Děkujeme za pochopení.
I71v37o 74Ž61á42č46e97k
Jak to myslíte, že někdo něco prohlásí za služební cestu? To je přece striktně dáno. Pracuji pro firmu, která sídlí v Brně. Pokud mě tato firma pošle pracovat kamkoli jinam než do Brna, jsem na služební cestě. Bez ohledu na to, jestli jsem dva dny v Přerově, nebo půl roku v Melbourne. Když podepíšu pracovní smlouvu s firmou, která sídlí v Melbourne a ona mě pošle na půl roku do Brna, tak budu také na služební cestě.
Vaši kolegové u "český agentůry" se pro svoji práci rozhodli dobrovolně, ne? Mají pracovní smlouvu, kterou mohou kdykoli vypovědět.
Z75b33y15n76ě32k 31H96l44á73s44n66ý
Odpověď je níže, omylem jsem komunikoval sám se sebou.
G31a12b63r91i76e24l50a 24I89v63a42n92c38o
S tou služební cestou to právě tak úplně není. Kvůli dvěma dnům v Přerově se nikdo s úpravou dokumentace namáhat nebude, tzn. v 99,99 % se o pracovní cestu jednat bude. U toho půl roku v Melbourne ale už dost záleží na tom, jak si to se zaměstnavatelem nastavíte - pracovní cesta to být může, ale nemusí. A jak to funguje naopak, tzn. při zaměstnání v Melbourne a poslání do Brna, to nevím, protože se to bude řídit australskou legislativou.
Z10b43y78n90ě64k 73H74l67á95s60n32ý
Máte pravdu, kolegové se o peníze připravují dobrovolně. Oni ale nejsou problém, protože ten kdo si je přes agentůru najme, většinou zaplatí jako za Němce. Nejsou totiž lidi. Problém jsou Poláci, Rumuni Bulhaři. A Poláků je jako blech na zatoulaným psovi. Mzdový dumping má za následek brexit, nebo taky umlacenýho Čecha a porota z občanů to shledá OK. Ono je to ve skutečnosti tak, že ta přeprava českým autem není za polovic, je jenom o deset až patnáct procent levnější. Ovšem rozdíl jde do kapsy jen špeditérům, řidič může jen makat a spát v autě 6 dnů v týdnu. Jestli si myslíte, že sito nechají místní špeditéři a řidiči líbit, tak se pletete. Buď se přispůsobíme, nebo z toho trhu budeme vyhozeni. Ve Francii totiž volí Francouz. Podívejte se na Němce, platy jim už minimálně 4 roky rostou víc než inflace, jsou drahý a přesto trhaj jeden rekord v exportu za druhým. Navíc chybí v Německu například 30k řidičů. To vím od předsedy svazu dopravců. Takže není důvod, aby naši řidiči tam nemohli jezdit za německou minimální mzdu.
- Počet článků 211
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 6414x
Autor analýz o Blízkém Východě na Dedeníku - http://www.dedenik.cz
***
');
//-->
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');
ga('create', 'UA-73590340-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');