Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

debilove se najdou vsude

1 0
možnosti
JV

A není použitá terminologie autora stejnou agresí, jako velká rychlost cyklisty na náplavce mezi chodci?

1 6
možnosti
JK

Vy máte starosti...

0 0
možnosti
Foto

Pan autor evidentně kolům nerozumí, vynechám oblečení a brýle Rozdíl mezi přehazovačkou XTR a o dva stupně nižší LX je pouhých max. 1000 kč. Co když ten co má "obyčejné" LX má dražší ráfky, nedej bože rám z karbonu?

 A je toho spousta. Pojem XTR opravdu nedělá kolo snobáckým.

Kdo má pak tedy lepší a dražší kolo?? Které kolo je vlastně lepší. Pustil jste se do,  pro Vámi led neprobádaný..

2 9
možnosti
AR

Copak jste nepochopil, že o tom ten text není?

12 1
možnosti
JT

V HK to je vubec sila. Vemte cyklodebily, cyklisty, bruslare, chodce, kone a do toho jeste ja s autem a vozejkem plnym dreva. Jezdim teda krokem, ale nejaky cyklosilenec se sluchatky na usich a brylemi na ocich do me klidne muze narazit a pri tom splasit nekomu kone.

4 0
možnosti
PN

P90a42v18e55l 45N71o32v12á60k

12. 9. 2014 12:49

Pane Ruščáku, když si koupím kolo za 80.000,- s tím, že je to dost peněz, ale že využiju jeho možnosti, je to čistě můj problém. Když se pak bude někdo pohoršovat, že s ním jezdím i přes město a bude mě podezírat z toho, že mám vychytané horské kolo na machrování, je to zas jeho problém. Ale kupovat si náhradní citybike, kvůli němu určitě nebudu.

Jinak úplně nechápu pointu článku. Bezohlední lidé jsou všude. Je jedno, jestli sedí na kole, za volantem, nebo v kupé vlaku. Snažíte se nám říct, že by měli být ohleduplnější a demonstrujete to zrovna na cyklistech?

4 3
možnosti
AR

Pane Nováku, to Vám nikdo nebere. Pokud pojedete na kole za 80 tisíc po městě, ale pojedete na něm 20, dejme tomu 25 km/h, nikdo Vám neřekne ani popel. Budete-li to hnát po rekreační cyklostezce čtyřicet nebo padesát, budete přesným cílem mé kritiky.

8 0
možnosti
VP

Obecná platnost pro všechny debilořidiče.;-D

1 0
možnosti
MM

Obecně jde o kulturu mezilidských vztahů, která se odráží v našem každodenním chování, ať už v dopravě nebo jinde. Arogance a bezohlednost se u nás bohužel vyskytuje v autodopravě i v cyklodopravě. Problém české diskuse o městské cyklistice ale spočívá v tom, že zatímco kvůli arogantním řidičům aut nikdo nehlásá zrušení autodopravy, v případě arogantních cyklistů tomu tak je, asi proto že je vnímána jako něco nezbytného, nedůležitého, něco co přišlo k nám ze Západu, stejně jako ekologický aktivismus, feminismus, vegetariánství nebo domácí porody. Ježdění na kole není chápáno jako alternativní způsob dopravy, které té automobilové může hodně pomoci, ale jako rekreační kratochvíle. Velká část lidí zkrátka neakceptuje nutnost deverzifikovat způsoby městské dopravy, která je prospěšná pro organizmus města a jeho obyvatel. Diskuse je vedena konfrontačně jako střet dvou zájmových skupin, které se snaží navzájem potlačit. Automobilisté pak vnímají cykloaktivisty jako někoho, kdo útočí na jejich životní styl a nutí je ho změnit. V jakési sebeobraně dělají to samé cyklistům. Tak by to ale nemělo být. Město by mělo být prostorem pro všechny. Základem je oddělit auta od cyklistů, a cyklisty od chodců. Cyklistická infrastruktura je u nás (až na vyjímky) dost tristní, vzajemným konfliktům to jen nahrává.

5 0
možnosti
AR

Nemohu více souhlasit. Problém je ale právě řekl bych i v tom, že titíž řidiči, kteří za volantem metou cyklisty ze silnice sednou poté na kolo a dělají to, co jsem popsal v článku, čímž zase nahrávají v argumentaci proti městské cyklistice jiným lidem. Jinak městská cyklistika je nezbytná zejména pro malé obchůdky v centrech měst, protože díky kolům je mohou navštěvovat zákazníci a ty si tak mohou udržet klientelu, kterou by jinak dávno přetáhly velké řetězce... to je jeden z příkladů toho, proč je městská cyklistika prospěšná. Ale abyste něco odvezl, potřebujete městské kolo.

2 0
možnosti
Foto

Když ti cyklodebilové jezdí čtyřicítkou, jak poznáte autore že kolo je osázené v XTRku ???

1 6
možnosti
AR

Tak když já jedu dvacet a on mě předjíždí, tak si toho všimnu.

4 0
možnosti
AJ

ne kazdy muze mit doma kolo do mesta, silnicku a jeste kolo do terenu. To ze nekoho vidite jet pres mesto na horskem kole, take muze znamenaty ze jede nekam kde to kolo vyuzije ... .

2 2
možnosti
AR

Jo, ale mohl by jet tak, jak se po městě jezdí, tzn. ohleduplně a ne to hnát co to dá.

2 0
možnosti
AR

Nemluvě o tom, že v Česku je velká část cyklodebilů zároveň naprosto hloupými cyklosnoby. Udivilo mě, kolik lidí jezdí na závodních kolech s výbavou XTR. Tato výbava je suverénně to nejdražší, co existuje, ale vydrží s bídou jednu sezónu, protože není stavěná na výdrž (sponzor vždy zaplatí nové díly), ale na to, aby poskytla díky snížené váze cyklistovi setiny sekundy náskok. Kolik kilometrů to vydrží po závodě se moc nepočítá, to zaplatí sponzor. Ale proč na tom jezdí obyčejní cyklisté, to nepochopím.

0 0
možnosti
PN

P70a34v89e78l 27N43o41v42á17k

12. 9. 2014 12:56

Člověk, kterej má stanadrní příjem moc neřeší, jestli je levnější Tatranka nebo Horalka, ale koupí si tu oplatku, na kterou má zrovna chuť.

A pak jsou lidé, kterým je jedno, jestli má kolo XTR, nebo něco jiného, protože si můžou dovolit neřešit peníze i při nákupu kola. Tak prostě vezmou to nejlepší, protože nemají důvod řešit lepší/horší výbavu. Prachy si do hrobu nevezmou, tak to radši nasypou do kola. Můžete jim nadávat do "hloupých cyklosnobů", ale popravdě Vám do toho, za co jiní lidé utrácí své peníze, nic není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 211
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6414x
Expert na evropské právo (EU a EEA) a evropskou politiku. Odkaz na LinkedIn
Autor analýz o Blízkém Východě na Dedeníku - http://www.dedenik.cz

***


');
//-->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

ga('create', 'UA-73590340-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');