Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I71v37o 74Ž61á42č46e97k

29. 5. 2017 19:41

Jak to myslíte, že někdo něco prohlásí za služební cestu? To je přece striktně dáno. Pracuji pro firmu, která sídlí v Brně. Pokud mě tato firma pošle pracovat kamkoli jinam než do Brna, jsem na služební cestě. Bez ohledu na to, jestli jsem dva dny v Přerově, nebo půl roku v Melbourne. Když podepíšu pracovní smlouvu s firmou, která sídlí v Melbourne a ona mě pošle na půl roku do Brna, tak budu také na služební cestě.

Vaši kolegové u "český agentůry" se pro svoji práci rozhodli dobrovolně, ne? Mají pracovní smlouvu, kterou mohou kdykoli vypovědět.

0 0
možnosti
ZH

Odpověď je níže, omylem jsem komunikoval sám se sebou. :-)

0 0
možnosti
GI

S tou služební cestou to právě tak úplně není. Kvůli dvěma dnům v Přerově se nikdo s úpravou dokumentace namáhat nebude, tzn. v 99,99 % se o pracovní cestu jednat bude. U toho půl roku v Melbourne ale už dost záleží na tom, jak si to se zaměstnavatelem nastavíte - pracovní cesta to být může, ale nemusí. A jak to funguje naopak, tzn. při zaměstnání v Melbourne a poslání do Brna, to nevím, protože se to bude řídit australskou legislativou.

0 0
možnosti
ZH

Máte pravdu, kolegové se o peníze připravují dobrovolně. Oni ale nejsou problém, protože ten kdo si je přes agentůru najme, většinou zaplatí jako za Němce. Nejsou totiž lidi. Problém jsou Poláci, Rumuni Bulhaři. A Poláků je jako blech na zatoulaným psovi. Mzdový dumping má za následek brexit, nebo taky umlacenýho Čecha a porota z občanů to shledá OK. Ono je to ve skutečnosti tak, že ta přeprava českým autem není za polovic, je jenom o deset až patnáct procent levnější. Ovšem rozdíl jde do kapsy jen špeditérům, řidič může jen makat a spát v autě 6 dnů v týdnu. Jestli si myslíte, že sito nechají místní špeditéři a řidiči líbit, tak se pletete. Buď se přispůsobíme, nebo z toho trhu budeme vyhozeni. Ve Francii totiž volí Francouz. Podívejte se na Němce, platy jim už minimálně 4 roky rostou víc než inflace, jsou drahý a přesto trhaj jeden rekord v exportu za druhým. Navíc chybí v Německu například 30k řidičů. To vím od předsedy svazu dopravců. Takže není důvod, aby naši řidiči tam nemohli jezdit za německou minimální mzdu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 211
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6414x
Expert na evropské právo (EU a EEA) a evropskou politiku. Odkaz na LinkedIn
Autor analýz o Blízkém Východě na Dedeníku - http://www.dedenik.cz

***


');
//-->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

ga('create', 'UA-73590340-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');