Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LZL

listicka z liskova

16. 2. 2012 3:46
Norové x Švédové

Nepodařilo se mi to napsat k nejnovějšímu článku, tak se omlouvám a píšu to sem. Já s vámi nesouhlasím ve věci Norsko-Švédské řevnivosti. Norové se neradi přiznávají ke svým negativním pocitům vůči komukoli, ale všichni mí kolegové a přátelé se mi dřive či později přiznali, že je rádi nemaji. Tedy ty, kteří zde buď pouze pracují, anebo také bydlí, ale pouze dočasně z pracovních důvodů. V práci jsem přišla do styku s mnohými - kolegy, nadřízenými, hosty, dodavateli, ... A Nory chápu. Švédové zde jsou sobečtí, egocentričtní a vyčůraní až hanba, zajímá je jenom to jejich, jak si vytlačit pro sebe co nejvíce na úkor ostatních, naprostá absence empatie či týmového myšlení. Vždy se snaží v práci nepředřít a pokud možno s tím vyběhnout tak, aby za ně práci udělal někdo jiný, což pochopitelně nikoho nebaví dlouho. Zprvu jsem pracovala v hotelnictví a došlo to tak daleko, že na těch tzv. lepších hotelech v okolí je přestali brát i na sezónu, protože je ostatní zaměstnanci do týmu nechtěli.

0 0
možnosti