Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nýčko zbývá ten Romský imigrační proud nasměrovat do Brusele, třeba tam alespoň některým úředníkům secvakne;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane kolego,

budu vám držet palce ve vašich ideích a znalostech o menšinách. Škoda, že nerozkrýváte podstatu a jde jen o popis události a naši spoluobčané na to RÁDI slyší A ČTOU, každý si dojde své karmy, NEBOŤ BY SI MĚL ZAMÉST PŘED SVÝM PRAHEM. Mohl bych vE VAŠEM článku mnoho poopravit, ale nevím nakolik jste fundovaný mladý člověk a nakolik umíte nad sebou přemýšlet a být v pokoře. Ty oblasti znám, neboť jsem tam žil a Norové jsou neskutečně tolerantní, pohodový a přátelský k cizinci, chová li se slušně, ANI SE NEDIVÍM ŽE K RUMUN.ROMŮM SE ZAČALI CHOVAT NOROVÉ NEGATIVISTICKY, TEN CHLAPEC JEN VYJÁDŘIL  MYŠLENÍ, POSTOJE A ZNALOSTI, KTERÉ SE " DOMA " NAUČILI.nORSKO MI OTEVŘELO HODNĚ OČI a mohu se dívat na Česko jinak, a to tak že vidím v něm mnoho nedostatků, které tam vyřeší hravě policie, stát.orgány atp.[>-]EU:-)

1 0
možnosti
JM

;-DInu, co k tomu dodat. Snad jen, ať píšete dál, ať se co nejvíc lidí dozví, co jste zač;-D

0 0
možnosti
MZ

M 15Z

24. 9. 2013 0:26

v montrealskem francofonim deniku lapresse,se pred tydnem obevila zprava hranicni spravy,ze romska migrace je velke nebezpeci pro kanadskou bezpecnost

0 0
možnosti
LT

Mám čerstvou zkušenost z Říma. Musím podotknout, že mne nikdo nenapadl ani neobtěžoval, takže je ta zkušenost vlastně pozitivní :-).

Když jsme šli směrem k náměstí sv. Petra, tak poblíž zastávky autobusu na zemi napůl ležela a napůl seděla mladá Romka a žebrala. Levou ruku nataženou před sebe, oči sklopené. Bylo mi divné, že pravou ruku má tak nějak podivně omotanou kolem krku a tak když jsem šel kolem jsem se podíval trochu lépe a ejhle, ona telefonovala. V ruce držela Samsung 4S, tedy ne zrovna levný mobil. Hmm, takže ona má lepší mobil než já a ještě má peníze na telefonování a žebrá? Napadlo mne, jestli bych si neměl přisednout a taky si "vydělat" na nový lepší mobil. Myšlenku jsem rychle zapudil a rozhodl se na něj normálně vydělat. Rozhodně mne však přešla chuť na jakoukoli charitu.

Když jsme se v poledne vraceli stejnou cestou zpět, Romka už netelefonovala, ale na kolenou se jí válel chlapec tak 6 let. Byl normální pracovní den a tak mi přišlo divné, že není ve škole. No, asi měli zrovna volno ... Nicméně to byl klasický model tohoto způsobu žebrání. Dítě v náručí a natažená žebrající ruka.

Co říci? Stejný "podnikatelský" model, jako je popsaný v tomto blogu.

7 0
možnosti
VD

Četl jsem, že Romové, resp. Sinthové, byli v Norsku i v minulosti, a Norové jim ve velkém odebírali děti, což je norský národní sport (odebraný z vlastní rodiny byl krátkou dobu i malý Ondrášek Breivik). Ale bylo jich poměrně málo a vinou toho odebírání dětí buď odešli, nebo se naopak (ty děti) asimilovali.

0 0
možnosti
PV

V Norsku je uz tolik svoloce ze ta verbez se tam jenom hodi a ze srdce to tem multikulti norskym pomatencum preju

3 2
možnosti
TH

Norove jsou vcelku bezva lide a jinak dost hrdy narod. Mluvit o nich jako o pomatencich....8-o

1 0
možnosti
JK

Držet si od cikánů odstup je naprosto přirozené, není na tom nic odsouzeníhodného. Mne to naučili sami cikáni. Ty nekonečné rozkazy, a to i z úst některých blogerů, abychom rozlišovali a rozlišovali a rozlišovali už jsou opravdu otravné. Už dlouho na rozlišování mezi hodnými a zlými cikány (nebo z úst některých blogerů direktivně nikoliv cikány, ale lidmi) nemám chuť ani energii.

5 0
možnosti
AR

Jinak pro pravidelné čtenáře mého blogu - objevil jsem v Deníku Referendum článek na téma norských voleb - rozhovor se sociálním demokratem, politologem a sympatizantem SV (neokomunistů) - čili rozhodně to není žádný pravičák - a také se zastal Fremskrittspartiet a tvrdí, že je naprostý nesmysl ji označovat za fašistickou, extremistickou či jakoukoliv jinou stranu a že ačkoliv s ní nesouhlasí, vidí nutnost ji mít v politice a přirovnává ji ideově k ODS. Když i levičák tohle říká, je to pěkný výsměch všem českým médiím. http://denikreferendum.cz/clanek/16429-norove-jsou-vlastne-extremiste

3 0
možnosti
MR

M94i23l22a32n 66R35a69d61e52k

19. 9. 2013 21:04

nejen v Ceskych, ja to cetl ve spanelskem El Pais

0 0
možnosti
Foto

šíří se to jako mor, tak kromě Čechů a Kanaďanů se už i z Norů stali rasisti....já bych je ve jménu charty 77 všechy zakázal...už by v těchto státech neměli občané vůbec nic publikovat, nebo jen po schválení národními ministerstvy lásky. Romale, držím Vám palce Válka je mír, svoboda je otroctví, Rom je oběť.;-D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS