Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autore, k článku jako celku nemám co říci. Ale ten předposlední a částečně i poslední odstavec mně dojal. Takovou naivitu jsem od Vás nečekal (a u Vás jsem připraven očekávat všechno možné). Vy si skutečně myslíte, že je to bude zajímat? Ti sem v 90% přišli kvůli něčemu úplně jinýmu. Pokud žijete v Norsku, tak by Vám už pomalu mohlo svítat.

0 0
možnosti

Nevím, v historii je mnoho případů, kdy se děla ukrutná zvěrstva a nic to v lidech nezměnilo. Vždyť i třeba Japonsko ve druhé světové válce dělalo věci, ze kterých by se dělalo zle i těm nejtvrdším nacistům. A nic to s nimi neudělalo.

Řekl bych, že tam je více faktorů, než jen nějaký pan Hitler.

1 0
možnosti
Foto

Připojuju se ke komentářům. exkurze do koncetračních táborů muslimů by se minula účinkem. Íránský duchovní vůdce je vytrvalý popíračem holokaustu a jeho ministr zahraničí pak musí jeho výroky uvádět na pravou míru a zaručit se zahraničí, že mu domluví. Arabové, nesnášející Židy, by zaplesali, když by uviděli Osvětim. Byla by to pro ně inspirace.

1 0
možnosti

Vždyť vas náhled na svět je stejny jak v 19. století. Věta, že máme jakousi morální převahu nad zbytkem světa je podobná jakou používali země s "posláním velkého bílého muže".

1 0
možnosti

J26a75r35a 51R28a13n15k

4. 10. 2015 5:22

Pisete stale lepeR^

1 0
možnosti

první co mne napadlo, vzhledem k židovsko-arabským vzájemným sympatiím, bylo, že by se ty exkurze mohly krutě minout zamýšleným účinkem.

0 0
možnosti

M64i96l85a82n 49R52a68d35e52k

3. 10. 2015 16:39

musel jsem dat karmu, sam jsem psal podobny clanek i kdyz ne tak precizni, nedal jsem si s tim takovou praci jako Vy.R^

Nicmene, tento navrh by nefungoval, cela Evropa i USA se uci o teto neblahe evropske episode, a stejne to nechapou, a tak proc by meli chapat ti kterym je tohle na hony vzdalene?

Ja cestoval po svete, hlavne tom tretim, ne jako politik na zranicich ( i kdyz jako interpret take), ani jsem se jen neprevaloval na plazi pro zapadni turisty, a musim vas informovat ze to NEJDE je poucit.

Ono nejde poucit nikoho, proto se historie stale opakuje, homo sapiens umi akorat vytvaret technologii, ale co se tyce ostatniho je NEPOUCITELNY.

1 0
možnosti

Je to hezký článek, jen je zcela teoretický. Žít a nechat žít znamená, že tak, jak nechám já žít ty ostatní, tak nechají ti ostatní žít mne. Jenže ty ostatní, v současnosti především muslimové, toto zaměření naprosto neoslovuje, oni jsou vedeni jiným přesvědčením "svět bude patřit islámu". Pokud jsou muslimové takto indoktrinováni, žádná Treblinka či Osvětim jim oči neotevře. Spíše my musíme pochopit jejich představy a najít řešení, aby se nenaplnily

2 0
možnosti

Mýlíte se .V době před druhou i první světovou válkou by se nám žilo mnohem lépe, protože stát i lidé ctili tradiční hodnoty. Bez počítače a mobilů bychom se rádi obešli, jestliže by to bylo spojeno s možností vyhnout se muslimské invazi a zničení Evropy.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS