zpravy a nevyhybam se ani tem z rise zla, ctu mezi radky.

0/0
17.2.2018 7:23
Foto

J71a96r58a 12R27a70n73k 1201366209121

Pisete dobre je videt, ze se venujete informacim, nez neco napisete.R^

0/0
17.2.2018 7:24
Foto

J53a60n 20Z63á47t34u93r46e32c95k15ý 9703683327612

Co se týče Vašich osobních preferencí, je ta část článku typickou ukázkou toho, jak leccos naznačit, ale přitom z kdovíjakého důvodu nic otevřeně nevyjádřit. Velmi častý jev.

- fašismus zdravého životního stylu a moralizování kolem něho: co tím konkrétně myslíte? Někdo někoho nutí jíst zdravě? Nebo dochází k nějakému vymývání mozků ohledně zdravé stravy? Považujete za špatné vyzývat ke zdravějšímu a racionálnějšímu stravování? Co je na varování před stravovacími zlozvyky fašistického? Je možnost volby v tomto směru nadřazena jakékoli regulaci kvality potravin? Nic z toho z vašeho postoje není srozumitelné, nedal jste jasné vyjádření, jak to má tedy vlastně být.

- milování menšin: a někdo Vás k něčemu takovému nutí, mít automaticky někoho rád?Nebo je veřejně demonstrativně podporovat? Někdo po Vás vyžaduje aktivismus? Předpokládám, že ne. Proč to tedy uvádíte, co tím vlastně míníte? Nesnažíte se náhodou říct něco trošku jiného? Třeba že byste rád projevil k některým averzi? Jen hádám.

- nedáváte rovnítko mezi plnou, funkční rodinou a rodinou na hromádce. Co znamená, že nedáváte rovnítko? A mezi plnými rodinami "rovnítko" dáváte? Rodina na hromádce nemůže být funkční a soudružná? Stabilita, loajalita a sezdanost jsou ideálními vlastnostmi rodiny? A nějaká ta mezilidská hodnota by se nenašla?

-dítě není autonomní jednotka. Autonomii získává postupně. Co si pod tím představit, že v průběhu času přece jen "trochu" autonomní je? Jaký je tedy jeho vztah vzhledem k rodičům, absolutní podřízenost? Opět postrádám jasnou odpověď.

+2/−7
16.2.2018 17:08
Foto

A70n10d26r26e44j 11R57u70š26č78á15k 6777317324224

Ad životní styl - na upozorňování není špatného nic. Na spotřebních daních za cukr, maso nebo tuk ano. A ten tlak na "dokonalé zdraví" je ze strany médií dost velký. Ad menšiny - už jsem na svou adresu párkrát slyšel (a nebyl jsem sám), že mám "white privilege", a pokud aktivně nepodporuji "znevýhodněné menšiny", tak je vlastně utlačuji. Mezilidské hodnoty můžou být všude, ale rodina dává navíc tu stabilitu, kterou děti potřebují ke svému rozvoji. A to se "sešívanými" rodinami, které na stabilitu nikdy ani neaspirovaly, moc nefunguje. A ad děti a jejich autonomie - v Norsku třeba mají jasno - dítě je zcela autonomní jednotka a stát zastupuje jeho zájmy na úkor rodičů. A tohle se mi prostě nelíbí a nejsem sám.

+7/0
16.2.2018 18:03
Foto

J30a16n 16Z90á87t43u33r59e29c53k36ý 9263283127662

a opet ten sam problem: z nejakeho duvodu neovyjadrujete jasne svuj nazor. Proc? Dobra, rozumim, ze nechcete zavadet dane na cukr atd. To je jednoznacny vyrok - bud ano, nebo ne. Vy rikate ne, chapu, ja sam jsem spise taky proti. Ovsem to nijak nevysvetluje jakysi fasismus zdraveho stravovani ani udajny tlak na udajne dokonale zdravi. To nijak nekonkretizujete a u mne to vyvolava dojem, ze jste si jen nasel hul na biti psa. Proste jen rad nadavate na pomery, tak to aspon u me zatim vyzniva.

Pry Vam "nekdo" vycita, ze delate chybu, pokud aktivne nepodpirujete mensiny. To je opravdu divne - kdo Vam to vycita, jak casto se stim setkavate, muzete to nejak konkretizovat? Protoze jste mozna jen mel smulu na par cvoku. Kazdpoadne neni normalni ani bezny jev, aby byl nekdo pranyrovan, ze aktivne nepodporuje mensiny (pojud si to tedy nezada jeho oficialni funkce). Ovsem urcite to neni bezny jev. Zase jste tajnustkarsky.

Hovorite o stabilite, ani byste ji konkretizoval. Co je stabilita, proste jen trvani v case? Bezpodminecne dodrzovani pravidel hry, bez ohledu na vnitrni vztah k nim? Nevim. Nevim, podle ceho hodnotite stabilitu. Zda se mi, ze se Vam proste libi to slovo. A jinak dobra, v Norsku to maji s autonomii takto. Co ale vlsstne navrhujete Vy? Jak rozumet problematicke predstave "postupne autonomie" a jaka jsou tedy prava, ktere ma dite nezavisle na rodicich, pokud je vubec ma?

A nezduraznujte porad, ze v necem nejste sam. Neschovavejte se za ostatni. Pokud opravdu verite svym myslenkam, klidne s nimi zustanete i sam.

0/−2
16.2.2018 23:27
Foto

V36e89r78o64n98i73k93a 19V75a10l95a88c92h83o42v55á 3718248193745

I u nás je pane Ruščáku dítě autonomní jednotka. Je to lidská bytost, ne součást těla rodičů, a proto si zaslouží ochranu i v případě, že mu ubližují vlastní rodiče. Proto máme ve všech vyspělých zemích sociálku. A jak u nás, tak v Norsku se odebírá jen velmi málo dětí- to znamená, že naprostá většina dětí žije i ve velmi neideálních rodinách. Ale občas stát zakročit musí. I děti mají svá práva.

Přečtěte si třeba názor této mladé norské dámy (prožila si v rodině své, její matka ale pořád nevidí, co bylo špatně):

https://twitter.com/luksuspolakk/status/958311717108375553

0/0
17.2.2018 10:36
Foto

D97a63l77i43b28o46r 50B96a72r17t83o38š 5674590527259

Jakou "novou realitu" máte vůbec na mysli? a jaké přesné jsou to zájmy?, které si nedovedeme prosadit a jak byste je prosazoval vy??? PROSÍM PŘESNÝ INSTRUKTÁŽNÍ POPIS..........

tyhle všeobecné řečičky se hodí jen a jen pro politika na podiu, když hovoří k nevědomým masám........pěkně to zní, zavání to novotou..........ale jakou? tou horší? a když ne tou horší, tak jakou přesně tou lepší??........nesnáším nekonkrétní výroky jen na vznícení emocí........a bez špetky skutečného obsahu........

budete schopen dodat i skutečný obsah? nebo je tohle maximum?

+3/−5
16.2.2018 16:33
Foto

A98n66d32r48e36j 96R40u89š91č53á40k 6747867964634

Mrkněte na mém blogu o dva články zpět.

+2/0
16.2.2018 16:34
Foto

D11a19l37i68b71o22r 44B45a61r33t96o46š 5674260667309

jste právník a je to vidět...........ekonom to vidí jinak..........

+1/−2
16.2.2018 16:40
Foto

J43a40n 26P55a15v91e70l 8483102338866

Andrej, i když samozřejmé má své názory, se pokouší vidět věci neutrálně. Pokouší se je pochopit. Tohle je něco pro Vás totálně nepochopitelného. Pro Vás je skutečný obsah, když někdo hlásá svou pravdu.

+6/0
16.2.2018 16:45
Foto

D51a74l16i74b19o74r 52B82a29r40t90o79š 5124630317709

on hlásá své vidění věcí....že?? a to nechápete?

+1/−3
16.2.2018 16:47
Foto

V24o39k59o72u73n 35V33l96a43d69i51m58i19r 8482878679488

Opravdu? Nehlasate ho vy?

+3/0
16.2.2018 20:11
Foto

D35a92l70i54b58o86r 71B24a42r46t88o51š 5604230917829

ne...jako obvykle se mýlíte.........

0/0
17.2.2018 8:28
Foto

P30e55t18r 50B60e22r26á50n19e40k 9497322937727

Andrej Ruščák píše naprosto věcně, srozumitelně a co dokážu posoudit, i fakticky správně. A pokud jde o jeho analýzu fenomenu "48-52", tak bych řekl, že trefil hřebíček na hlavičku.

Pokud Vám jeho text připadá bez skutečného obsahu, tak problém ....... nebude na jeho straně.

0/0
5.3.2018 14:38
Foto

D80a51l33i41b76o70r 60B25a65r52t86o57š 5404870437549

myslet si to můžete..spousta lidí si myslí nesmysly

0/0
10.3.2018 11:26
Foto

O82l55g58a 75P88a91v79l26í87k22o75v29á 6454278467482

Hezké zamyšlení. Proč Češi neřeší konkrétní problémy, které se v EU vyskytují? Protože jejich představitelé jsou na povrchu věcí, zabývají se sami sebou, předvolebními průzkumy a jinými zbytečnostmi. Paradoxně se jeví, že Bureš je v tomto směru daleko prozíravější

+1/−1
16.2.2018 16:22
Foto

J30a69n 65P46a28v28e45l 8303322158896

Bureš, krom dotací pro své firmy, něco řeší? Osobně, co já vidím, jde cestou Grosse. Kdo nic nedělá, nic nezkazí ...

+1/−2
16.2.2018 16:47
Foto

O65l63g12a 80P37a16v63l57í92k73o28v83á 6874718177522

Na rozdíl od politiků před ním naznačuje, že nebude bezhlavě přijímat bruselská nařízení. Zda je to taktika pro voliče, nebo pro jeho byznys, nedokážu posoudit, stejně jako nedokážu posoudit, jestli jen nekecá

+1/−2
16.2.2018 16:56
Foto

M64i93l40a79n 47T15e47l37a70ř32í95k 6360635196375

Už přijal bruselské nařízení - např. zbraňová reforma.

+2/0
16.2.2018 19:10
Foto

V52í82t12ě23z62s85l40a47v 22Ř80í69p52a 5748122854761

K vaší větě "Proč to nedovedeme my ?"

Odpověď je jednoduchá, tak jako jsme lezli Sovětskému svazu do pozadí, děláme totéž s Evropskou unií. Naši vládní činitelé byli z 99% vždy bezpáteřní patolízalové.

+5/−1
16.2.2018 16:21
Foto

J74a20n 75P80a35v90e34l 8513592258746

Nedovede to většina zemí. Není důvod si myslet, že zrovna my jsme ti nejhorší

+2/0
16.2.2018 16:46
Foto

M20i15r19o37s92l83a45v 74K10u85b57u 3536667346562

Spíš než patolízalové jsou tam zkrátka viděni jako neschopní. Kde mají nabrat spojence pro hlasování, když každý svůj malér posledních 15 let házeli na Brusel? Nikdo nás nebude brát vážně, dokud tam budeme posílat zástupce, co se nedorozumí, mají pověst jako Bureš nebo dělají advokáta Putinovi.

+2/0
16.2.2018 21:29
Foto

J28a97r76a 61R71a35n84k 1541316259871

Na delani advokata Putinovi, staci bohuzel ten jeden nahore.

0/0
17.2.2018 7:28

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz