Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MA

Tak se mi zdá, že jste se do toho pěkně zamotal...

Rovnost... máte pravdu že to jes to, oč mezi pravicí a levicí pravděpodobně běží. Mám micméně za to, že levičáci nikomu nic nutit nechtějí. Chtějí jen, aby zde byly rovné příležitosti.

A já, ač pravicový volič s tímto musím souhlasit. Vyhoďte ze svých teorií o rovnosti plané fráze a dosaďte si tam člověka, matku samoživitelku, dítě které má (a nebo i nemá) talent a chce jít na vysokou školu (nebo na nějakou zajímavou pracovní pozici), chlápka který chce po práci před domem zaparkovat auto, nebo opravit kyčelní kloub.

Když se na to budu chtít podívat z pohledu rovnosti. Má jít nenadaný kluk na vysokou když to chce? Má mít ten co na to má možnost zaparkovat přímo před domem a ten co na to nemá někde za čtyřmi rohy? Má mít bohatý nárok na lepší kloub, rychleji přijít na řadu?

Tady se podle mne rovnost dostává do střetu. A myslím že každý kdo řádně domyslí situace do konce, dostane se mu odpovědi překvapivě levicové.

Jak by vypadal svět kde by se vše dalo koupit za peníze a každému se měřilo podle zásluh (ať už se o ně opravdu zasloužil nebo ne Řebíčkové, Kožení, Grossové).

Chcete žít ve společnosti, kde vás budou ti co mají o miliardy, miliony nebo třeba jen o trochu více než vy neustále předbíhat?

Vyhazovat vás z parkovacích míst, předbíhat v řadách na operace, vyhazovat vaše děti (ať už nadané nebo ne) těmi svými dětmi (ať už nadanými nebo ne) ve školách ve sportech atd?

V moderní společnosti musí existovat naprostá rovnost. Nepodmíněná a spravedlivě zaručená. Jinak vznikne systém, který těm nemohoucím bude neustále podrážet nohy a těm kteří vůbec žádnou pomoc nepotřebují bude neustále zametat cestičku a život naopak usnadňovat.

0 1
možnosti
TH

ROvnost znamena rovnost pred zakonem. Rovnost lidi ve spolecnosti a state.

Nenadany kluk , ktery neumi do peti pocitat muzejit na vysokou, ale pokud slozi zkousky . Ta je rovna pro vsechny.

Zaparkovat pred domem muze kazdy, jsme si podle zakona rovni. Jenze ja tam budu driv.

Nazdar!

1 0
možnosti
Foto

Velmi dobrý článek, za mě.

0 0
možnosti
JH

skvely clanok R^R^R^ Obavam sa vsak, ze uctievaci boha rovnostarstva ho nepochopia... Nedajte sa odradit, pan Ruscak, pisete skvele.

2 0
možnosti
JB

Podle mne máte pravdu a něco podobného by měli chápat ti, co se pasují na hlasatele pravdy a lásky. Nechápou, chtějí naprosto primitivní rovnost.

0 0
možnosti
JS

Všem se omlouvám za zhuštěný text který ne mojí vinou provedl internet, mezery mezi slovy si prosím doplňte.

0 0
možnosti
JS

tady máme hodnoty od naší vlády :

Na nová auta dotace, zastará naopak příplatek, navrhuje...

Tak fajn...Co si vláda ještě nevymyslí...

Revize kotle (800-1500),

revize komína (800),

v elektřině platím nesmyslnévětráky či slunce,

ve vodě Francouze,

v tabáku neziskovky.

Uhlí už je dneska drahé jakosvině, a je čím dál horší,

cenu dřeva vyšroubovali našílenou výšku kvůli nesmyslným štěpkám pro Skopčáky.

Zakázali mi kouřit v hospodě,vnitráci mě sledují na internetu, kdekdo mě může udat zacokoli, všude mě sledují kamery. Kdekdo mi může vlézt dobaráku na kontrolu bůhví čeho, když chci jet někamautobusem, tak abych si na tu cestu šetřil, platím na auto pojistku,dálniční známku, kontrolu u doktora,technickou, teď i nějakou pokutu, mám nařízené pneumatiky,spoustu vybavení, které musím nesmyslně měnit. K doktorům musím dojíždět a když jdu do lékárny, tak se nestačím divit. V krámě kupuji jedovaté potraviny, výrobky nikdo neopravuje,všechno se vyhazuje. Na baráku, který jsem koupilza zdaněné peníze, musím stejně platit daň státu, pojištění, a musím ho zněčeho udržovat, aby mi nespadl na palici. Kamkoli vlezu na úřad, platímnějaké poplatky, a ještě na mě čumí jak na otravnýhmyz. Halík,Janda, Schwarzenberg a řada dalších darmojedů, kteréplatím, ze mě dělají venkovského burana a nevzdělaného pitomce... A kdekdo se mi snaží vnutit,že můj největší nepřítel je Rusák.... Lejno... Můj největší nepřítelje tenhle stát a jeho politici.... Žádný Rusák, žádný soused,žádný normální člověk mě tak zavile nepronásleduje aneokrádá tak, jako tato vláda

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS