Středa 25. listopadu 2020, svátek má Kateřina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 25. listopadu 2020 Kateřina

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M56a26r56t53i84n 86Š75u91l24á10k 1886827880361

Evropská komise slíbila, že po přijetí 12 migrantů stáhne žalobu ?

0/0
17.2.2018 9:12
Foto

M32a22r45t81i33n 96K88l29u86v47á56n36e28k 9652318483943

Diskusia na téma "ako prijať xxx uprchlíkov" je nezmysel, pretože nerieši príčinu problému ale len následok. Príčina ich príchodu sem je v tom že TAM sa majú zle a TU sa budú mať dobre (na ich pomery). A to nevyriešite prijatím tisíc, 10tisíc, 100tisíc ani miliónu uprchlíkov. V Afrike /a inde) žje OVEĽA viac ľudí. Keď to zistí zbytok, tak bude chcieť prísť tiež. Je to ľudsky pochopiteľné. Že to tu už pre nás nebude k životu im nevadí, stále to bude lepšie ako TAM.

Riešenie nieje v tom aby sem neprišli ale v tom aby nemali ani vnútornú ani vonkajšiu motiváciu sem (v takých počtoch) chodiť.

A to sme ešte neriešili otázku aký spôsobom chcú a môžu prispieť k chodu našej spoločnosti. Môj pohľad na imigrantov je podsstatne závislý od toho ako sa chce ZAPOJIŤ do chodu spoločnosti. Môj pohľad na Ukrajincov, Bulharov, Vietnamcov je radikálne odlišný. Aj kôli tomu že sú ochotní pracovať a nevyznávajú nenávistnú ideológiu.

+1/0
1.2.2018 9:40
Foto

M56a67r27e64k 53D38o82s37t84á15l 5939888627863

Už je po volbách, takže už to není aktuální, ale škoda, že jste nebyl ve volebním štábu jako poradce někoho z kandidátů, který Vám byl blízký. Tak snad příště.

0/0
1.2.2018 8:25
Foto

A88n11d68r81e92j 41R29u82š33č59á37k 6377667464394

Byl. Externě u Michala Horáčka.

+2/0
1.2.2018 8:45
Foto

P72a57v77e50l 86P71e79š63a93n 9792371935238

Andrej Rusčák údajně spolupracuje s europoslancem Zdechovským (KDU-ČSL). Umí psát chytře, ale kdyz si to prectete dukladne, tak zjistite, ze se jedná o demagogii. Podsouvá čtenari názory, ktere ve skutecnosti jsou shodné s mainstreamem.

0/−2
31.1.2018 23:49
Foto

A61n44d80r53e67j 72R41u76š30č79á22k 6337247484434

Dnes už moc ne, dřív jsme spolupracovali v tlaku na Norsko kvůli BV. Což je, podle mě, něco, co člověk žijící v Norsku a mající svědomí, přirozeně udělá. Momentálně nemáme žádný společný projekt, ale pana Zdechovského jsem volil do EP a své volby nelituji.

0/0
1.2.2018 7:02
Foto

F41r93a11n55t69i47š75e54k 26N15o18v48á23č96e12k 1384463480551

Kouzelně napsané.

Jen snad poznámečku k těm 12 uprchlíkům. Není mi moc jasné jak jste došel k tomuto číslu. Podle statistiky Ministerstva vnitra - zde:

http://www.mvcr.cz/clanek/statisticke-zpravy-o-mezinarodni-ochrane-za-jednotlive-mesice-v-roce-2017.aspx

Podalo v ČR žádost o azyl v roce 2014 - 1156 cizinců, v roce 2015 - 1525 cizinců a v roce 2016 - 1477 cizinců,

Kompletní statistika za rok 2017 ještě nevyšla, takže vezmeme rok 2016 a Top 3 arabských zemí: Irák - 156 žadatelů o azyl, Sýrie - 78 žadatelů o azyl, Azerbajdžán - 58 žadatelů o azyl v ČR. Kromě toho Ukrajina 507, Kuba 85 a Čína 68...

Jestliže hovoříme o uprchlících, je nutno vycházet z tohoto pojmu, tak jak je definován v Úmluvě o právním postavení uprchlíků, tedy že jde o osobu, "která se nachází mimo svou vlast a má oprávněné obavy před pronásledováním z důvodů rasových, náboženských nebo národnostních nebo z důvodů příslušnosti k určitým společenským vrstvám nebo i zastávání určitých politických názorů, je neschopna přijmout, nebo vzhledem ke shora uvedeným obavám, odmítá ochranu své vlasti"

Taková osoba je považována za uprchlíka pokud požádá o azyl v České republice.

Tak proč hovoříte o 12 uprchlících? ti žadatele o azyl z předchozích let se neztratili, ani se nevrátili do svých zemí, buď již azyl získali, nebo získali jinou formu ochrany, a nebo zde žijí na povolení k dlouhodobému pobytu za účelem strpění.

+2/0
31.1.2018 20:38
Foto

J38a45n 74B91í84l92ý 8714747407809

no, nemyslím, že se v naší zemi bude žít dobře, když postupně lidi přesvědčíme, že přijímat muslimské migranty po vzoru západu je dobrý nápad.Rv

+7/0
31.1.2018 19:02
Foto

J57a69r74a 47R64a24n60k 1481436929671

Proc mate takovy strach? Kanada ma asi 3x tolik obyvatel jako CR a prijali jsme minuly rok 35.000 syrskych rodin z lagru v Turecku, Jordansku a Libanonu, vse slo pres kanadske konzulaty v tech zemich a u nekterych trvalo cekani az 3 roky. Nektere jsem uz videla na vlastni oci, protoze je sponzorovaly rodiny, nebo kostel tady a obcas chodim prekladat a pomahat na zacatku, vzit je treba do banky, nebo obchodu, nikdo mi na krk jeste nesahal a burky zde nevidim, byla jedna - manzelka imama a ta je vetsinou doma.

0/0
16.2.2018 23:55
Foto

L90u96b15o97š 50C67h33l38u17m81s19k93ý 2760105878125

Takže, ve zkratce, jen jestli jsem dobře porozuměl. Mělo by se na to jít od lesa. Zlehka, pomaloučku, zdůrazňovat pozitiva (jaká?), zasévat semínka pochybností, případně nějaké viny (jako mají Němci), aby Češi pochopili a začali být také vstřícní. Asi tak?

+3/0
31.1.2018 18:27
Foto

M58a35r63t83i53n 13L79a84c33o 7593776478

"Kdo se do těch Drážďan zajel podívat a promluvit si s těmi lidmi, uviděl totiž trochu jiný obrázek, než mašírující holohlavce v bomberech – uviděl lidi, kteří jsou vlastně docela normální, jako já a vy, kteří byli konfrontováni s něčím, 1) co znamená změnu, 2) s čím nejsou odjinud samé pozitivní zkušenosti, ale také celá řádka negativních..."

Váš blog pomenúva (podľa mňa) veci správne. Akurát bodu 2) z odstavca, ktorý citujem vyššie vôbec nerozumiem. Aké pozitívne skúsenosti s danou množinou ľudí (alebo náboženstvom), ktorých (ktoré) máte na mysli v bode 2) existujú?

+2/0
31.1.2018 16:28
Foto

J59i46ř23í 85H98o21r45á76k 5832942790

Pořád nevidím důvod, proč bychom měli ty Araby, Syřany, Afgánce, Pakistánce a jiné ve velkém přijímat. Válka už v Syrií není - takže to nemohou být váleční uprchlíci. Na druhé straně tam díky náboženství budou neustále konflikty. Jestli má z nich 50 procent základní vzdělání, tak je to moc, zbytek nemá vzdělání žádné, pracovat moc zvyklí nejsou. Každý není terorista, ale je jich mezi nimi poměrně hodně. Tak jeden jediný důvod, proč je přijímat. Kdyby bylo uzákoněno referendum a na otázku přijímání imigrantů z Asie a Afriky proběhlo, tak by bylo taky jednoznačné.

+7/0
31.1.2018 16:00
Foto

J94a30r16a 17R51a50n87k 1651526879241

Valka v Syrii stale pokracuje, zkuste BBC!

0/0
16.2.2018 23:56
Foto

M71i45c84h66a13l 17P52a11u27l65í44č73e59k 2683325715805

Mně se ten seznam požadovaných odpovědí líbí, to jsou opravdu zhruba ty hlavní věci, které lidé potřebují mít ujasněny, aby se mohli rozhodnout, zda budou pro nebo proti. Ale realita je taková, že i kdyby na tyto otázky někdo odpověděl, zase bude třeba hledat záruky, že ty odpovědi jsou vůbec validní a dá se jim věřit. A osobně bych řekl, že na tento seznam nikdy nikdo validně odpovědět nemůže, takže se vlastně točíme v logickém kruhu. 2000 migrantů by skutečně nemusel být technicky problém, ale ta záruka, že další rok to nebude dalších 10 tisíc se vezme kde?

Takže v podstatě říkáme, že aby se lidé mohli validně rozhodnout, potřebují k tomu validní odpovědi na klíčové otázky, ale protože validní odpovědi na klíčové otázky jim nelze poskytnout, tak se lidé validně vlastně rozhodnout nemůžou a musí požívat svá vlastní kritéria. A jsme zase tam, kde jsme byli...

+4/0
31.1.2018 14:08
Foto

R89a10d76e66k 80P51o67l14i58c82k73ý 6761803181894

Na ty otázky mnoho politiků odpovědi nabízelo, lidi ale zvolill především ty kteří odmítají pomoc komukoliv.

Pořád se zašťiťujete 48 %, ale to je absolutní nesmysl-číslo asi tak realné jako když Realisté mluvili o 20% v parlamentních volbách. Ostatně dle průzkůmů je u nás proti pomoci uprchlíkům více než 2/3lidí

+1/−6
31.1.2018 12:46
Foto

M81a16r58t98i24n 62L36a77c72o 7753526778

Takže, podľa vašich minulých vyjadrení, viac, ako dve tretiny extrémistov! Extrémny = okrajový, výstředný, hraniční, krajní. Viac,ako dve tretiny nemôžu byť ani okrajové, ani výstredné. Už vám to po troch rokoch dochádza?:-P

+5/−3
31.1.2018 16:45
Foto

J76a63k71u43b 90Š81o64l92c 8711968234945

Spasitel je tu. To poučování z vás přímo kane.

+1/−7
31.1.2018 12:30
Foto

O77n14d25ř45e13j 92F28i53l87i62p64c69z86y25k 8234803758461

Přes Czechowice-Dziedzice jsem jezdil rychlíky do Varšavy a vždy jsem skončil

ve Varšavě a ne v Osvětimi.Místní výpravčí bych do těch vašich krkolomných konstrukcí nemontoval.

A tak naokraj, vy se nebojíte v Polsku cestovat vlakem? Víte, kolik je tam nechráněných přejezdů ? A to už nehovořím o tok že kdysi na na trati do

Czenstochové sběrači kovů během noci rozebrali asi 200 metrů kolejí .

;-(

+2/−1
31.1.2018 11:57
Foto

O50t88t17o 74Č25e35r81n28ý 3115435887362

"Většinu elektorátu Miloše Zemana, jakož i voličů různých protestních stran a hnutí, totiž tvoří lidé v zásadě hodní, ale postižení těžkou kognitivní disonancí."

Zdroj: https://andrejruscak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=647021

Hezké, a ta druhá část, co volila Drahoše, trpí čím?

+6/−1
31.1.2018 11:33
Foto

A34n87d44r60e84j 29R83u32š62č37á72k 6597587324744

Tímtéž. Jen v jiných otázkách.

+2/0
31.1.2018 11:36
Foto

O19t77t31o 94Č49e79r89n31ý 3755535887952

Aha, takže je zprůměrováno. Tak nevím, proč se volí. To můžeme rovnou sázet.

+1/0
31.1.2018 11:40
Foto

A49n29t76o20n10í51n 54K72o37u44n97o79v61s94k55ý 9628280358788

Tak to jste mě překvapil. Já jsem si myslel, že trpím jen lehkým nachlazením, kterého se s použitím Paralenu zbavím.

Já jsem volil Zemana, protože je to Čech, jehož názory znám a kterému důvěřuji, že se stará o zájmy země, jejímž je prezidentem.

Evropana Drahoše jsem nevolil, protože jeho vlastenecká a nevítačská rétorika byla příliš narychlo spíchnutá a pro mne nedůvěryhodná. Myslím si, že pokud by byl býval byl zvolen, že by se rychle zase probruselsky srovnal.

+4/−3
31.1.2018 11:45
Foto

A12n65t76o58n52í91n 64K67o41u84n18o54v39s19k74ý 9948350238178

Ad Ruščák..

0/0
31.1.2018 11:46
Foto

J94i48r58i 80B30o45r 8501854952683

Vy máte něco proti Moravanům?

+1/−1
31.1.2018 12:12
Foto

K28a93r74e23l 35N62o26v46á63k 7101614568580

No hlavně, že to není nic horšího.

0/0
3.2.2018 0:11
Foto

O88t14t94o 59Č88e35r31n85ý 3805665917222

Rozhodnutí o přijmutí kohokoliv by mělo začít od jeho žádosti, Ta by měla být posouzena s maximální možnou zodpovědností, abychom se vyhnuli omylům a falešným údajům atp. V rozhodnutí o udělení asylu, které by mělo být podmíněné přizpůsobením se našim zákonům, by měla být pojistka o možném vypovězení atd. Mělo by se jednat o kvóty.To je ta praktická, technická stránka věci.

Ta druhá, v mnohých ohledech složitější je, že za a.) lidé politikům příliš nevěří, většina z nich se hlásí k té nefungující Evropě a za b.), že příklady z jiných zemích mluví za sebe, což dává jednoznačný závěr: nebrat.

Debatovat v tomto případě o morálce, když je zřetelné, že díky této migraci pod taktovkou drtivé většiny evropských politiků jde vlastně o násilnou přeměnu evropské společnosti, bych vůbec nemluvil. Morální je se tomu vyhnout za všech okolností. Nemorální je ten, kdo provádí opak.

+11/0
31.1.2018 11:28
Foto

A70n16t26o27n77í32n 56K24o81u44n25o89v59s63k94ý 9488410188758

Co se týče imigrantů z naprosto odlišných kulturních okruhů, tak problém vidím v tom, že žádnou záruku vám nikdo nemůže dát, pokud to má být myšleno vážně.

Podívejte se jen na bezpečnostní situaci ve Francii, která v listopadu ukončila dvouletý výjimečný stav - tím, že to podstatné z něj uzákonila natrvalo.

Nejsem tak neskromný abych si myslel, že Češi přijdou na něco, co zůstalo Francouzům po léta skryto.

A tak si myslím, že pokud si budeme ve vztahu k imigrantům počínat stejně vstřícně jako Francouzi, čekají i nás jejich problémy.

Myslím si, že je třeba muslimské imigranty odmítnout všechny. Ne proto, že bych odmítal islám jako náboženství, ale jako ideologii, jakou fakticky je. Náboženství je jen část této ideologie, když ty další dvě složky islámu - způsob řízení státu a právní systém - jsou s demokratickým řízením státu a evropským právním systémem neslučitelné.

Uprchlíci jsou něco jiného. Před válkou, terorem, politickým pronásledováním?

Vítejte chlapci! Ubytujeme vás, nakrmíme, ošatíme a dáme vám kapesné než se zase budete moct vrátit domů.

+8/0
31.1.2018 11:19
Foto

A52n94d86r11e31j 41R41u54š35č16á43k 6957187934554

Tak ono nejsou muslimové jako muslimové, ale fakt je ten, že globální podíl příslušníků muslimských sekt, které jsou aktivně tolerantní, otevřené, humanistické, atd., je pouhých 10 %. Také je to asi 180 milionů lidí, ale i když je to takhle malý počet lidí, je potřeba na ně nezapomínat. Na Západě žije mimo jiné spousta Íránců, kteří odešli kvůli režimu, jaký v Íránu je, a integrovanější a loajálnější přistěhovalce abyste pohledal. Což samozřejmě nevylučuje, co říkáte, že spousta přistěhovalců z kulturně zaostalých zemí je naprosto nekompatibilní s naším způsobem života a ty bych zde také nechtěl. To ale neplatí třeba o Syřanech, kteří jsou ze všech arabských národů mezi nejprogresivnějšími; potíž samozřejmě je v tom, že se za Syřany vydává kde kdo, a celou Sýrii v Evropě také ubytovat nemůžeme.

+2/0
31.1.2018 11:30
Foto

O43t49t54o 40Č47e81r82n34ý 3125735327592

Tak to ano. Ve Švédsku k otevřeným kritikům přistěhovalecké politiky a pronikání zastánců agresivního islámu do politiky patří i sekulární muslimové, více ženy, Kurdové, Iránci atp.

+1/0
31.1.2018 11:44
Foto

F43r98a74n67t89i41š34e83k 46O28s20t39r25ý 4555901257693

Které ty toleratní, otevřené a humanistické sekty to jsou? Snad ne súfisti? Nebo ahmadíja? Tyhle skupiny může za toleratní, otevřené a humanistické považovat jen člověk, co netuší, jak ve skutečnosti fungují. Chápu, že naletět krásným slovům třeba ahmadíjovců je jednoduché. Ale realita je jiná.

Jediný způsob, jak může být muslim tolerantní, otevřený a humanistický, je kašlat na islám. Takových muslimů jsou statisíce. A ty samé statisíce jsou umlčovány více jak miliardovým zbytkem (a bohužel i mnohými nemuslimy) i v zemích, které deklarují záruku svobody.

+1/−1
1.2.2018 13:39
Foto

R55u37d81o92l51f 69J49e15l90í62n44e15k 8223139769296

Opravdu mě zaujal názor, který dává podíl viny na vyvražďování Židů výpravčímu.

+4/0
31.1.2018 11:04
Foto

A18n93d90r17e68j 38R27u62š30č58á13k 6367297184664

Kdyby byl ten člověk co k čemu, mohl ty transporty sabotovat. Mohl tu práci, když už nic jiného, nevykonávat. Ale místo toho se vymlouval na to, že je "soukolí v systému" a tudíž nenese zodpovědnost.

+3/−1
31.1.2018 11:10
Foto

R36u43d86o14l76f 32J61e16l32í96n50e35k 8423309119226

Ten člověk nese vinu jako příslušník národa, který měl veškeré hrůzy 2. světové války na svědomí. Ale tvrdit, že nesl vinu jako výpravčí je neuvěřitelná blbost. Co výrobci lokomotiv, dělníci ve zbrojovkách, švadleny co šily uniformy, pekaři co pekli i pro vojáky atd.? Pokud by transport sabotoval, přišel by o život a ve výsledku by nezachránil ani jediného žida.

+6/0
31.1.2018 12:31
Foto

R35a47d36e33k 16P74o63l30i23c63k34ý 6161283551874

Otázkou je jestli vůbec tušil co se za dveřmi lágru děje.

+4/0
31.1.2018 12:36
Foto

E35v25a 96K55o76r43b41e61l41o71v39á 4102456402

Tak tohle miluju, co bylo západních intelektuálů, co se zhlédlo v Hitlerovi, co zahraničních sportovců zdravilo Hitlera na olympiádě zdviženou pravicí, kolik uprchlých židovských dětí poslali Švýcaři zpátky na smrt, ale ubohý výpravčí je vinen, protože neobětoval sebe i svoji rodinu.,

+4/0
31.1.2018 14:15
Foto

A76n37d86r38e11j 24R31u81š28č98á19k 6807387224114

Vinni jsou samozřejmě všichni jmenovaní.

+1/−1
31.1.2018 14:17
Foto

J48a51r97a 90R31a78n54k 1931846259511

Pokud znate svycarskou histotii, hlvne tu v dobe valky, do mne to jeste trochu hustili, tak nektere zachranili, ale vetsinou si je na hranici s Nemci posouvali, je o tom dost literatury a ne vzdy fikce.

0/0
17.2.2018 0:01
Foto

J58a14r94a 70R74a13n33k 1301766339561

Blbne mi nejak klavesnice (8kg kocour na ni obcas lezi): historii, hlavne

0/0
17.2.2018 0:06
Foto

S78l40a27v86o21m93í24r 37B76e34n60e32š 6282707900574

Německé elity tehdy dělaly, a dodnes dělají, stejnou chybu, jako ty české, a sice tu, že nechápou zdroj těchto obav, neberou ho vážně a myslí si, že moralistickým nálepkováním něco změní.

.................

Ale o tom to je.

Zatímco Vy o tom píšete jen zcela okrajově, tak hodně lidí právě na tohle je alergická a nechce ty, kteří moralizují, ale nezabývají se podstatou obav lidí.

Když budu mít obavu před čímkoli, tak mě bude zajímat, co se proti tomu dělá, a nebudou mě zajímat nějaké řečičky moralistů.

Lidé mají strach z migrace a vy jim servírujete fráze o nutnosti vzájemného dialogu, o vyšších morálních výzvách apod.

Mě zajímá něco o té migraci. Mě nezajímá nějaké salonní žvanění. Mě nezajímá, že Zemana nezvou k sobě západoevropští politikové. Já klidně mohu žít i bez toho, že by český prezident byl hvězdou západoevropských salonů. Já se bojím migrantů.

Proto jsem volil Zemana.

Opakuji to, co jsem napsal na začátku:

Problém není v tom, že voliči Drahoše a Zemana by spolu ve většině věcí nesouhlasili. Souhlasí v 90%. Ale to, co jedni považují za zcela okrajové, to druzí považují za klíčové a naopak.

+9/−4
31.1.2018 10:28
Foto

A47n49d54r57e42j 44R25u97š78č33á23k 6147477154354

Mohu se Vás na něco zeptat? Kdyby Vám osobně někdo dal plán, jak jsem ho nastínil v článku, třeba na přijetí dvou-tří tisíc uprchlíků, se všemi technickými detaily, kde by bylo ošetřeno, jak se budou vybírat, kde budou žít, kolik to bude stát, jak se technicky vyřeší jejich deportace, budou-li dělat potíže, atd., souhlasil byste s tím?

+3/0
31.1.2018 10:30
Foto

J88a79n 70P28a50l21l90a61s 1672816903102

Tady vidím ve Vašem pojednání rozpor: Sám uznáváte, že takový plán nikdo nepředložil, a vzápětí dáváte návody vskutku propagandistické.

Zkusil bych to obráceně. Ať někdo takový plán předloží. Výsledek budeme moci posoudit. Nehrajme si dokola na nějaké „kdyby“.

+1/0
31.1.2018 10:37
Foto

A24n80d79r43e47j 55R41u42š71č39á82k 6127307964824

Víte co, řeknu, o co mi jde. Osobně jsem přesvědčený o tom, že Češi nejsou žádní asociálové, co by nechtěli pomáhat lidem v nouzi, jak se jim předkládá. Jen to stojí a padá se zárukami a tím, že lidé nechtějí podepisovat bianco šeky (což já chápu - také bych to nepodepisoval). Jestli se něco má změnit v tom, jak "salon" zachází s občany a jejich názorem, musí vědět, že způsob, jakým to dělá, je špatný. A jak jinak ukázat, že když se s lidmi zachází na rovinu, tak jsou schopni třeba pomoct vybraným lidem v nouzi?

Dávám návod na to, jak, když chce někdo předložit kontroverzní plán, by měl postupovat, aby ho prosadit dokázal. Ten návod spočívá v tom, být k lidem fér. Neojebávat je, s prominutím. Nepoužívat na ně salámovou metodu. Nejsem politik, takže když někdo bude nebo nebude souhlasit s mým hypotetickým plánem, nebude to mít žádný vliv, ale chci vidět, zda je moje hypotéza správná.

+2/0
31.1.2018 10:42
Foto

J70a22n 25P90a23l71l85a54s 1962396893292

Takto se shodneme, ale proveditelnost vidím nulovou (i na základě zkušeností odjinud).

0/0
31.1.2018 10:48
Foto

A39n96d37r63e95j 74R61u34š97č63á51k 6437697984594

Jasně, proveditelnost je věc druhá, mně šlo vyloženě o morální hledisko: vyvrátit tvrzení, kterým se kdekdo z "elit" ohání, že lidi jsou asociální mrchy, protože nechtějí z principu pomáhat.

Proto bychom se měli bavit ani tak ne o uprchlících, jako spíš o tom, proč máme (oprávněný) pocit, že náš stát má ve věcech bordel a není schopen moc věcí dotáhnout do úspěšného konce. Protože kdybychom tohle začali řešit - a pokročili s tím - tak by i v jiných tématech najednou byla důvěra vůči státu a jeho schopnostem věci nepokazit vyšší.

0/0
31.1.2018 10:52
Foto

J92a55n 18P40a44l47l89a92s 1772956683752

Ano, v teoretické rovině se shodneme. Ale jak dál? Napadá mě jediné - vstupte do politiky, můj hlas dostanete.

O solidaritě lidí mě přesvědčily povodně z počátku století. Jistě, našlo se i pár rabujících jedinců, ale rozhodně méně než v New Orleans nebo na Haiti.

0/0
31.1.2018 11:15
Foto

J18a11r19a 92R88a50n26k 1511226419421

Proc to nezkusit preskonzulaty, proboha - jediny konzulat v Syrii je cesky, snad krome CR a Ruska tam zadny jiny konzulat neni.

0/0
17.2.2018 0:04
Foto

J55a48r34a 32R30a46n24k 1611496789111

Ja mam zkusenosti z Kanady a nikdo si nestezuje, pouze zde v diskusich jeden cesky duchodce, ale ten ma urcite v CR nejaky restituovany majetek;-)

0/0
17.2.2018 0:09
Foto

F94r13a82n81t87i93š58e46k 69O27s77t91r58ý 4895611427503

Nevím, jak Slavomír, ale já bych nesouhlasil.Myslím si, že takový plán je nutně podvod. Mám pro takové přesvědčení dost dobré důvody.

Obecně - čím detailnější plán, tím větší šance, že ztroskotá na maličkostech. A čím obecnější plán, tím větší šance, že se v něm něco skrývá.

Ta věc je extrémně riziková ze samé podstaty. A když říkám extrémně, tak myslím extrémně. Tisícovky _navíc_ mrtvých v zasažených zemích mi nepřijdou jako něco neextrémního. Pro mě je to extrémní až až.

(Snad se tu nenajdou jedinci, co nebudou vědět, o jakých tisícovkách mluvím.)

Tohle se zkrátka nějakou dobrosrdečností okecat nedá. Není to dobrosrdečnost.

Zajímavé je, že když nějakou formu pomoci nabídne druhá strana, tak se na ni sesypou a ubodají ji.

Návod, který v článku představuješ, je nutno uplatňovat na obě strany. Pak bude mít smysl a posune nás dál.

+1/0
31.1.2018 10:41
Foto

A80n58d42r51e42j 75R97u88š98č65á70k 6577597544234

Souhlasím s tím, že čím detailnější plán, tím je větší šance, že ztroskotá na maličkostech a čím obecnější, tím je větší šance, že se v něm něco skrývá. Ale znovu říkám: je nás přes deset milionů. Přijmout dva-tři tisíce lidí dle našeho výběru by neměl být až takový problém, pokud to dobře pojistíme. Pomiňme, že stát je z principu diletant a spoustu věcí zanedbá, zašantročí, nedodělá a nezkontroluje, ale jde mi právě o ten princip: zda, bude-li existovat slušná záruka, lze něco takového akceptovat.

Mimochodem, že by se mělo pracovat na tom, aby stát nebyl v tom, co dělá obecně, lempl, je na jinou debatu.

+2/0
31.1.2018 10:47
Foto

F68r32a17n16t92i47š42e68k 33O47s83t18r77ý 4165531387863

Přijmout se dá i dvěstě-třista tisíc lidí. Zvládli bychom to.

Ale islám (ani komunismus, nacismus a další podobné ideologie) se nedá přijmout ani jeden. Jestli v těch třech tisících ten jeden islám je, je to neakceptovatelné.

+2/−1
1.2.2018 13:30

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz