Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z17b13y31n62ě89k 57H49l59á10s85n70ý 3814357475459

R^

0/0
18.11.2015 1:05

D73á23š45a 56S88t56á29r72k89o87v61á 5211620318

Děkuji. Věcné, rozumné, logické. R^

+1/0
17.11.2015 16:08

L60u61b70o31š 60H73e70k34š 1303388762732

Andreji, 

líbí se mi Vaše články pravicové v tom nejlepším slova smyslu - lpění na tradičních hodnotách. V diskusi o islámu opakujete ale stejnou chybu, jako politická reprezentace Evropy - navrhujete řešení použitelná pro společnost, která na těch tradičních hodnotách stojí a lpí. Evropa ale tradiční hodnoty dávno opustila a krkolomně se snažila naroubovat na ně zrůdnost jménem humanizmus. Hodí se to zejména levicovým intelektuálům čistě z ideologické potřeby popřít vše, co příští z Bible. Odtud rádoby humánní označení trestu smrti za přežitek, popření rodičovských práv a v posledních cca 30-ti letech účelově vymyšlená pohádka o multikulturalizmu. Jediná přijatelná imigrační politika je politika starověkého Izraele - přistěhovalec se musel vzdát svých bohů a přijmout Boha Izrale. Vztaženo na dnešní sekulární svět by se museli všichni imigranti s okamžitou platností pod pohrůžkou násilného odsunu vzdát veškerých svých tradic které jsou v rozporu s právem jak je chápáno v cílové zemi. Potíž je právě ztráta hodnot - zkuste třeba muslimovi vysvětlit, že manželská nevěra není trestný čin, ale kvůli plácnutí na zadek vám můžou odebrat dítě.

Realita je jiná, Evropa je naprosto roztříštěná bojem reprezentace vůči vlastnímu obyvatelstvu, přijetí nadcházejících milionů imigranrů bude znamenat její konec. Na jedné straně budou totiž eurosnílci nadále hlásat humanistické lži a proti tomu z druhé strany udeří znovuzrozená ultrapravice. Skutečné nebezpečí je vyhrocení sporu politické reprezentace a původního obyvatelstva. Čekejme v podstatě občanskou válku. Odpovědnost nesou vlády - je totiž jejich povinnost počítat s následky a zcela realisticky zhodnotit naprostou nepřipravenost Evropy na přijetí migrantů. Kdo si myslí, že jsem škarohlíd, ať se jde proškolit na pařížská předměstí, nebo klidně i do londýnských afrických čtvrtí. Je to smutný, ale jediné řešení je vyhostit do jednoho všechny falešné uprchlíky a jak už zaznělo v jiném příspěvku postavit islám mimo zákon.

0/0
17.11.2015 14:17

O44l73g67a 82P35a98v46l51í96k13o31v76á 6224808937662

Ano, až na ty mešity, kterou budou Rakušané financovat ze svého. Žádné mešity nejméně 100 let a potom až pod podmínkou naprostého upuštění islámu od nadřazenosti a šaríje

+1/0
17.11.2015 11:48

J74i73n43d38ř75i68c21h 34H59r28d14l85i83č13k90a 4836814279324

Ano, Britové si za WW2 udržovali relativní klid a vysokou morálku - protože věděli, že jejich vláda dělá vše pro porážku nepřítele.

Můžeme mít takový pocit ze současných evropských vůdců?

+3/0
17.11.2015 7:53

J98a44r23a 24R27a47n93k 1471356629331

Popsal jste to celkem dobre, jsem o devet hodin pozadu a sledovala jsem v patek celou noc mezi BBC, CBC, DW, CNN,  ze zvedavosti jsem to dala na RT.....a propaganda jela.:-(

0/0
17.11.2015 5:17

J79a62r69o49s56l17a56v81a 17K68a98n34i54o59k40o35v26á 7472839272907

Mám ráda Vaše psaní, autore, ale někdy mi některé názory nesedí. Každopádně mi nesedí, i když mám k Rusku 1000 + 1 výhrad, že ho už tak nějak primárně přidáváte k naším nepřátelům.  Islám je nejzrůdnější nebezpečí, a proti němu jsme VŠICHNI na jedné lodi. Byť si s tím u EU nejsem jistá. EU je pro mě RVHP II. a stejně blbě dopadne. Bruselská věrchuška umí jen patetické fráze, alibisticky "ušlechtilé" pokrytecké řečičky, a skutek utek. A pořád hlavně kecy o "lidských právech", především k migrantům.  Kde jsou ty naše, na vedlejší koleji? My máme jen "lidské povinnosti" přijímat nesmysly současných politiků a hlavně páté kolony naší civilizace = "intelektuálních elit" !  Oni odmítají přijímat reálný život, jsou postiženi "vizemi". Helmut Schmidt kdysi prohlásil (a já s ním naprosto souzním) - Kdo má vize, měl by jít k doktorovi.

Patriot Act byl reakcí na bezprecedenčí akt terrorismu. Proto byly jeho jednotlivé články časově omezené. O rok později byl nahražen Patriot ACt II. Dnes už dvě třetiny vypršely a řada zbytečných paragfrafů nebyla obnovena. 

Nemám nejmenší problém s mnohými národnostmi k nám přistěhovanými. Dokonce ani s Romy, protože jsem skoro 20 let pracovala ve firmě, kde jsme jich měli možná víc než polovinu zaměstnanců, a jelikož jsme měli docela bezvadného ředitele, který kašlal na různá omezení, klidně jsme romské flákače vyhazovali. Tudíž zůstavali ti docela solidní. Ale s Islámem problém mám, a totak moc, že jeho vyznavače tady nechci, odmítám. Jsem xenofob, rasista? 

Dočetla jsem se množství frází k té hrůze ve Francii, ne v diskusích, ale v článcích, nehorázné nesmysly. Dojímání se nad osvícenou Eifelovkou i jinde. Za měsíc si na to nikdo ani nevzpomene. Jsou to jen gesta, žádné "bouchnutí do stolu" a oznámení změn nesmyslných zákonů. Zato "Holky z Rojavy" nevyměnily své symboly za trikoloru, ale věnovaly Pařížanům video,  kde vedle odpáleného BVP je spořádaně srovnáno 18 isiliských nebožtíků. 

Zní to krutě, ale tahle situace krutá JE..

+3/−1
17.11.2015 1:29

J13a81r91o55s21l38a40v54a 96K16a21n34i65o60k31o78v20á 7302229772747

Současní politici - Zoufalci - (Klaus ml.)

""Představíte si třeba Winstona Churchilla, že by byl po náletech na Londýn především „otřesen“? A mektal by něco ve smyslu: „Kvůli pár agresivním pilotům nemůžeme soudit celý německý národ. Většina Němců je slušná ... Je věcí Němců, jestli vyznávají nacismus, nebo ne, to my nemůžeme soudit...“

A další by se přidávali: „Největší nebezpečí je teď nárůst xenofobie a protiněmeckých nálad mezi prostými Brity...“ Rektor Oxfordu by varoval: „Hlavně teď nezneužít studentské shromáždění na nějaké patriotické projevy a tupé národovectví...“" 

Nějaké návrhy taky sepsal bloger muslim - # Ano! Je to mým jménem -  http://berrezouga.blog.idnes.cz/c/484192/ano-je-to-mym-jmenem.html

V. Vondruška:  Prohráli jsme a poneseme následky - http://jdem.cz/btgfx7

+5/0
17.11.2015 1:42

J91a87r40o16s58l48a69v92a 75K31a97n63i25o85k31o65v77á 7782789342767

Ale zapomněla jsem zhodnotit Vaše návrhy na změny, moc se mi líbí ty norské půjčky pro imigranty po r. 68, nevěřím v "opevnění" Schengenu, Frontex "skvěle" předvádí myšlení EU - alibismus, pseudohumanita. Altruismus je dobrá hodnota, ale jsou chvíle a situace, kdy je sebevražedná... Evropa nemá na to, aby zachraňovala celý svět. Bohužel už dala nejevo, že neodmítá.. A ty hloupé řeči, že ti, co nedostanou azyl, že budou "vraceni", to je tak šílená lež, že ani oni sami tomu určitě nevěří. Ti prchlíci se prostě po Evropě rozprchnou, tak jako to už dělají..

+3/0
17.11.2015 1:57

M52i22l25a29n 84R38a19d36e59k 3607396171971

velmi rozumneR^

Ale take se musi vyhnat co nejvice muslimu z Evropy, protoze i kdyz jsou tzv. umirneni, prece jen to nebezpeci tam drima.

+2/0
16.11.2015 18:42

M91i60c79h76a45l 46P52a23u89l57í72č63e72k 2843985795565

Jen hypoteticky bych se přeci jen zamyslel nad myšlenkou postavení islámu na území EU mimo zákon. Jak sám píšete, "¨...Korán obsahuje mnoho evidentních výzev k násilí...", zároveň už jsme tu řešili, proč se s tím nedá nic dělat, že Korán sám je je nereformovatelný, protože v islámu neexistuje centrální autorita. Pokud bychom něco takového našli v Bibli, lze se obrátit na papeže a ten může zajistit např. vydání aktualizované verze se smazanými nebo doplněnými články, u Koránu ne. A proč bychom měli tolerovat knihu/učení, které v celku hlásí i extrémistické postoje a my vždy musíme jen doufat, že muslimové v našem okolí si vyberou jen tu "hodnou" část a ne tu "zlou", jak se to občas děje?. Proč bychom nemohli potom chtít, aby všichni muslimové v Evropě buď konvertovali na jiná náboženství, anebo odešli? Ano, máme svobodu vyznání, ale jen u nauk, které nejsou kriminalizované. Pokud Korán postavíme mimo zákon, nebude nutnost islám vůbec řešit. A to by těch důvodů pro zákaz bylo. Dokonce dostaneme i zákonný nástroj pro deportaci spousty neintegrovaných muslimů z ghet (teď se prohlašuje, že ani s potenciálními džihádisty nemůžeme nic dělat, dokud něco nespáchají, a to je dost smutné, smířit se s tím, že s potenciálním nebezpečím nemůžeme vůbec nic dělat a jen máme doufat, že příští útok se nestane nám...).

+3/0
16.11.2015 17:45

A15n36d55r19e23j 18R60u81š81č94á56k 6767567464694

Tak u šíitů se dá obrátit na ajatolláha a ten může udělat interpretaci, která dokáže i tyhle přímé výzvy zasadit do takového kontextu, že přestanou platit v té formě, v jaké byly, a bude to pro šíity závazné - tím spíš, že u šíitů platí, že je-li nejasnost o tom, jestli je něco v souladu s islámským právem, nebo ne, rozhoduje rozum a to rozhodnutí vykonává vždy příslušný klerik v hierarchii - u sunnitů rozhoduje, jestli se vyskytuje podobná situace v Koránu nebo v sunně/hadísech. Proto když Chomejní řekl, že jaderné zbraně jsou zakázané, tak jsou zakázané, i když v Mohamedově doby žádné nebyly. Průser je, že Chomejní vydal hodně takových docela násilných "dekretů" a Chameneí i když nevydává zrovna nové, tak nechce rozporovat svého předchůdce. Musel by se objevit takový, který bude rozumný - jeden takový je, ale sedí v Qomu v domácím vězení.

+3/0
16.11.2015 18:00

Z53d87e35n70ě35k 69B80á86r72t95a 6744767779754

Karma.Přesně tak,nejlepšími spojenci IS jsou ve skutečnosti Konvička a další podobné spolky.Dělají přesně to,co fanatici z IS potřebují nejvíc, šířit strach a nenávist proti muslimum.Podporovatele podobných islámobijeckých spolku si ani neuvědomují,že dělají fanatikum z IS užitečné idioty...

+5/−5
16.11.2015 16:54

T70o47m61á62š 94J86e54l18í27n44e55k 5531312358337

"Bombardování Rakká je dobrý start, ale pokud chceme vyhrát nejen bitvu s islamisty, ale celou válku, je potřeba začít na správném místě."

Válku nemůžete vyhrát, pokud neurčíte, kdo je nepřítel. Obávám se, že případnou likvidací Saudů se nepřítel změní, ale nezmizí. Takže je třeba jít hlouběji.

V blogu navrhujete poměrně dobrá řešení problémů s šířením radikálního islámu. Dovolím si jen upozornit, že tento problém je minimálně v Evropě naprosto zbytečný. Na nekonečné řešení zbytečných problémů už máme agentur, úřadů a neziskovek přehršel. Potřebujeme další?

0/0
16.11.2015 15:05

J43a62r18a 75R77a16n94k 1381626209131

Reseni jsou, po poslednim "vystoupeni" pred Parlamentem v Ottawe pribyl do imigracniho zakona novy zakon - za propagandu a rekrutovani = 5 let vezeni a deportace, 3 z poslednich odsouzenych budou zbaveni i kanadskeho obcanstvi. Dale pak mesity mohou byt kontrolovany.

+1/0
17.11.2015 5:23

Z26b10y83n83ě52k 37H73l18á84s29n79ý 3974797745319

To je ale špatný zákon, za propagandu musí být 25 let na samotce. 5 let je zoufale málo.

0/0
18.11.2015 1:20

O90n34d40ř83e80j 61F62i51l27i52p53c51z54y42k 8184393848841

1918 VB a Franciie, porušily slib daný Arabům, ponechaly si Libanon a Sýrii

/Francie/a Mosul / VB/. Proč asi ?

Hranice Sýrie,Iráku.S.Arábie místy nakresleny podle pravítka !

Po druhé světové válce. V Iránu USA svrhly demokraticky zvolenou vládu ,poněvadž měla v úmyslu znárodnit ropný průmysl a instalovaly tam šáha M.R.Pahlaviho a s jeho tajnou policii Savak.A tím to začalo: Represe , islámisté získavali čím dal větší vliv.,z Paříže se vrátil Chomejni a měli jsme první islámský stát.A pak už to známe....Afghanistan,Irak... 

Domnívám se, že kdybychom se necpali těch 100 let do Arábie,tak dnes

máme klid.Islám by nebyl rozhodně tak  militantní a s arabskými státy 

bychom vycházeli korektně. Idioti jako Pichon, Lloyd George/ velký obdivovatel Hitlera / ,kteří se "zasloužili"i o vznik evropských hegemonů a tygrů jako Polsko a Československo stojí na začátku těch pro mne nepochopitelných politických rozhodnutí, které vyústily v  radikalizaci islámu a Arábie.Rozum v té době měl snad jen Wilson.Jak z toho ven ? Byl bych pro islámský stát bez islamistů, bez vraždicích fanatiků. Že už je to  to jen utopie ? Že už je na to pozdě ? Souhlas ! Nehledejme ale viníka v Merkelové. Co má Merkelová za lubem ? Myslím,že chce / resp.chtěla/ otupit ostří islámu a ráda by nějakou Eurábii, Arabové u nás , my na Blízkém východě / myslím tím podnikání / .Je / lépe byl/ to poslední pokus

zabránit "válce mezi EU a islámem. Merkelová prohrála, bohužel.

.Je mi líto Izraele, dostal se nezáviděníhodné situace i naši zásluhou.

Nejdříve Němci vyvraždili židy/ za chvíli se bude psát, že jsme to byli my, Poláci /, a nyní neumíme ochránit Izrael.Že si protiřečím ? Ne.Všechno je to správné politice.Závěrem : všechno je to správné politice,USA,EU a Rusko musí postupovat jednotně,Arabům je třeba u nich doma vyjít vstříc,je třeba

se o to pokusit.Žádné hrdinství nám nepomůže .

+1/0
16.11.2015 12:38

M88i90c25h55a16l 40K38o52n46o50p79a 8163875100903

Obávám se ale, že k tomu, aby se mohla udělat (nejenom) ta navrhovaná opatření, bude třeba mít také odpovídající evropské státníky, např. podobného ražení, jako byl Winston Churchill. A to rozhodně nevidím jako snadný úkol, byť (doufám) uskutečnitelný.

+1/0
16.11.2015 11:13

M57i36c95h58a86l 87K21o91n69o10p13a 8903735320893

Nevzpomínám si, že by někdo politicky vysoce exponovaný např. veřejně, nahlas a tvrdě zkritizoval Švédsko (v poslední době též Německo) za svou nezodpovědnou proimigrační politiku, kterou realizují již dost dlouho, a která nemá vliv pouze na ně, ale také na celou Evropu.

Je to prostě o lidech, jako ostatně (téměř) všechno.

+2/0
16.11.2015 11:21

J41a75r38o53s46l65a91v15a 49K50a91n64i16o55k20o88v10á 7172109742357

Nevěřím, podobní státníci jako Churchill už neexistují. Všichni jsou nakažení pokryteckou Politickou korektností

0/0
17.11.2015 0:54

M30a39r93e37k 61O94n66d67r28á28š45e82k 1450470889428

S některými Vašimi blogy velmi souhlasím, s některými méně. Tento patří k těm druhým.

+1/−1
16.11.2015 11:07

L65i20b58o81r 96V52a21n30ě95k 3153529284

Nečetl jsem to celé, jen po odstavec, kdy hlásáte, že si nemáme vnutit silnější bezpečnostní opatření jako USA - neb by to bylo to co muslimové chtějí.

Logicky z toho plyne opak.

Máme i nadále mít pro muslimské imigranty dveře otevřené a nic pro bezpečnost nedělat.

Bohužel již podruhé, kdy máte lehce nereálné představy o islámu a jeho důsledcích.

Pište prosím dál poutavé a informačně bohaté články o Norsku.

+1/−5
16.11.2015 10:56

A18n47d83r27e21j 10R41u67š38č78á21k 6457627214214

Přečtěte si to celé, než budete kritizovat, prosím.

+7/0
16.11.2015 10:56

J88i96ř96í 47N37o90s52e26k 1708617841926

Rozumné, logické. Karma.

+5/0
16.11.2015 10:49

J64a28r44d54a 63C51h55o47v31a22n92e63c 6371985143249

Řešení je poměrně jednoduché:

1. Vyhnat muslimskou pátou kolonu. (Jako Dr. Beneš vyhnal Němce, aby z nich už nikdy žádná pátá kolona nemohla vzniknout.)

2. Hlídat hranice a tu západní a jižní oplotit a nedovolit žádným muslimským vetřelcům vstup na naše území.

3. Podpořit státy, které útočí proti Islámskému státu, a doporučit jim rozšířit tuto válku i proti Saudské Arabii.

4. Sebrat jim v Mekce ten meteorit, roztavit ho a udělat z něho záchodové trubky.

+4/−5
16.11.2015 10:47

L53i20b27o23r 68V73a98n84ě43k 3933409394

ad 4) - obávám se, že by to vedlo k založení mešit na záchodech a modlení k záchodovým mísám.

+5/−1
16.11.2015 10:52

O21n50d45ř88e29j 56F24i96l76i92p28c80z43y76k 8664343548501

Vyhnal Němce a přitáhl Rusy, ještě jeden takový Beneš a jsme čínskou 

provincií.;-DR^

+7/−3
16.11.2015 13:00

J10i15n77d58ř61i42c61h 79H77r20d18l27i41č94k77a 4566614879284

"Rusové" už tady byli tak jako tak, stejně jako ve východním Německu, záleželo na tom, kam postoupila fronta.

0/0
17.11.2015 7:52

Z62b34y26n58ě67k 34H34l62á12s26n91ý 3794807135989

Další. Zemanův užitečný i...... ? Kam chcete třeba vyhnat někoho nerozeného v Německu, s německým pasem? A navrh naprdnout rovnou miliardu lidí? Chováte se přesně jak IS doufají, jste podělanej strachy, a hodláte jim nahnat do náruče miliony lidí. Tancujete jak oni pískají. :-/

0/0
18.11.2015 1:14



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.