Diskuse

Kult dítěte musí skončit

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Naprosto parádně napsaný článek, dávám +++++++++ a své 3 děti vychovávám dle mého dědy. Jeden udělal průser tak pro jistotu dostanou všichni - prevence proti úrazu.

Těch roztrhaných kolen a oděrků po celém těle , neli diabolky v zadku, no prostě nemohu zapomenout do smrti a když už válcují mé děti postel a vyrábí prak tak jsem snad nejšťastnější otec na světě a doufám, že té protivné sousedce to okno brzo padne. Hold asi jsem spadl na hlavu, ale když vidím co mám v kroužku na starost a dívám se na některé účastníky, děti jak jsou rozmazlené a přitom neumí ani v 10 letech zapnout troubu..... Chvála všem racionálním lidem.

2 0
možnosti
EH

Je smutné když zjistíte,že zdejší kritici článku "kult dítěte" článek buď nečetli,nebo nedočetli ale kritizují. 

Zářným příkladem je Jiří Záhora-"přeci mě nemůžete nutit číst článek celý".

Samozřejmě vás nikdo nutit nemůže,ale pak zde neplácejte svoje kritické keci k článku který jste nečetl.

Druhý je Petr Veselý-"má autor dítě?".

Kecat kriticky a za každou cenu udělat ze sebe blba.Proč tak činíte????

5 0
možnosti
JZ

Článek je divnej a já s ním nesouhlasím. Na to, abych si udělal obrázek mi stačilo, abych si přečetl úvod a prolétl zbytek. Lidé jsou různí, já mám ve zvyku soudit tezt, který jsem nečetl a vy máte právo zato odsoudit mě, nazvat mě blbem. Tak už to na internetu chodí. Oba dva jsme spokojení.

Stačí to jako vysvětlení?

0 0
možnosti
JN

No jo, to je vsechno pekne, ale stejne si ty "chytre" maminky najdou jen tu knizku, ktera potvrdi jejich nazory, aby pak mohli premoudrele hovorit o tom, jak se to "ma" delat, protoze to napsala "svetoznama moudra hlava v jednom bestselleru"

0 0
možnosti
JD

Kde se to dá sehnat?

0 0
možnosti
MD

Myslím, že se zapomnělo, co je hlavním úkolem výchovy dítěte - to je "vypěstovat" samostaného orientovaného a sebevědomého člověka, který se bez problémů začlení do společnosti. To ale znamená, že na děti bude postupně přenášena odpovědnost za jejich jednání, protože se to musí učit postupně. Nebude to tak, že v 18 budou najednou odpovědní... Proč by se pětileté dítě nemohlo jednou přejíst zmrzlinou, aby ho bolelo bříčko? Bude to pro něj nejlepší škola, a příště to neudělá. A že by mu jedna velká porce zmrzliny ublížila?? Bohužel celý výchovný proces souvisí s tím, že stát na sebe bere víc a víc roli "otce" a rozhoduje o tom, co je správné, takže potřebuje lidi formované do poslušného stáda a ne sebevědomé jedince...

3 0
možnosti
AT

V současných našich podmínkách však sebevědomý znamená arogantní, sprostý a bezohledný.

0 0
možnosti
Foto

Vesměs souhlasím se vším, kromě příkladu s požárem. Ten mi připadá mimo mísu. Dítě se zachraňuje první, protože nemůže v případě přímého ohrožení života uskočit nebo se schovat, utéct, zachovat klid, racionálně uvažovat. Toho všeho je dospělý do určité míry schopen. To je důvod, proč se zachraňují napřed děti.

2 1
možnosti
JF

J87a66n 90F11i53a86l81a

5. 11. 2015 21:27

V islámských státech se naopak dítě zachraňuje, jen když zbyde je čas. Taktéž v Africe.

0 0
možnosti
Foto

Tím že děti budeme vodit za ruku až do jejich dospělosti, ztratí ochranné reflexy, tedy jim naše přílišná starostlivost více uškodí, jako pomůže.

Bydlím vedle školy, kde na jinak prázdné ulici, je ráno a v poledne dopravní zácpa. Auta se proplétají mezi skupinami školáků, spíše tady je důvod k obavě, že bude některé dítě sraženo.

Do 15 let je vozí ke škole a potom je pustí, zcela nepřipravené, do města k dalšímu vzdělávání.

Děti, které mají rodiče za sebou jako záchrannou brzdu, se potom hůře orientují v džungli, zvané život.

5 0
možnosti
JN

Me to prijde spise velky byznis, budto lide utraci za deti nebo za zvirata

Se podivejte na televizi, porad nejake rady jak vychovavat dite, ze dite potrebuje to i ono, porad same celebrity s ditetem, proste je to velky byznis takze se neustale slysite ze dite je na prvnim miste a vse pro dite

Kdyby v tom nelitali velky prachy tak o detech nikdo nebude mluvit

4 1
možnosti
AC

Mel jsem klic na krku, mel jsem prijit v pet. Byla zima, s klukama jsem se zapomnel venku pri staveni bunkru. Prisel jsem o hodinu dele. Dostal jsem pres drzku. Pak jsem chvili fungoval jako hodinky. Az tohle nastane u nasi male, ani nechci domyslet, co se mi bude honit hlavou, az bude mit hodinove zpozdeni. Dnes je vetsi pristup k informacim o trestne cinnosti. To prispiva ke zvyseni strachu v zodpovednych rodicich. Takova je uz holt doba. Soused (zijeme na vesnici) ma dva kluky, nikdo by nikdy neocekaval, ze se neco muze stat, ale pred dvema mesici byl 13 lety chlapec prepaden a okraden nejakou fetkou z blizkeho mestecka. V jinem mistnim pripadu, kdy jiny chlapec odmitl dat mobil a penize, byl brutalne zbit. Zmena chovani na rodicich je jiz patrna.  Jezdi pro ne do skoly. Pachatel totiz zatim nebyl dopaden. Nekdy nechat deti rust jako drivi v lese neni take uplne spravne. Kazdy rodic to dela podle sveho vedomi a svedomi.

S clankem vicemene souhlasim. Ale drobne vyhrady pochopitelne mam.

1 4
možnosti
Foto

Ale zase jsme u toho! Proč by někdo přepadal dítě kvůli penězům a mobilu? No, protože zato to přepadení asi stálo! Mají mu dát telefon za osm stovek a dvacet korun na housku a mlíko z automatu.

5 2
možnosti
AJ

Tady takove ty generalizace jako francouzske dite vs americke dite vs ceske dite nejak nemam rad. Si myslim, ze je to kus od kusu. Nevidim, ze by se treba zrovna v americe vyskytovali jenom nejaci rozmazleni jedinci a naopak.

0 2
možnosti