Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J90i73ř88í 50N36o52v29o54t36n75ý 6744377112821

Velmi sofistikované, ale zcestné. Jako člověk napojený na EU jste cudně zamlčel to hlavní. Ti "hloupí" zaostalí Češi nepochopili modernitu řízené islamizace Evropy, přijetí eura = solidaritu se zadluženými akcionáři italských bank, Více Evropy = ztrátu zbytku suverenity a další dobré nápady globalistů a jejich místních exponentů. Děkuji za pozornost.

0/0
19.3.2018 11:31

O59n26d30ř16e24j 97K43r23y95š66t27o21f 6523271

Obávám se že to moc komplikujete - dle mne je realita daleko prostší - pokud někdo žije slušně - chodí do práce, posílá děti do školy ,platí složenky - nakonec mu zbyde 100 - 150kč na útratu denně - tak společnost rozdělená prostě bude - jelikož tito lidé budou dělat první poslední aby jim alespoň ta stokoruna zbyla - a cokoliv nového může zavánět tím že bude ještě hůře- Dokud slušní pracující lidé nebudou mít peníze na důstojné přežití - jinak tomu nebude.

0/0
4.2.2018 14:47

M23a34r67t43i24n 85Ž41e71l65i50n55s86k86ý 9558909679602

Anebo ta elita byla prave uspesna, a "ty hlupaky" presvedcila, ze je potreba zmenit zabehly revolucne-politicky styl pevne zakotveny a vzhlizejici k urcitym hodnotam uz od roku 1989, a volit zmenu, neco, co se tomu zabehnutemu stylu prici, takze to nakonec dopadlo dobre, chytri presvedcili "hlupaky" a vyhral ten spravny nazor v podobne Zemana, ktery nema problem tu zmenu hlasat a ukoncit zkostnatele nazory polistopadovych revolucionaru, pripominajici totalitu jdouci proti demokracii.;-)

0/0
4.2.2018 14:34
Foto

J12i59ř70í 74K34r48á24t18k93ý 3770762774

Po přečtení diskuze musím konstatovat, že znění příspěvků přesně tuto teorii dokazuje.

0/−1
4.2.2018 10:13

P31e33t25r 10D12v40o11r17a41k 9238240519873

Tento článek zcela nepochopitelně opomíjí skupinu vzdělaných lidi u kterych je svoboda nejvyšší hodnotou a nejsou tak schopni volit člověka u kterého hrozí servilni chování vůči EU a tudíž hrozící další a další omezení svobody jednotlivce.

+3/0
4.2.2018 8:55
Foto

J59i79ř59í 36K20r87á31t37k16ý 3240602804

Neopomíjí, to je právě ten strach ze změny, tito lidé patří do děch 52%. Je jedno, jestli si do odůvodníte obranou svobody, obranou před migranty, obranou před EU, před NATO. Pořád je to buď hájení současného stavu zuby nehty nebo dokonce pokus o obrat zpět k nějakému předešlému stavu. Ten poměr 48:52 neříká nic o dosaženém vzdělání, ale o celkové schopnosti chápat v širších souvislostech. Ale to je právě ten problém, 52% nechce poslouchat a 47% neumí vysvětlovat, včetně mě, nepřesvědčil jsem ani vlastní mámu. Je třeba najít to 1%, které to bude umět vysvětlit, pan Drahoš v tom 1% není a většina současných politiků také ne.

+1/0
4.2.2018 10:10
Foto

M51i87l84o53š 35F29. 18P63e93c44h26a39r 3853841240885

48 % voličů rovná se 48 % populace? Od kdy? Každé mimino k urně?

+6/0
4.2.2018 1:22
Foto

J59i29ř87í 45K28r86á74t68k63ý 3800832894

Statistika pane, máte-li reprezentativní vzorek populace, což 65% je více než dostatečný vzorek, bude to platit i pro zbylých 35%. Děti netřeba zahrnovat, tento rozbor se týká oprávněných voličů, ale i kdyby, tak to rozložení bude u dětí úplně stejné, v nižším věku sdílejí názory voličů, později se přikloní na jednu či druhou stranu, ale obecný model platit nepřestane.

0/−2
4.2.2018 10:02

K54a49t25e18ř63i28n59a 52T26y63c16o92v15á 9870931256625

tak tohle je sofistikovaná manipulace. vy neříkáte že jsou blbí, ale že jsou blbí a nemůžou za to. takže ty lidi srážíte daleko víc, než prostoduchá média. ne, jsou to lidé, kteří mají OPRÁVNĚNĚ dost toho, že s nimi někdo manipuluje a určil jim roli blbých pracujících, kteří mají hezky platit daně, aby ti, co se prohlásili za nositele pokroku byli financováni nejen penězi z neziskovek, ale také jejich daněmi. jo, a napadlo vás někdy, že to může být i tak jednoduché, že pražští hoši mohou být zatraceně nervózní z toho, že v blízkosti MZ jsou hoši ze Zlína a ne oni?

oni chtějí toho, kdo v jejich očích co nejjistěji zadrží nástup světa, kterého se bojí, který jimi pohrdá a o němž si myslí, že je ohrožuje.

Zdroj: https://andrejruscak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646458

+4/0
3.2.2018 23:22

E29v49a 34H72a42s76n86í36k25o62v64á 1234261886534

Problém 48% podle mě byl v negativismu. Většina věděla, proč nechce Zemana, málokdo věděl, proč chce Drahoše.

Každopádně by mne zajimaly argumenty pro hloupější polovinu, proč volit Drahoše. Ne proč nevolit Zemana, protože se vybíral prezident a ne jeho absence. :-)

+6/0
3.2.2018 22:19

A44n28d18r53e29j 17R75u66š35č71á72k 6957237944394

To Vám těžko dám, protože jsem k panu Drahošovi a jeho kandidatuře dlouhodobě kritický, kvůli čemuž jsem to mnohokrát schytal za to, že "tříštím frontu".

+1/0
4.2.2018 11:05

J40i92ř58í 15P43ř40i59b26y22l 7726375818485

Pane Rusčáku. Čtu všechny Vaše blogy. Zásadní souhlas. Jen zkuste více zkomprimovat Váše jednotlivé příspěvky. Je mě více než 70 a více mě vyhovují určité myšlenkové zkratky. Přesto karma.

+3/−1
2.2.2018 22:39

I65v94o 38N98a73v61r57á86t78i49l 5944548534

Přiznám se Anreji, že jsem volil MZ. Minimálně v mém případě ani jeden z Vámi uvedených důvodů není pravdivý, ale to není vůbec podstatné, protože o tzv. kulturní a společenské elity se nezajímám a tudíž je mi úplně jedno, co dělají špatně. Jedné věci ovšem nerozumím - proč si, místo tohoto podle Vás poučného, podle mne rozvleklého a nahořklého pamfletu, který Vás musel stát značné úsilí, vašimi vlastními slovy raději 'nedáte tu práci, abyste nám vysvětlil přínos nové reality'?

+6/0
2.2.2018 22:21

A81n98d11r68e79j 73R40u84š32č70á64k 6217557234844

Podle mě moc přínosu nemá. Sám s většinou jejích aspektů nesouhlasím, ale způsob, jakým ji mnozí liberálové cpou způsobuje, že lidé pak odmítají i rozumné, klasicky liberální hodnoty, takže tahle jejich morální panika ohrožuje svobodu, která už je pro mě důležitá.

+4/0
2.2.2018 23:41

I12v95o 80N90a35v36r11á39t43i73l 5324608464

V tom bude možná ten zakopaný pes. Pokud žádný přínos neexistuje, a já ho také nevidím, těžko ho elity můžou vysvětlovat a nezbývá jim nic jiného než právě to cpaní, které v lidech vyvolává odpor. Tady vyvstvává mnohem zajímavější otázka - jaká je jejich motivace a čeho tím chtějí docílit. Jen tak pro nic za nic to nedělají.

+5/0
3.2.2018 3:52

A52n61d52r62e59j 88R57u60š25č52á91k 6637507624434

Můj tip je, že je to pro pocit, že jsou lepší a morálnější, než ostatní. V angličtině se tomu říká holier-than-thou attitude.

+2/0
3.2.2018 8:00

M33a73r87t28i48n 71Ž84e81l68i14n29s27k80ý 9688669949572

I takto se da vyplakat a urazit volice protikandidata... tyto variace na rozvinuti jednoduche vety "Volici Zemana jsou hlupaci." jsou sice do urcite miry zabavne, ale hlavne asi spis smutne.

+3/0
2.2.2018 21:12

R22a93d42o69v28a11n 60S65ý64k34o85r53a 6874375834720

Ano, pane Želinský. Ale přiznejte si, že výhra Zemana je asi tak jediná věc, která vám v posledním roce dala pocit zadostiučinění. Cítíte se dobře a máte radost, že ti, které označujete za Pražskou kavárnu, cítí špatně. Vězte ale, že oni se ani teď necítí zdaleka tak špatně, jak špatně se vy cítíte od listopadu 1989 každý den po celých 24 hodin a každý z 365 dnů v roce.

+2/−1
3.2.2018 0:00

M67a16r68t84i13n 22Ž73e67l78i83n58s39k71ý 9768919579572

Take jste nepochopil.

1. Volba politiku pro me neni o "zadostucineni" ale o vyberu mensiho zla, toho lepsiho, aby se tady dalo lepe zit. Pouze prakticka zalezitost.

2. Nejsem skodoliby jak vypada, ze je prave ta "kavarna", abych mel radost, kdyz se nekdo citi spatne. Ze se pobavim vztekem maleho ditete, kteremu vzali babovicku, je ale pravda. Neni to ale o skodolibosti, ale o pobaveni se nad nezralym vystupovanim dospelych lidi, kteri nejsou schop i p[rijmou prohru, kdyz se chovaji jako mala decka a oznacuji se zaroven elitou. (tech o 152tisci hlasu neni prohra, rada Zemanove strane, ze neni co slavit, neustale oznacovani volicu Zemana zaostalymi blbci apod.)

3. O Listopadu 89 jsem se citil skvele, protoze stav totality i pres jeji znacne zjemneni ke konci 80. let byl neusnosny - zbytecne buzerace kvuli ideologii, prednost loajalite strany, ideologii pred odbornosti i tam, kde to pusobilo skodu v ekonomice apod.

4. Prave proto, ze vnimam, ze tyto praktiky (loajalita urcite ideologii, ktera je podle me proti kulture, tradici i zajmum teto zeme) tady ta "kavarna" preosazuje spolu s perzekucemi tech, co se ji postavi, tak jsem jeji prisnym kritikem, protoze kvuli tomu se tady odstranovali komuniste, tak tady nechci neco podobneho.

+3/0
3.2.2018 12:02
Foto

J43i51ř56í 30N72o15v71o36t61n82ý 6474977382791

Proevropští liberálové si kopou další hrob. Ta strašná představa, že kdo volí Zemana, nechce euro, tvrdé jádro EU a muslimské uprchlíky je nezaměstnaný vesničan v exekuci s nižším vzděláním ze Sudet, kterému je to potřeba pouze pomalu vyložit je tragický omyl. Jak si vysvětlíte oba Klause, Alexandra Tomského, Bena Kurase, Petra Robejška a další? Jste přesvědčeni, že to co hlásáte je opravdu pokrok?

+7/0
2.2.2018 20:16

A76n45d53r23e61j 97R19u54š10č29á73k 6897437514304

Nejsem a nehlásám to. Ale ti, co to dělají, štvou lidi i proti starším, rozumným druhům liberalismu a to mi vadí.

+4/0
2.2.2018 23:42
Foto

J93i87ř42í 38N95o54v84o36t52n93ý 6114957582511

Pane Ruščáku jste přesvědčen, že pro české občany je euro, federalizace Evropy a muslimští uprchlíci společensky pokroková věc?

0/0
19.3.2018 11:35

J38a36k68u50b 14T81u93r27e62k 2392591471880

Vysvětlení je jednoduché: Klausové dělají pro Rusy, Tomský se tak zamotal do intelektuálské argumentace, že neví jak z toho ven, Kurase to asi myslí upřímně a má špatné zkušenosti s nějakého ghetta, Robejšek je vypočítavý had, který se přepočítal.

0/0
17.3.2018 19:40
Foto

O50t37a55k81a70r 30S16e67k94l 4151693425350

Přečetl jsem , s většinou faktů souhlasil a /trochu/ s překvapením zjistil , že většina čtenářů blogu připouští charakteristiku volebního elektorátu MZ.

Lidská společnost jest od nepaměti krapet fragmentovaná . Pokrok x tradice , ...lovci x sběrači ......dělníci rozbíjející stroje, které jim berou práci. Netvrdím , že ta méně inovativní , status quo vyžadující část společnosti za svou neznalost může. Tvrdím ale , že doposud vždy v historii ta pokrokovější , vzdělanější elita ( nebojme se to tak nazvat) zvítězila , začalo se více lovit a méně sbírat , staré rozbité stroje byly nahrazeny modernějšími.

Tudíž : nač volit MZ ? Možná to tu ještě bude 5 let zatuchat. Leč "revolucionáři" 89 r. docházejí.......;-D

+1/−3
2.2.2018 14:44
Foto

J90i18ř11í 28K60r11á60t13k70ý 3920152494

Popsal jste to docela trefně, MZ nakonec skončí, postupně dojde k obměně generací a ta dnešní "pokrokvější elita" nakonec zvítězí, jenže pak se náhle ocitne na opačné straně barikády ani nebude vědět jak, bude tu jiné téma, ta původní skupina 52% se ztenčí na 48% a nahradí jí nová generace a tak stále dokola.

+4/−1
4.2.2018 10:25

O39n69d35ř75e34j 13Š77r57u64b43a98ř 1955221395756

Autorovi dporucuji precist si konkurecni blog https://zamboch.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646621, ktery volby vysvetluje lepe a bez elitarstvi

+2/0
2.2.2018 12:03

O51n82d42ř31e98j 17Š78r90u85b26a44ř 1775581865856

Souhlasim s tim, ze antizemanovci a "elita" se nedokaze vcitit do tech co Zemana voli a ze je ostrakizuje.

Nesouhlasim s tim, ze Zeman voli pouze ti, kteri jsou "mene inteligentni" a take nesouhlasim s tim, ze kazdy, kdo splnuje vase body je mene inteligenti (coz z clanku mimodek, i kdyz mozna nechtene vyplyva).

+6/−1
2.2.2018 11:14

O78n43d50ř42e41j 59Š79r91u70b11a90ř 1835691565186

dale jsou tam nektere nepresnosti napr. ze Milos Zeman je proti EU a NATO. Pritom chce spolecnou armadu EU a hadejte za ktereho premiera zeme do NATO vstoupila?

+3/0
2.2.2018 11:17

O14n16d31ř34e18j 29Š38r71u15b41a60ř 1785491585896

takze ve vysledku stejne elitarstvi jako u ostatnich antizemanovcu, jen zabalene do lepsich slov a s tim pozitivem, ze chybu hleda i u sebe.

PS: volil jsem Drahose, ale volice Zemana nepovazuji za neco horsiho

+1/0
2.2.2018 11:19

O34n29d70ř78e64j 64Š55r79u97b25a71ř 1905711295176

dalsi nepresnost - ze korelace mezi poctem exekuci a elektoratem Zemana autor vyvozuje,ze Zemana volili ti co jsou v exekuci nebo jejich znami. Ale co kdyz to byli ti, kteri nemaji exekuovane radi? :-)

0/0
2.2.2018 11:25

O33n18d43ř76e22j 37Š56r33u77b65a50ř 1715441105806

proste pouze na zaklade korelace se to neda zjistit

0/0
2.2.2018 11:26

M80a40r42t80i76n 70Ž23e90l91i53n58s36k32ý 9198469389652

Priznivci starych casu a Zemana jsou mene intelgintni, zadluzeni, kouri, jedi uzeniny, nerespetkuji prava ditete, nesolidarni s mensinami...

"nebyli schopni informovat o tom, co je zač Miloš Zeman, proč on sám na jejich zájmy kašle, proč jimi beztak i hluboce pohrdá, proč potřebujeme členství v EU a NATO, proč není problém přijmout pár tisíc uprchlíků dle našeho vlastního výběru"

... nic ve zlem, alen vubec nic jste nepochopil... nutit sem uprchliky po "peclivem vyberu" na Zapade a jeho vysledcich, to maji snad i ti zadluzeni, podle vas hloupi lide, vyssi inteligenci... pri nejhorsim zaziji osobni krach, ne trvalou zmenu vlastni zeme. A to NATO se v poslednich letech take hezky projevuje jako utocne uskupeni hajici zahranicni politiku USA, EU jako totalitni svazek narizujici veci, ktere muze tak maximalne federalni vlada.

+4/0
2.2.2018 10:21

O52l97g18a 51P44a72v46l61í76k95o91v22á 6234928207782

Milej pane autore, jednu velepodstatnou věc jste nepostřehl. Pan Drahoš je jednoznačně nositelem zastaralých pravidel, zkostnatělého myšlení a velkého jáství. Takže vaše zamyšlení je sice zajímavé, ale pro tyto volby v ČR absolutně nesedí

+5/0
2.2.2018 10:07
Foto

J26a43n 41K57a90v51r45z19a 7276513339

Začalo to dobře, analýza slábla a konec byl katastrofální, bohužel. Změny, které popisujete jako liberální a správné ve skutečnosti správné nejsou, jsou doopravdy nebezpečné a nejen proto, že se ti lidé jich bojí, ale protože naprosto popírají přírodní zákony. Uvědomuje si vůbec někdo z těch tzv. liberálů, že to co děláme nyní s tolerancí, sexualitou a genderem nás dozajista může vyhubit? Uvědomuje si někdo z těch lidí, že nejsme nad přírodou a pokud přirozeným výběrem usoudí, že jsme již přežitek a neschopni další existence, jednoduše nás smete a nahradí? Náznaků k tomu, že to pomalu začíná už máme dost...

+6/−1
2.2.2018 9:34

R62o11m33a24n 41E37n84d29e46r90s 4395465665

Za minulého režimu a možná i obecně je vyšší IQ pro vydělávání peněz spíš přítěží.Dotyčný moc přemýšlí nad dopadem svého konání Za totality lidé hodně využívali(a zneužívali) potenciál "společných podniků" pro sebe. Bylo to poměrně jednoduché. Dnešní množství informací, které se valí odevšad, nutně vede k tomu, že se proti tomu mnozí obrní a mnozí to chtějí "napravit."

0/0
2.2.2018 9:28
Foto

P95a28v98e74l 30P78e77š59a47n 9562161745148

Je to velmi manipulativní článek. Autor se zjevně cítí nadřazen, což ovšem nekomu kdo umí číst mezi řádky neunikne.

+6/−1
2.2.2018 8:44

A79l73o10i61s 98J33i91n48d82r59a 9520814607835

Zacal jsem to cist, zacalo to celkem dobre, ale na konci jsem si rekl, ze je to opet dalsi alibisticky blabol jak si rict, proc veci nedopadly jak si nekteri predstavovali.

Ano Drahosovi, si myslim, silne uskodilo organizovani a podepsani vyzvy. Lide i vysoce inteligentni tu proste zadne muslimske migranty nechteji a zduraznuji slovo zadne a duvody neni treba vypisovat, to bylo udelano jiz mnohokrat. Tecku tomu celemu pak udelal Drahos sam svym vahavym vystupovanim a nenazory. Vas pokus o rozbor spolecnosti je chvalihodny, ale bohuzel zustalo jenom u toho pokusu. Nemyslim si, ze je uplne pravdivy.

+5/−2
1.2.2018 20:13

A37l72o73i86s 86J96i73n61d71r52a 9700874487725

A mimochodem, pro rypali, je uplne jedno jestli o imigraci president ma pravomoc rozhodovat nebo ne. Je to vrcholny predstavitel statu a takto to lide vnimaji.

+1/0
1.2.2018 20:15

A72n25t53o27n49í36n 57S20t29e83d91i15n54a 4287222684550

Už mi tyhle pseudorozbory lezou krkem. Zeman je prezidentem proto, protože se nenašel dostatečně silný a charismatický kandidát, který by ho byl schopen zadupat do země. Tečka, nic víc....

+8/−1
1.2.2018 15:40

A92l69o93i50s 86J73i69n28d76r40a 9270124567905

Presne tak!

0/0
1.2.2018 20:02

J20a84n 28R75á67ž 1169353424330

Analýzy tohoto druhu se vyznačují zásadní chybou. Liberálů, kteří volili Dtshoše není 48% populace, ale jen 48% těch, kdo šli volit. A z nich ještě mnozí volili Drahoše čistě z nenávisti k chování Zemana, nikoliv vede i svými sympatiemi k liberální demokracii. Daleko důležitějším úkolem pro sociologické i politické průzkumy, je studium příčin, proč ideály liberální demokracie oslovují stále méně obyvatel Evropy, což je vidět na růstu podpory stran a hnutí s jasným antiliberálním programem.

+9/−1
1.2.2018 14:12
Foto

T36o27m53a88s 94T81r52o55j49a13n 6958762285536

Analýzu, kterou jsme měl z článku vyčíst, tak tu jsem vůbec nepochopil. Asi patřím mezi ty hloupé voliče Zemana [>-], ale díky za snahu. Vážím si lidí, kteří se umí vyjádřit.

+2/0
1.2.2018 13:46

M32a85r51t83i98n 71K95l39u18v71á92n81e29k 9352528533613

A jak se v těch místech do exekuce lidé dostávají? Nevýhodnými půjčkami, tedy nízkou finanční gramotností, neschopností pochopit smlouvu, kterou podepisují.

Povedal by som že to je skôr o tom že niekto kto si za úžernický úrok požičia na dovolenku a potom chce aby to "niekto vyriešil" si myslí že tak by to mal robiť i štát a tak si takých politikov vo volbách lajkuje. Načo sa stavať zodpovedne k sebe, svojemu zdraviu, svojim financiám, svojemu sociálnemu zabezpečeniu, svojej rodine, svojmu okoliu keď je tu NIEKTO kto tak zaiste spraví zamňa?

+1/0
1.2.2018 9:21

M30i60l45o67s32l42a83v 73J45o34s84í77f97k60o 6232916413952

Já volil Zemana proto, protože si myslím, že brzo umře a následná volba už nebude systém antiDrahoš versus antiZeman. Dávám panu presidentovi rok, maximálně dva.

+1/−2
1.2.2018 8:38

J88a26k31u35b 70D37u95š19á80n95e22k 4629264134945

Naprostá většina lidí, kteří u voleb podobně chytračili, pak byla těžce zklamaná, že realita se vyvíjela úplně jinak.

+1/0
1.2.2018 9:01

M50i75l26o81s85l10a52v 66J19o62s46í20f60k19o 6212786893862

Možná máte pravdu, ale já nechci za presidenta ani jednoho. A u Zemana je vcelku reálná šance, že tam bude míň jak 5 let.

0/0
1.2.2018 9:46

O39n62d36ř39e93j 89H17r70u22b60ý 2864617828179

Zajímavý článek, ještě zajímavější komenty....

0/0
1.2.2018 7:52

V81á81c56l83a95v 19M55a94c45h 9589223728338

Chápu že si musíte lhát do kapsy, ale proč na to potřebujete tolik slov?

+1/−1
1.2.2018 0:48
Foto

J27i44ř98í 69P27t32á74č86e49k 2676205802363

Zajímavý článek, s něčím mohu souhlasit, s něčím ne. Ač vysokoškolsky vzdělán, nerozumím úplně všemu a uvítal bych, kdyby mi někdo vysvětlil "přínos nové reality", zmiňovaný v článku. A také kam nás tato nová realita přivede za nějakou dobu a jak by to podle této "reality" mělo u nás vypadat. Děkuji.

+3/0
1.2.2018 0:04

D73a24v86i91d 79E57n78g38e38l78m62a36i81e79r 8410431264

"Nová realita", přináší příležitosti a zárověň nesnáze globalizovaného světa, někdo využije příležitosti ku svému prospěchu, někoho semelou nesnáze. Ač v to rádo hodně lidí věří, neexistuje žádný super plán nového světového řádu a kam nás nová realita přivede těžko říct. Jediná jistota je, že žádná není a to je pro hodně lidí právě to, čeho se bojí.

0/0
1.2.2018 2:03



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz