Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82e31n12d82u89l12a 28S61z78l11a79u78e22r64o11v23á 7582316747318

Nesouhlasím.. V určitých odvětvích jsou diskriminování muži (školství - http://www.novinky.cz/veda-skoly/268224-za-stejne-vysledky-dostavaji-divky-na-strednich-skolach-lepsi-znamky.html) v určitých ženy (např. ochota zaměstnávat ženy, které by mohly na mateřskou). Vyřešit se to dá jednoduše- přestat s tím. Když to všichni budou "řešit" jako paka - třetina řekne, že to není, druhá, že to je, ale je to v pořádku a třetí zavede kvóty.

P.S. Teď mě napadlo - co tak kvóty na známkování ve školách?

0/0
22.11.2015 13:10

O33l70g18a 63P48a43v28l13í25k83o71v51á 6874148227912

Dnes jsme to dopracovali tak daleko, že diskriminováni jsou především normální lidé. Čím větší šílenec, asertivní drzoun, pseudohumanista, ap., tím mu společnost přisuzuje lepší podmínky k životu

+3/−1
11.11.2015 17:44

J41a11r46o87s63l15a72v 77M44o53u75č30k58a 3797627458499

R^ bílý člověk, s křesťanskými kořeny (když už ne vyznáním), heterosexuál  je druh na odstřel....

+1/−1
12.11.2015 8:57
Foto

K15a52r58e59l 92M28a50s68e10k 9574628269186

Máte tady jednu podstatnou nepřesnost: Jeremy Corbyn není maoista, není lump a není "převlečený" za předsedu Labour Party.

0/0
11.11.2015 16:20

A36n34d59r87e30j 27R29u38š42č69á65k 6457857144884

To je věc názoru.

0/0
11.11.2015 18:32
Foto

K52a81r66e13l 19M16a48s98e69k 9434808179276

Ne. Jeremy Corbyn byl řádně zvolen předsedou Labour Party a není nikterak převlečený.

0/0
11.11.2015 21:15

A47n93d15r24e24j 27R45u48š94č97á90k 6417287294764

To byla metafora. Chci tím říct, že Jeremy Corbyn je maoistický lump (věc názoru a za tím si stojím, stačí sledovat jeho současné i minulé názory) a to, že ho zvolili předsedou Labour Party je spíše tragický omyl, protože někdo takový se do této funkce vůbec nehodí. Proto říkám "převlečený za předsedu Labour Party", protože pravý předseda Labour Party by přeci nemohl být maoistický lump. A to on je.

+3/0
12.11.2015 8:27

T19e88r93e56z42a 46H79a56j75k95o23v98a 5307852604280

"Osobně se, na rozdíl od některých lidí, nedomnívám, že starý, zažitý řád, tedy muž v práci, žena doma, přísné rozdělení rolí a podobně, je přirozený. "

Dikybohu, ze jste to napsal...a je to pravda.

+2/−3
11.11.2015 9:17

J86a45r21o20s94l74a60v 31M71o85u53č13k85a 3677227768869

Po politickém zrovnoprávnění žen (volební právo, plná občanská práva) je feminismus již jen zvrácenou ideologií, která slouží patriarchálním samcům jako je Rockefeller či Sörös, aby rozbíjeli současnou společnost ku svým benefitům, protože nadnárodnímu kapitálu jsou národní státy trnem v oku (stejně jako vzdělaní a kreativně myslící Evropané).

Dělba práce mezi pohlavími byla zcela přirozená od úsvitu věků.

V pravěku: Ženy rodily děti, staraly se o ně a sbíraly bobule a kořínky

Muži zajišťovali lov a obranu tlupy

Později: Ženy rodily děti, staraly se o ně a o domácnost

Muži zajišťovali obživu (pastevectví, práce na poli, řemeslo....) a obranu

Dnes: Ženy (občas) rodí (protože chlapi na to do prčic nejsou vybavení) a dále místo starání se o děti a domácnost chodí do práce, protože ti patriarchální samci z úvodu mého příspěvku zařídili, aby dnešní průměrná rodina nedokázala vyjít z jednoho příjmu. A kruh se nám uzavírá, protože titíž, co zařídili, aby ženy místo péče o další generaci chodily vydělávat, zároveň podporováním feministek vnášejí do společnosti další zbytečné napětí (a taky multkulturní a enviromentální a menšinové atd). 

Muži chodí do práce a jsou zcela vykolejení, protože archetypální myšlení je prostě vrostlé do naší DNA (stejně jako u většiny normálních žen to jejich). Otázkou zůstává jestli jsou ti ječícíma feministkama vykolejení muži schopni bránit svou rodinu a vlast, až jednou ti válkou zubožení mladí silní běženci vezmou do rukou mačety, kindžály a eventuálně propašované palné zbraně (jako ten kontejner, který celníci zachytili v Řecku na lodi) a vrhnou se na nás, aby si ve jménu Alláha zabrali nová území (a naše ženy coby stroji na množení Alláhových stoupenců) ..... Tak třeba nás zachrání Charlieho andílci nebo podobná pětačtyřicetikilová stvoření, co zkopou do krychle 90ti kilové chlapy jako pytlíky mouky

Apropo liberalismus (který zmiňujete) je lidmi, kteří jsou znalí ve vyšší sociologii pro svůj dlouhodobý dopad na společnost nazýván jedem....

+4/−3
11.11.2015 8:43

T28e31r60e53z86a 60H84a10j24k57o48v27a 5147452274190

I zeny lovily a branily tlupu...dokonce zivily rodinu... jinak se pletete, role neznamena nejakou biologii. Bohuzel vy nevidite, ze zeny chodily vzdy do prace  a vydelavaly na zivobyti.  Proc chozeni o pace jeste dneska a ted pozuzujete jako charakter ovou vlastnost,  ktera patri k muzi 8-o ?

Feminismus se zabyva spoustou otazek, ktere jsou pro zeny dulezite.

+2/−2
11.11.2015 9:21

J47a72r53o82s17l65a23v 24M43o35u69č59k35a 3537887378109

Přiznám se, že na pozadí mého příspěvku nechápu asi 80% toho, co píšete (např. ženy lovily a bránily tlupu v řecké mytologii a i v reálném světě se jednalo o výjimky z pravidla). Některé věci v přirozené dělbě práce (nebo rolích chcete-li) mají biologickou danost, některé ne. Dokonce bych řekl, že pro materialisticky (nikoli ve smyslu hromadění věcí) orientovaného člověka (což já jsem jen částečně) platí, že i psychologické rozdíly mezi muži a ženami jsou biologické. Problémem asi je, že současný feminismus nevidí muže a ženy jako dvě vzájemně se doplňující části jednoho celku, ale jako v podstatě soupeřící entity. 

Řekl bych, že nechcete a s vámi současný světový feminismus vidět společenské konsekvence toho, že se naše společnost díky ideologiím jako je současný feminismus (a říkejte si, co chcete jedná se o čistou neomarxistickou ideologii), dostává na hranu propasti. Jestli vám to nedochází ani tváří v tvář proudu uprchlíků, jejichž názory na tuto problematiku se vám nebudou líbit ještě několikanásobně více než ty moje, tak nám skutečně není pomoci.

+2/−1
11.11.2015 10:46

A31n43d66r38e67j 43R57u60š35č94á59k 6127827544814

Myslím, že máte pravdu, že takové názory má feminismus po studentských bouřích 60. let, ale paní Hájková tady argumentuje jinak. Naopak, mně její argumenty přijdou vesměs buď jako "klasicky feministické", tedy v podstatě jako z doby, kdy feministky/sufražetky jasně bojovaly o to, aby měly stejné možnosti, jako muži, nebo jako jednoduše liberální. Neomarxistický feminismus současné doby je něco hodně, hodně jiného.

+2/0
11.11.2015 11:03

J17a84r76o29s48l33a14v 21M64o46u39č53k34a 3257507888149

Dílčí cíle pro jednotlivé proudy feminismu nejsou podstatné. Důležité je, z čeho tyto levicové ideologie (včetně multi kulti atd) současnosti vyrůstají. Jejich počátek můžeme dosledovat do 60. let do období tzv. Nové levice, kdy marxisté pochopili, že třídní boj není univerzálně použitelný, protože v třetím světě nemají dělnickou třídu a tak hledali, která témata mají univerzální platnost a zjistili, že všude se lidé dělí na muže a ženy, všude žijí v nějakém habitatu (životní prostředí) a všude mají nějakou specifickou kulturu. A tak u vědom těchto daností vyhlásili tzv. Dlouhý pochod institucemi jako nástroje na ovládnutí světa marxistickou revolucí. Paradoxní na tom je, že to v konečném důsledku bude sloužit hlavně globálnímu kapitálu. Koneckonců pro globální kapitál celá marxistická filosofie vznikla i její odnož nacionální socialismus. Dnes, kdy už mají marxisté obsazenu institucionální sféru západního světa (univerzity, úřady, zdravotnictví, právo) a vytvořili síť nevolených nátlakových organizací (tzv NGO - neziskovky) instalují do společnosti zcela nepokrytě naprosto zvrácená pravidla, která společnost destabilizují až do bodu, kdy budou lidé sami prosit o nápravu a tehdy nastoupí globalisti a nainstalují společnost nového typu, kdy nejbohatší vrstva bude řídit celou společnost, která bude pod tuhou technologickou kontrolou

+1/0
11.11.2015 11:46

T58e89r13e24z83a 52H19a15j20k34o55v40a 5287642404520

Psychologicke rozdily nejsou biologicky dane nejekym pohlavim.  Kazdy clovek je individuum a dokonce se za svuj zivot stale meni. 

Soucasny feminismus se zabyva problemy soucasnych zen na zemekouli.  DIkybohu. Nevidim v tom stav spolecnosti na okraji propasti. 

I mezi uprchliky ( i mezi uprchliky zijicimi po desetileti v Evrope) jsou jiste zeny, kterym zalezi na jejich postaveni ve spolecnosti.

+1/−4
11.11.2015 12:40

J25a76r27o67s22l17a61v 97M38o55u72č30k13a 3137367208539

a jak tedy vysvětlíte, že ženy jsou například v průměru citovější, empatičtější, schopnější poskytnout nezištnou péči, ženy většinou nezrazují ty jež milují (rozhodně v menší míře než muži) atd?

Aha už vím, To je všechno individuální... No tak jo. Určitě to nemá nic společného s větší psychologickou predispozicí vychovávat a pečovat o děti. Ne, protože feministky všech zemí, vyližte si..... totiž, co to pletu,.... rozhodly, že to tak není a basta! ;-DRv

A jo, určitě mezi těmi děvčaty v hibábech a burkách, co dokráčely do Evropy najdete ještě pár takových, které ti laskaví mírumilovní muslimové ještě nestačili ukamenovat nebo dekapitovat za to, že jsou příliš svobodomyslné.....

A co se té propasti týče, když už děkujete Bohu, tak se raději modlete, ať do ní nespadneme. S vašimi postoji byste si toho nevšimla ani kdybyste už svištěla dolů, jako ten chlapík, co ho při pádu z mrakodrapu v každém patře slyšeli, jak si říká: "Zatím je to furt dobrý..."

+2/−1
11.11.2015 14:51
Foto

L70e96o33n64t77ý92n11a 33C20h43v22á79t64a34l28o74v23á 1813985726

A jak vysvětlíte, že dnešní muž například v průměru není schopen ulovit vůbec nic a kdyby byla většina mužů odkázána na lov, nejspíš by rodina brzo zhynula hlady.

Člověk je tvor přizpůsobivý, to mu zajišťuje přežití. Představa, že v dávných dobách muži lovili a ženy "udržovaly oheň" a staraly se výhradně o děti, je již dávno překonaná. Pár netvořil základní jednotku. Základem byla tlupa, kde každý kdo měl ruce nohy pracoval. Na nějaké ohledy, kdo je citlivější a empatičtější nebylo po kdy, protože primární pro tlupu bylo přežití. Pracovat/lovit musel každý kdo měl ruce nohy. Kdo byl starý a nemohoucí, udržoval oheň. Péči potřebovaly jen opravdu maličké děti, všechny ostatní děti musely pracovat/lovit/nahánět zvěř. Nejdůležitější bylo sehnat dostatek jídla, to bylo možné pouze tak, že se zapojil opravdu každý.

+1/0
11.11.2015 23:49

J70a46r46o81s51l26a55v 96M45o84u16č30k29a 3297737928429

K prvnímu odstavci. Pochopitelně, způsob obživy se změnil, takže nemáme praxi (taky vás např. většinou nevláčíme za vlasy do křoví), ale stále máme predispozici v podobě zacíleného vidění na rozdíl od ženského panoramatického (proto, když vám chceme koukat do výsřihu, musíme civět přímo tam, jinak nic nevidíme a proto vy to vždycky vyhmátnete i když na nás nekoukáte), takže bychom si to dokázali rychle obnovit.

K druhému odstavci, to co píšete ale naprosto nijak nepopírá, specializaci při tom obstarávání potravy a nejvýraznější rozdíl probíhal po linii muži-ženy. Možná byl Usain nejrychlejší, tak jej používali jako náhončího, a Jenik Železných nejlíp házel oštěpem, tak zajišťoval koncovku při lovu na větší zvěř, ale pořád se bavíme v rovině lov-sběr, muži-ženy

+1/0
12.11.2015 8:45

J28a59r97o34s65l87a96v 27M84o58u89č48k11a 3387897538209

A ještě doplním, že jsem přesvědčen o tom, že i v té společné drsné honbě za přežitím si tehdejší ženy dokázaly najít čas na něžnější chvilky s dětmi. Koneckonců to pozorujeme i u lidoopích tlup a to je ani nepovažuji za naše předky (na rozdíl od oficiálního dogmatu), ale to je jiná kapitola.

0/0
12.11.2015 8:55

T80e98r60e85z81a 36H76a55j36k74o58v15a 5587452144530

Zeny  poskytuji nezistnou peci (?) protoze musi,, protze maji zodpovednost.  A protoze se staraji o sve deti napriklad.  Jak proste.

Citovejsi ? Co to znamena? Zrada milovanych lidi vice u muzu? Ze by to nebyl cit?  Zrada je cit.  

Mimochodem, prectete si neco o feminismu mimo evropskou kulturu.  Treba i mezi temi muslimkami.

0/0
17.11.2015 19:13

J80a79r62o49s73l46a79v 58M84o33u40č95k16a 3957827768399

Jo a abych nezapomněl: Mikoláš Koperník byla žena. A Einstein taky a Madamme Curie-Sklodowska taky....;-D

+1/0
11.11.2015 14:55
Foto

J74a19n92a 93M81a42j77o71v56á 4205602316683

Snad se mi ani nechce vyjadřovat se k diskriminaci - obecně si myslím, že je to zaklínadlo pro kde-co. A protože jsem si nejdříve přečetla diskusi, jako majitelka černočerného humoru jsem se pustila do článku s dobrou náladou a stejnou mám pořád. Je to napsáno skvěle. Díky.

+4/0
10.11.2015 21:18

P78e98t54r 44S56k57á20c90e70l 6164619809

Máte pravdu, jdu dát karmu. Pro diskriminované jedince platí tohle:

"Skutečná radost ze životaspočívá v tom, že se necháš strávit záměrem, který

sám považuješ za velký. Pak jsipřírodní silou a ne uzlíčkem bolístek a nemocí,

který si stěžuje, že svět senesnaží učinit Tě šťastným." >George Bernard Shaw.R^

+3/0
10.11.2015 23:09
Foto

J36a96n12a 45M58a30j78o74v38á 4285692936603

Dal jste? To je fajn. Zrovna tady opět vrtim hlavou nad návrhem kvót pro ženy v managementu firem... Být náčelník ve velké firmě, rvala bych si peří z čelenky. Být schopná ženská,  radši půjdu pracovat do divadelní šatny....

+1/0
11.11.2015 11:13

T85e97r30e70z12a 89H68a97j62k63o60v95a 5607612354290

Jenze muzi tohle v historii nikdy neudelali (volici radeji odchod do satny) , presto, ze si pro sebe dali kvoty na 100%. A to po hodne dlouhou dobu.

+1/−1
11.11.2015 12:42
Foto

J29a83n48a 85M41a10j15o79v68á 4205612396523

Já muže nevnímám ani jako špatné, ani jako historické viníky. Dějiny a společnost se prostě nějak ubíraly, zůstala nám zkušenost a možnost se z ní učit. Pro mě fakt, že ženy mají rovná práva stačí. Zbytek je na nich (na nás). A zasahovat do chodu soukromých firem kvotami považuji za trestuhodne a to, že je to nápad z české dílny mě značně otravilo. 

Ženy řadu pozic přebírají a je to dobře. Ale chce to své - vývoj, čas. Ne kvóty.

+2/0
11.11.2015 13:17

J93a50r80o84s49l95a71v22a 70K98a14n71i21o38k44o48v84á 7612689262487

To je, bohužel, nápad z bruselské dílny ! 

Znáte nové logo EU ?  jdem.cz/bupzk3

0/0
11.11.2015 15:03

M18a98r85e55k 74O53n96d25r90á42š78e16k 1670190699198

Dnes rovnost mezi ženami a muži nezpochybňuje žádný soudný člověk. Na druhé straně - mezi muži a ženami vždy budou rozdíly, nejen fyziologické. Naštěstí. Tyto rozdíly popírá a potírá jen hlupák.

Autorovi zasloužená karmaR^.

+2/−1
10.11.2015 19:22

T25e75r21e39z57a 17H22a48j81k69o87v75a 5447302354100

Fyziologie neni zadna role ve spolecnosti. Samozrejme, ze zustava. Ale tento rozdil ve fyziologii diskriminioval a stale zeny diskriminuje.

0/−3
11.11.2015 9:23

T70e35r54e42z81a 97H92a30j27k24o54v17a 5707922154700

PS: napistemi , kde jste se docetl, ze nekdo zpochybnuje fyziologii , rada bych si ten humorny clanek (nebo knihu precetla). Fakt diky.

0/−2
11.11.2015 9:24

J34a77r74o45s92l15a19v60a 91K72a16n92i83o18k48o55v22á 7532169962837

Rozdíly jsou, jistě nepopíratelné, ale je rovnoprávnost. To jen Islám je snad tisíciletí "za opicemi"... samozřejmě nepaušalizuji.. ale je to děs.. Vidím v článku fotku skupiny běženců, asi 10 mužských a jediná žena. Chlapi jdou s rukama v kapsách, ta jediná žena nese na zádech jedno dítě, za ruku táhne druhého mrňouse, který nestačí...  brrr..

0/0
11.11.2015 15:10

J25a76r43o76s27l18a39v91a 66K41a20n76i82o14k20o51v59á 7632769302447

"Byly zveřejněny údaje, z nichž vyplývá, že naprostou většinu sebevražd páchají muži"

Nehodlám nad tím dlouho dumat, víc odvozuji z pozorování okolí. Věřím, že mnohá negativa mají na svědomí nesmyslná pravidla moderní doby. (Mimo jiné) vyrůstají mamánci, na které by se nemělo zakřičet, dát mu pohlavek, učitelé si nesmějí vůči nim nic dovolit - prostě vyrůstají generace, kterým nejsou od malička vštěpovány meze, jež nelze beztrestně překračovat. Kterým jsou vštěpována "lidská práva", ale ne už Povinnosti. 

Tudíž se dodnes rádo tvrdí, že muž je hlava rodiny, že je zodpovědný za její životní úroveň... jenže tohle klišé je už dávno vytlačováno z reality. 

Mohla bych uvést spoustu příkladů, že ve skutečnosti jsou to ženy, které (byť nechtě) jsou postupně uvrtávány do většiny povinností, které nelze v rodině zanedbávat. Jistě nelze paušalizovat, ovšem většinou je to tak, že on, přesvědčen o své mužné roli, si odpracuje svou pracovní dobu, ale pak jde za svými koníčky.  Kdežto žena je v jednom kole kompletně celý den, často i noc. Přes den obstarává svou profesi, ráno vypravení či odevzdání dětí do školky, pak fofrem do práce, z práce fofrem pro děti, nákup, domů - učení s dětmi, většinou i starost o stravu, praní a další podobné záležitosti. A po nocích často opravuje věci - šije, přešívá, a další záležitosti, které v denním spěchu nezvládly vůči domácnosti..

No, a tím pádem mamánkové, kteří v dospělosti nedokážou přijmout celou zátěž své skutečně potřebné mužné role, se hůř vyrovnávají se svými problémy. Často se k nim neumí postavit čelem, raději se uchylují k drogám, alkoholu a podobně, rádi se vžívají do role oběti..

Dřívější generace mužů se musely od malinka učit, že život není pohádka. Od dětství se museli učit respektovat životní problémy, povinnosti, autority, nepohodlí, i dřinu. 

Čímž netvrdím, že holky jsou bezchybné. Ovšem realita rodičovství je obvykle většinu srovná do latě, není zbytí..

Všechny ty moderní nesmysly jsou jen ke škodě lidského rodu..

+6/0
10.11.2015 19:20

M80a88r35e86k 37O43n15d16r60á57š48e97k 1730500629968

Souhlasím, a zvláště s tou pasáží o mamáncích kterým chyběla výchova k mezím které nelze beztrestně překračovat.

+3/0
10.11.2015 19:28

L11í25d86a 10V31í98t15o74v81á 7168354436458

Jako dobrý, fakt dobrý. Teď ještě, aby i ženy nějak pobraly, a že jich není málo, ty nové poměry. Mnohým z nich stále nějak vyhovuje, že muž by se měl postarat o jejich životní úroveň, vlastně kdyby vyhovuje, dokonce to vyžadují.

+1/0
10.11.2015 21:00

P70e92t52r 29S62k79á95c53e51l 6404809959

Tudíž se dodnes rádo tvrdí, že muž je hlava rodiny, že je zodpovědný za její životní úroveň... jenže tohle klišé je už dávno vytlačováno z reality.

..."""...

Škoda že neplatí co platívalo, dřív se k tomu ještě přidávalo: 

A žena je krk, který tou hlavou kroutí! 

Jak moudré měli naši předkové ženy, které snášeli po boku mužů dobré i zlé. Dnešní hned při první zatěžkávací zkoušce selžou, některé až při druhé.

Je znám příklad ženy, jejíž osud byl krutý. Žádné ženě tohle nepřeji, ale:

Její manžel byl hrubý, chlubil se svými zálety, svými špatnými závislostmi .

Nerozvedla se s ním a když později se jí dcera ptala, proč od něho neodešla. Odpověděla: "Víš jak za nás trpěl J.Kristus? Moje utrpení proti jeho nic nebylo...". Opakuji, nepřeji nikomu takový život. R^

+2/−2
10.11.2015 23:16

T85e60r79e62z37a 83H40a69j87k61o61v60a 5437442594880

Myslim, ze pravilo krku je prekonano., Vzdyt je to hloupa manipulace a priznani bezmocnosti ve vztahu... NIKDY vice!

+2/0
11.11.2015 9:44

A29n21d55r36e79j 71R25u85š55č55á53k 6867827114574

Souhlasím.

+2/0
11.11.2015 10:41

J73a56r29o34s23l54a93v29a 78K50a13n75i82o41k89o68v29á 7442469632327

No... právě proto, že technologická doba ještě byla v plenkách a obstarání rodiny a domácnosti bylo až dost namáhavé (pamatuji dobu, kdy se u nás doma pralo ještě ve vaštroku a na valše), tak nepřicházelo v úvahu, aby žena od dětí byla zaměstnaná. Proto byly holky nejspíš nenápadně vychovávány k DIPLOMACII, aby měly možnost, pokud se dalo a uměly to, stát se tím krkem. 

To technologický vývoj zrovnoprávnil pohlaví. Můj otec, kutil, vyrobil pro naši domácnost první pračku. Půl města ji k nám chodilo obdivovat. Jsem přesvědčená, že otec, byť si rád mnohé opravil sám, tu pračku nevyrobil pro své kutilské potěšení, ale jen proto, že doma vůbec nepomáhal a tak pro vylepšení svého svědomí, když se pořád někde flákal za svými "potřebami". To praní předtím, to byl šílený několikadenní záhul, ale nepralo se často. Dodnes, když jen tak lehce ťuknu na knoflík Start u automatky, vždycky se mi vybaví ta jím vyrobená a samozřejmě i to praní předtím..

A to osvobozování se žen od dřiny jim dodávalo sebevědomí, a vymohly si rovnoprávnost. Jenže tím pádem ustala "výchova dívek k diplomacii" a moderní doba vypěstovala některé až k přehnanému "sebevědomí" a tak začala éra feministek, mužatek. Zase to nemyslím paušálně.

Ve všem je obrovsky potřebné dodržení Optimální míry, protože pak se "dobré záležitosti" zvrhávají v opačný pól.. i ty feministky jsou toho důkazem.. Ty jsou dnes potřebné už jen u Islámu... jinde škodí..

0/0
11.11.2015 15:41

M28a35r68i15e 88P64o75k81o38r86n81á 9145594140

Myslím si, že u nás společnost v současnosti nediskriminuje nikoho. Feminismus je hnutí, které už v podstatě nemá co řešit a spíš škodí než prospívá. Daleko větším plusem by byla podpora rodiny, kdy přesné rozdělení rolí si nastaví každá rodina podle potřeby. Jakékoliv vměšování státní moci je destruktivním zásahem, mám na mysli třeba takovou pitomost, jako návrh na povinnou rodičovskou dovolenou u mužů.

Pořád se řeší nižší průměrná mzda žen a tím i nižší důchod. Co s tím chce kdo dělat? Jsou prostě profese lépe placené  z důvodů větší fyzické námahy nebo nedostatku specialistů. Žena výběrem svého povolání volí i určitou mzdovou hladinu, stejně tak i muž. Podstatné je, aby se v rodině vše sladilo, jeden dělá větší kariéru, druhý trochu menší, ale zase zajišťuje chod domácnosti, péči o děti. Stačí, aby společnost akceptovala jakoukoli svobodnou volbu té rodiny. Samozřejmě, že mateřství ženu určitým způsobem nasměrovává, ale lidi by si měli zase zvyknout, že v životě je vždy něco za něco.

+9/−2
10.11.2015 17:47

J86a86r25o34s75l74a26v 35M57o39u68č48k13a 3237657848679

Souhlasím s vámi. Pravdou ovšem je, že mateřství prostě ženu od kariéry odvádí nebo minimálně na nějakou dobu odvede a pak si to eventuálně zařídí jinak. Ale, sakra, není mateřství vaše nejsvětější poslání? Daleko důležitější než nějaké pitomé kariéry? Dnes je v idnes článek o ženě, která na mateřské dovolené začala šít kabelky a dnes má obrat 20M. Nemyslím, že pro svůj úspěch potřebovala nějaké kvóty a že dokonce nemusela popřít ani svou nejhlavnější roli matky....

+1/−1
11.11.2015 12:14

J48a64r92o51s37l92a64v17a 65K39a52n95i22o25k93o78v80á 7842819422297

Máte sice pravdu, ale jistě nepopřete, že nejsou všechny ženy stejné, stejně tak muži.  V obou pohlavích se vyskytují odvážnější , chytřejší, sebevědomější či šikovnější jedinci a opačné póly..

Takže ne všechny holky mají předpoklad se plně oddat jen mateřské roli, tak jako ne všichni kluci jsou Chlapy, nebo obrovsky chytří s tahem na kariéru.

0/0
11.11.2015 15:56

M21i87l56o11š 98D21v75o29ř26á72č67e72k 2115238650944

Tez zastavam nazor, ze malo rybarek, popelarek a sexualnich obtezovatelek.

0/−1
10.11.2015 15:50

M21a44r58e31k 68O68n19d86r81á60š27e52k 1540330429798

Rybářky i sexuální obtěžovatelky jsem potkal. Popelářky naštěstí ne.

0/−1
10.11.2015 18:11

O13n35d28ř53e14j 93F35i93l53i40p45c23z79y37k 8484233798231

Kdo je nejlepší přítel muže?

Pes.

A žena?

Bojuje s ledničkou o deváté místo..

+1/0
10.11.2015 15:45

J85a73r46a 82R96a51n29k 1471246269601

Jednoho dne mne z Vas smichy rani mozkova mrtvice, Ondreji:-)R^

0/0
11.11.2015 1:36

O58n75d70ř48e35j 91F97i87l46i50p16c50z32y37k 8254373728731

https://www.google.cz/search?q=plakaty+przodowniczek+pracy&biw=1280&bih=923&noj=1&tbm=isch&imgil=MghDL4gbW0SjeM%253A%253BVcag94ke

asi prohrajeme ;-D

0/0
10.11.2015 15:29

L12í32d77a 38V73í20t56o15v66á 7518304116848

Bezvadný rozbor, jedna neví, k čemu by se měla dřív vyjádřit. Napadá mě v této souvislosti, co nám ukazují o stylu amerického života dnešní americké filmy, pokud se tedy zrovna nezabývají vesmírnými vetřelci či statečnými Aneričany, bojujícími za lepší příští kdekoliv na světě. Nejmarkantněji pak filmy ze života středoškolské mládeže. O těchto filmech se svého času vyjádřil profesor Koukolík, že ukazují život maximálně 5% americké společnosti, která má jinak zcela jiné problémy. Tak trochu mi vrtalo hlavou, co tím velevážený profesor myslel. Tento článek je nejspíš odpovědí.

Co se týče závěru článku, obávám se, že dnešní elity už přišly na to, jak zotročit obě pohlaví i přes jejich např. ekonomickou samostatnost. Taková hypotéka, resp. nutnost jejího splácení, přivede k rozumu každého rebela/lku.

+5/0
10.11.2015 14:49

J55a21r76o92s81l68a51v 40K12o55t25l90a76b44a 3670947

K těm sebevraždám: Počítá se s tím, že muži volí účinnější metody, než ženy? A smrtelná dávka prášků se shání hůře než smrtelná dávka rozjetého vlaku (To je dobrý název pro metalové album :-))

+3/0
10.11.2015 13:24

A59n69d35r91e73j 49R24u37š80č47á96k 6387777864414

Ten rozdíl tam ale byl příliš velký, pokud si dobře pamatuji, zhruba 85 % všech sebevražd spáchali muži. Jistě to nějaký podíl má, ale zase že by až tak velký... Jinak s tím metalovým albem máte naprostou pravdu :-)

+1/0
10.11.2015 13:26

J46a25r48o30s93l21a59v 32K54o14t32l70a29b31a 3230827

Tetička Wiki říká "V západním světě umírá sebevraždou třikrát až čtyřikrát více mužů než žen, i když ženy se o ni pokoušejí čtyřikrát častěji." a to by tak odpovídalo.

1) Sehnat smrtelnou dávku prášků vyžaduje větší plánování, než si zjistit kdy jede z Horní Dolní vlečka s hnojem, což je třeba jen pokud nechcete naštvat lidi cestující Pendolínem.

2) Ženy prý častěji sebevraždu jen fingují, aby citově vydíraly a nic by z toho neměly, kdyby je museli sbírat a kompletovat na trati  Praha - Havlíčkův Brod.

+4/0
10.11.2015 13:37
Foto

P42a22v47e70l 90D60v75o92ř81á70k 5629645114310

Společnost u nás diskriminuje ty chytřejší a schopnější.

+2/0
10.11.2015 13:02



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.