Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I95v20o 44C79h78a10r86f23r60e33i78t47a37g 3824788572591

Dumhet og PR-kåthet er en farlig kombinasjonRv;-(

0/−1
20.2.2016 21:13

J64a68r76o28s77l26a80v18a 53K36a63n57i71o10k86o35v56á 7392899272597

Naprosto perfektní článek, naprosto souzním, díky..

Systém, který umožňuje některým aktivistickým jedincům v BV odebírat děti jen na základě subjektivního názoru a jednat s rodiči stylem - presumpce víny, je zrůdný..

+2/0
20.2.2016 7:08

K40l98á24r39a 91T18r86n89k78o19v57á 3634309944449

Skvělý článek, je potěšitelné, že ještě někomu jde o spravedlnost a přitom sesbírá řadu argumentů.R^

+3/0
20.2.2016 0:05

H34a84n28a 93V62l71k35o72v33á 9655874332914

Víte pan Ruščáku - k tomu všemu čím jste mne pobavil vám musím sdělit jednu věc: skutečně jsem doteď nechápala proč se tak intenzivně na českém fóru snažíte špinit vše norské.

Říkala jsem si: proč tedy nebojuje v Norsku? A proč tam vlastně bydlí?

Částečně to vysvětlila paní Valachová ve svém příspěvku, kdy nastínila, že v Norsku jsou lidé o norských záležitostech informováni jaksi více než v ČR (a z různých pramenů), takže tam by váš "boj" asi nebyl úspěšný....

A proč vlastně bojujete jsem pochopila až když jsem si podruhé (zvýšila jsem vaši čtenost ze 1624 na 1625 !) přečetla konec vašeho článku.

Oponenti, přestože proti ničemu a za nic "nebojují", pouze se domáhají pravdivých informací a odsuzují manipulace a lži, jsou pro vás "kůly v plotě", které chcete vidět porobené:-)

Nuže, musím vás zklamat. Ani pokud vyjde o Barnevernu reportáž na BBC (bude jistě objektivnější než blogy vás, paní Svobodové nebo pana Zdechovského), nebudu cítit prohru. Já totiž skutečně chci vědět jak jsou věci ve skutečnosti, kdežto vy potřebujete bojovat a to pouze za předpokladu, že patříte k většině;-)

A to je docela smutné zjištění, zvláště jedná-li se o muže.

+3/−8
19.2.2016 12:18

A21n80d52r87e40j 98R34u68š61č88á84k 6187937284744

Myslím, že Vám asi doporučím se naučit nejprve číst a chápat psaný text, protože jakákoliv další reakce nemá smysl. Nepolemizujete se mnou, ale se slovy, které mi sama vkládáte do úst/klávesnice.

+6/0
19.2.2016 12:45

H27a15n93a 51V15l51k11o70v21á 9955644872144

Ne, pane Ruščáku. To je vaše taktika. A taktika paní Svobodové.

Já jsem vám napsala názor na

a) část vašeho článku z pohledu "kůlu v plotě" (a mimochodem, v mém okolí - povětšinou vysokoškolsky vzdělaní lidé- mimo blogovou sféru lidé dost kriticky vnímají českou hysterii "proti Norsku")

b) vaše dlouhodobé působení zde na blogu

A to, co jsem nevyjádřila ve svém příspěvku je, že i česká komunita v Norsku se na vaše počínání dívá dost kriticky. A občas reaguje i v českém prostředí.

+3/−7
19.2.2016 13:12

I35v90o 72C14h84a93r77f96r65e68i32t31a69g 3744718952431

Naprosto souhlasím!

0/0
20.2.2016 21:16

I84v68o 52C60h55a27r70f46r27e50i20t20a41g 3904758202301

http://www.lidovky.cz/ceske-lzi-o-barnevernetu-08y-/zpravy-domov.aspx?c=A160220_103023_ln_domov_sij

0/−1
20.2.2016 21:20
Foto

J42i70ř25í 80K33r98á49k76o60r46a 9709303

"proč se tak intenzivně na českém fóru snažíte špinit vše norské."

Lež první. I kdyby pan Ruščák něco nebo někoho špinil, což byste musela dokázat, tak mluví o jedné věci, nikoliv o VŠEM norském.

"kdežto vy potřebujete bojovat a to pouze za předpokladu, že patříte k většině"

Lež druhá. Pan Ruščák jednoznačně svou pozici deklaroval. Jde mu o pravdu a jde mu o spravedlnost. Kdyby bylo vše v pořádku a norské úřady informovaly dostatečně, a to i z více zdrojů, jak tvrdíte, tyto články by vůbec neexistovaly, protože by si doslova každý a kdekoliv na světě mohl tyto informace vyhledat, prohnat Google translatorem a nepotřeboval by interpretace pana Ručščáka, pana Zdechovského nebo lidí z druhé strany. Informace však nejsou k dispozici. Úřady je tají. Už to samo o sobě v demokratické zemi smrdí. Proto jsem nakloněn spíš verzi pana Ruščáka než verzi protistrany.

A protože jste prokazatelně lhala, jste pro mě nedůvěryhodná odteď i vy.

+1/0
26.2.2016 14:55

I45v75o 38B73o76u20š95e 5442527798

Proč? Protože češi se vždycky angažují v tom, co dělá soused a bordelu na vlastním dvorku si nevšímají.

+1/−1
19.2.2016 9:41

A73n12d66r66e53j 67R86u34š77č56á20k 6497427114804

A Vy si myslíte, že je to typicky česká vlastnost?

+1/0
19.2.2016 10:51

I61v61o 68B13o83u94š80e 5102257818

Ne typicky česká ale typická pro Čechy.

+2/−3
19.2.2016 18:21

I73v80a45n 63M79a78n74t76a62s 8969234230651

Když to člověk čte, přestává chápat. Mi to celé přijde jako kurzy převýchovy známé za Stalina.

+4/0
19.2.2016 7:21
Foto

J54a81n88a 36M68a23j19o94v43á 4375922256583

Andreji, mám Vaše články ráda a ani tento není výjimkou, děkuji. Víte, každý systém má vždy jedná slabinu - a to lidský faktor. A tak se to nejspíš stalo i u "vás" v Norsku.

Protože mám s příliš mocným systémem svou osobní (českou) zkušenost, velmi držím palce, aby se situace obrátila a kompetence k rozhodování o dětech vrátila do rodiny. Nemá totiž smysl vyhánět čerta ďáblem.

Narozdíl od Vás bych tuto kompetenci odebrala státu zcela. Věřím, že v celkovém souhrnu by na tom vydělala vždy celá společnost. Ale uvědomuji si, že je to hodně radikální názor.

+5/−1
18.2.2016 16:28

E36v41a 68M83a91t11i51á84š79k85o51v69á 6963765459

Souhlasím s vámi. Dobře se říká, že cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly. Jakmile dostane systém příliš silné pravomoci a je prakticky bez kontroly a osobní zopovědnosti, je jedno, jak dobré byly původní záměry zákonodárců. I u nás má systém ochrany dětí vážné problémy, ale rozhodně by nebylo řešením převzít norský model, to je už lepší vaše idea.

+3/0
18.2.2016 16:59
Foto

J72a78n14a 67M48a94j24o31v93á 4685212856153

No, ono to s tím přebíráním norského modelu není tak horké, jak tvrdí blogosféra :-).

Ale samozřejmě s Vámi (až na tuto drobnost) naprosto souhlasím.

+3/0
18.2.2016 17:02

E85v40a 53M51a48t30i52á42š18k78o14v21á 6713805749

Doufám, že máte pravdu :-) Bohužel paní Marksová je pro mě dost nečitelná ve svých záměrech.

+1/0
18.2.2016 17:54
Foto

J94a47n65a 70M46a73j32o64v33á 4355752636213

Řeší se ta "slavná" deinstitucionalizace - tj. děti z ústavů - více práce s rodinou, umístní v širší rodině, pěstounství (místo DD), pak se řeší širší práce s dětemi. Role ani kompetence OSPODů se nemění, ani nemizí role soudů - v tomhle se fakt nic nechystá.

Upřímně - za sebe si myslím, že přímá práce s rodinou na úřady nepatří, ale to je zcela jiná pohádka.

+1/0
18.2.2016 19:53

H20a74n25a 79V24l45k98o48v42á 9985314752334

No, pokud vím - a zdroje mi částečně poskytla i paní Majová v jiné diskusi, není to otázka pouze posledního volebního období a ministryně Marksové. Stejně jako ty prvky, které se z "norského" (a prapůvodně novozélandského) modelu přebírají nedávají prvotně důraz na státní moc...naopak, důraz je spíše na rodinu a přání dětí...

+2/0
18.2.2016 20:00

J12i63r98k98a 55B76r24u49n35n55e12r 4508492419627

Když se z něčeho stane instituce, navíc bez účinné kontroly, jde jen o systém, s nějakou lidskou spravedlností to nemá co dělat. Já jen vím, že jako dítě, bych se do spár těch bab, co Vám tu neustále oponují nikdy nechtěl dostat. Mluví z nich instituce, což je v podstatě rovnání lidí do jedné lajny, podle jejich vizí.

+7/0
18.2.2016 15:44

V74o29k26o71u66n 41V32l43a63d33i95m35i80r 8352628479448

Příklady zapojování veřejnosti do rozhodování a plánování:

metody a praxe z Norska

Nebudete tam prednaset?

0/−1
18.2.2016 15:40
Foto

S94o22ň70a 67S64v33o78b98o49d71o84v28á 6229394747136

Pani Valachova je opravdu neuveritelny clovek. Schvaluje, ze statni urednik muze lhat, manipulovat, sikanovat, vynucovat si z deti spravne odpovedi navodnymi otazkami atd. Z toho vseho byli pracovnici Barnevernu usvedceni. To ona ingoruje. Dulezite je pro ni najit jakykoliv detail, ktereho by se mohla chytit. Ignoruje soucasne deni v Norsku, protoze ta media proste necte a vybira si jen ta, ktera stale obhajuji estebacke metody Barnevernu. No, ja se muzu uz jen smat, to cele je rozjete natolik, ze se pravda brzo ukaze cela a oskliva tak, ze pani Valachova a jeji podobni nebudou vedet driv, jak to zehlit. A nevyzehli. Ale at si jeste chvilku hraji, kdyz je to bavi. Kdyz jim prijde jako zadostiucineni obhajovat otresne estebacke metody.

+7/−3
18.2.2016 12:28
Foto

J45a73n22a 82M58a19j91o79v30á 4455752596503

Mně tedy přijde, že jen neschvaluje, že informace "zkreslujete" vy.

Nic víc a nic méně jsem od ní nečetla. Víte, polopravdy jsou medvědí služba. Naštěstí těmito nemáte komu ublížit (narozdíl od Michalákových).

+5/−5
18.2.2016 12:32

H42a23n72a 18V67l54k37o69v94á 9205954462724

Paní Svobodová, přidávám se k názoru paní Majové a jen přidám otázku - proč na paní Valachovou reagujete samostatným vláknem?

To je diskusní faul...U vás poměrně obvyklý. Dost to o vás vypovídá, stejně jako manipulace a polopravdy ve vašich článcích.

+6/−7
18.2.2016 12:35

A26n68d47r25e50j 92R31u31š45č61á49k 6637857854294

Paní Valachová zase reagovala novým vláknem na mě... měřte stejným metrem.

+6/0
18.2.2016 12:41

V90e46r28o56n29i57k17a 57V21a19l54a84c47h43o50v62á 3268458853915

To mě ani nevadí, že někdo reagoval v nějakém vláknu. I omylem může člověk kliknout na symbol vlákna a ne na reagovat.

0/0
18.2.2016 12:45
Foto

J32a41n15a 94M81a38j29o95v61á 4335532816683

Omylem se to stává, někdy selže ruka, někdy možná i systém. Je pravdou, že jsem si taky všimla, že se toto paní Svobodové stává poměrně často. Její "obvinění" jiných diskutérů tak v diskusi vísí samostatně a bez kontextu. Když sleduji diskuse, už na to vždycka čekám...a vždycky to přijde.

+5/−1
18.2.2016 12:48

E18v77a 57M90a48t27i24á19š21k35o15v95á 6183835879

Dělá to i paní Vlková, která to sama u jiných odsuzuje jako diskuzní faul.

+2/0
18.2.2016 13:01
Foto

J94a97n32a 28M98a92j95o59v40á 4335742906383

To jsem právě pravidelně nezaznamenala.

0/0
18.2.2016 13:04

H20a94n87a 65V71l26k38o64v91á 9705774282714

Mýlíte se paní Matiášková. Já takto reaguji zásadně na paní Svobodovou, když ona si začne;-) Dnes jsem se ovládla, v zájmu paní Valachové:-)

0/−1
18.2.2016 13:09

E82v20a 16M10a97t73i53á40š11k63o10v35á 6813745219

Mýlíte se vy, reagovala jste na mne v samostatném vlákně pod jiným článkem. Ale tímto k tématu končím, já osobně takové malichernosti neřeším, jen mě pobavilo, jak sama takový postup označujete.

+1/0
18.2.2016 13:14

H28a26n67a 73V36l84k97o26v46á 9495334902544

Lžete, paní Matiášková. Dejte odkaz, potom můžeme skončit - jinak je to podobný faul jako běžně provádí paní Svobodová:-)

+1/−2
18.2.2016 13:18

E32v12a 36M54a10t37i20á84š53k40o35v10á 6463975199

Bylo to např. tady - http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160118_491807_blogidnes

Příště važte slova, paní Vlková, než začnete s invektivami.

+2/0
18.2.2016 13:34

H41a87n40a 89V50l27k46o74v13á 9135904852844

Paní Matiášková, dala jste odkaz na seznam diskusí;-)To si děláte legraci, že? Něco konkrétnějšího by nebylo (připouštím, že jsem možná někdy zareagovala na vás jako na paní Svobodovou - vy mne docela pronásledujete, tak je možné, že jsem se spletla;-))

Ale jak píše paní Majová - nestává se mi to pravidelně, kdežto paní Svobodové vždy.

Nicméně prosím o ten KONKRÉTNÍ odkaz:-)

+1/−1
18.2.2016 13:50

A93n68d60r73e81j 98R18u97š36č54á34k 6537647354744

Nevím, jak Vy, ale já pod tím odkazem mám konkrétní diskusi, Zkuste si ten odkaz zkopírovat celý, pokračuje o řádek níž.

+3/0
18.2.2016 13:54

H85a42n72a 89V86l87k84o58v19á 9435494362854

Aha - to ovšem byla sice na vás, nicméně se týkala vysvětlení k celému článku a tomu, co psala paní Svobodová bez ohledu na vás - čili (moje chyba) oslovení "paní Matiášková", nicméně v podstatě reakce na článek a pí Svobodovou.

Za to oslovení se omlouvám - položila jste otázku, která měla takto rozsáhlý kontext:-)

0/0
18.2.2016 14:02

E32v50a 18M50a35t89i83á79š60k27o46v88á 6213145429

Mně odkaz také bez problémů funguje, ale chápu, že je těžké přiznat chybu, natož se omluvit.

0/0
18.2.2016 14:03

H15a45n85a 90V70l88k70o40v11á 9985954192204

Napsala jste to do dvou řádků, takže jsem to považovala za dva odkazy;-)(myslela jsem , že jich snad máte víc!)

Jinak vysvětlení a částečná omluva viz. výše - naučte se číst dříve než zaútočíte;-)

+1/0
18.2.2016 14:08

E51v40a 41M72a31t70i14á13š26k13o39v44á 6893165809

Moc hezký termín - "částečná omluva". Pište něco o pronásledování, paní Vlková.

0/0
18.2.2016 14:12

H54a52n96a 76V80l25k13o96v63á 9445244472614

Ano, částečná omluva za oslovení, protože reakce byla v zásadě na článek. Něco k nepochopení, paní Matiášková?:-)

+1/0
18.2.2016 14:19

H20a17n51a 38V80l73k37o30v85á 9725664502984

p.s. a ten druhý odkaz neexistuje...

0/0
18.2.2016 13:55

A38n88d42r56e55j 79R82u88š84č57á12k 6297387944474

Jaký druhý odkaz? Je tam jenom jeden.

+1/0
18.2.2016 14:07

H42a77n37a 17V32l51k92o19v60á 9105634262774

Pane Ruščáku, když už jste tady;-) Co takhle reakce pod vaším vláknem? (to o těch médiích a vaší nepotřebě se v nich realizovat...)

+1/0
18.2.2016 14:22

A60n68d78r39e35j 80R85u24š64č16á87k 6437647714344

To si nechávám pro sebe, protože to není pro veřejnost.

0/0
18.2.2016 14:38

H58a49n19a 52V77l89k86o17v45á 9595274562454

;-D;-D;-D;-D vy, který plodíte obden nějaký článek na blogu máte problém s něčím co není pro veřejnost?

Že by členství v zednářské lóži?

+1/−5
18.2.2016 14:50

A78n80d55r91e63j 14R37u26š77č71á92k 6567197324774

Obden?

+2/0
18.2.2016 14:57

A71n48d72r67e79j 68R59u21š90č21á48k 6867727604434

18.2.2016, 10.2.2016, 25.1.2016, 18.1.2016 je podle Vás obden?

+2/0
18.2.2016 15:00

H79a18n33a 49V44l82k59o95v79á 9595434182804

Pardon - co týden;-) Nicméně na podstatě sdělení to nic nemění.

Ale to je vaše taktika- zaměřit se na nepodstatné a odvést pozornost od podstaty;-)

A pane Ruščáku, nevím, jestli jste si všimnul, ale když začnu používat emotikony ve větší míře, znamená to, že protidiskutéra beru s určitou rezervou.;-)

A protože mám i nějaké věci na práci a bavit se na váš účet a účet paní Svobodové nebo paní Matiáškové je už nuda, loučím se s vámi.

A protože tady na iDnes máte možná (v lepším případě) 2000 čtenářů, přeji vám aby vaše podzemní práce měla větší dosah. Evidentně vám o něco jde, jen jsem doteď nepochopila o co.

A dál s tím nehodlám ztrácet čas.

+1/−5
18.2.2016 15:12

K76l25á94r68a 66T19r45n95k85o59v76á 3764299684649

Blog je od toho, aby bloger pravidelně psal a psané zveřejňoval nebo myslíte, že si člověk založí blog a pak si má spisovat do šuplíku?

+2/0
20.2.2016 0:12

M80a25r26t64i64n44a 91T84r33o68j86a93n21o52v92á 5173458605

Paní Svobodová, kde přesně paní Valachová schvaluje, "ze statni urednik muze lhat, manipulovat, sikanovat, vynucovat s"... atd.? Kde přesně obhajuje otřesné estébácké metody? Co přesně by měla žehlit? Dole vám přidala k vámi popisovanému případu pár údajů. Jestli to není pravda, vyvraťte to. Myslím, že byste opravdu měla ubrat ve vyjadřování a napadání lidí, kteří si dovolí s vámi byť jen trochu nesouhlasit a rádi by byli informování objetivně, což z vaší strany opravdu nehrozí.

:-/

+6/−2
18.2.2016 12:36





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.