Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O13n98d23ř70e22j 51Š13r22u37b34a20ř 1415251175496

opet skvely blog :-)

0/0
6.11.2015 13:13

J90i67r58i 31C12e85e 5295251702368

K těm Somálcům - oni opravdu opouštějí Somálsko primárně do okolních afrických zemí, jimiž jsou Keňa a Uganda. Jižní Sudán je zřejmě Somálských migrantů ušetřen, zato tam operují milicionáři z Al-Šabáb. 

Oba tyto státy prakticky migraci neusměrňují a krom působení několika charit a programů OSN se o podmínky migrantů nikdo nestará.

Přítomnost Somálců způsobila v oblasti chaos, zvýšení počtu kriminálních a teroristických útoků, které jsou vydávány jako odplata za Keňskou invazi a boj proti al-Šabábu.

Co začalo jako izolované útoky proti turistickým střediskům s desítkami mrtvých na pobřeží Indického oceánu (Mepektoni a Lamu), bombovými útoky v Nairobi, pak vyvrcholilo útokem v obchodním středisku West Gate v Nairobi v roce 2013 a letošním masakrem 150 studentů v Garissa University.

Za všemi útoky stály skupinky čítající jednotky osob. Počty mrtvých a zraněných jdou do tisícovek.

0/0
5.11.2015 12:04

B66e28n13j63a86m84i82n 88K98a11p76l38a48n 3342906601337

Máte prakticky ve všem pravdu. Ale to všechno je jen část toho problému. Nicméně bych si dovolil trochu polemizovat s tím bezpečnostním rizikem. Asi ano, skutečných hotových džihádistů tam bude nejspíš minimum, ale procento těch potenciálních  už zdaleka nebude zanedbatelné. A to nejen v první generaci, ale i v těch dalších. Podívejme se na Británii, Německo nebo (hlavně) Francii. Kamarád se po nějakých téměř 20 letech vrátil z Francie zpět do Čech s tím, že Francie jde do kytek a např. na některých předměstích Paříže už běloši prakticky nemůžou žít.

+4/0
3.11.2015 11:12
Foto

D37a53l90i58b71o85r 28B92a22r54t38o33š 5754830837519

Přesně tak, jde o to udělat ve věcech, procesech a postupech pořádek. Právě tento přístup a toto řešení navrhoval Edmund Stoiber u Jaucha. Nic nového pod sluncem.

Spousty lidí vidí celý problém velmi podobně neřkuli stejně.

https://daserste.ndr.de/guentherjauch/Seehofers-Ultimatum-Begrenzt-Merkel-jetzt-Flue,guentherjauch550.html

0/0
3.11.2015 7:53

P44e54t32r 10S58k50á49c36e51l 6254169729

Více v článku:

http://hannig.blog.idnes.cz/c/476622/arabske-jaro-vyustilo-v-podzim-evropy.html

+2/0
1.11.2015 21:12

P61e29t33r 39H50á62l91a 6714796765936

Paradoxy:

Německo považuje uprchlíky za natolik nešťastné, že každá taková rodina v Německu musí dostat byt a 1000 euro měsíčně jen za to že jsou, ale zároveň říká že ti lidi pomoc vůbec nepotřebují, když je nechává s malými dětmi mrznout na louce před hranicemi.

Říkáme že příval těchto lidí změní Evropu, ale v reakci se sami dobrovolně zbavujeme volného pohybu, myšlenky, na které naše civilizace stojí (celá EU byla původně o volném pohybu osob, zboží a služeb).

Bojíme se agresivních mladíků z 2. a 3. generace kteří nepracují a žijí na dávkách, ale dáváme jim ty dávky.

Možná, jenom možná, by řešení situace pomohlo, kdybychom si sami přestali dělat to čeho se bojíme a vůbec, kdyby náš přístup neodporoval sám sobě.

+4/0
31.10.2015 8:57

S42i83m69o74n40a 54S65e33d26l92á86č13k79o68v60á 3734855147637

Německo považuje uprchlíky za natolik nešťastné, že každá taková rodina v Německu musí dostat byt a 1000 euro měsíčně jen za to že jsou, ale zároveň říká že ti lidi pomoc vůbec nepotřebují, když je nechává s malými dětmi mrznout na louce před hranicemi.

A to jste se docetl v "parlamentnich listech" nebo "ceske justici" ?

Vzdyt to, co pisete, neni pravda!

0/−6
31.10.2015 18:33

P17e56t79r 55H41á91l30a 6974826235916

To o dávkách je z různých zdrojů, stačí googlit. A pokud si myslíte že Němci uprchlíky pouští, tak v čem je tedy podle vás ten problém?

+2/0
1.11.2015 13:44

J21á70n 66L59o89s25k87o74t 7185819855918

SedláčkováRvRvRv píšu o tom v Blesku. Skúste si prečítať. Blesk je vhodné čítanie pre vás. ;-D;-D;-D Predpokladám že google nepoznáte, že? Inak by ste sa pána Hálu nepýtala na blbosti;-D

+1/0
3.11.2015 6:58

J88o79s73e25f 53S70u88k 4875150670254

Jako realistické mi připadá nutné nepodceňovat riziko spojené s příchodem velkého množství cizinců jiné kultury, navíc s islámem a jeho stoupenci již špatné zkušenosti jsou. A příchod v řádu milionů už považuji za opravdu významný počet i pro celou Evropu. Poznámku o Bělé považuji za zbytečnou, pokud jste tam nebyl a sám neposoudil. Naprostý souhlas s tím, že současná Evropa bez hranic - VNĚJŠÍCH - je naprostý neskutečný úlet a šlendriánství těch, kdo  mají bezpečnost EU zajišťovat. A zcela zásadní je bezpodmínečné dodržování pravidel..Ty ale musí dodržovat všichni, i paní Merkelová s celým Německem a Francií dohromady!

+12/0
31.10.2015 6:37

P69e47t62r 38T37o81m19e55k 8820195347804

Koukám, že Polický zase perlí.

+7/−3
30.10.2015 21:00

T25o46m29á77š 45K84o21r94e81c 9307645894744

překlad : "koukám, že pan Polický opět vyjadřuje svůj názor" - ale to je naprosto v pořádku, ne?

0/−2
31.10.2015 9:14

J67á76n 76L37o92s35k86o53t 7545959225378

KorecRv, máte pravdu pokiaľ to ale beriete ako Polický, že len ten jeho názor je ten správny, tak potom je niekde chyba vo vašom úsudku

0/0
3.11.2015 7:00

J85a60r92o98s36l13a81v 64S97k57r77i33v91a53n12e92k 6715430

dovolil bych si oponovat:

"...deset tisíc lidí pohromadě vypadá jako velká masa lidí, když je člověk potká nebo vyfotí, ale v poměru k počtu Evropanů jde pořád o kapku v moři..."

- problem je jaksi v tom, ze to neni deset tisic imigrantu celkove ale deset tisic imigrantu za den. A neni prilis smysluplne to porovnavat s celkovych poctem obyvatel EU, relevantni je porovnavat nove prichozi imigranty s nove narozenymi evropany, tak zachytite dynamiku v case. Evropanu se denne narodi nejakych 14 tisic, takze na kazde 3 nove evropany pripadaji 2 novi muslimove. To uz nevypada na kapku v mori ale celkem rychlou a masivni islamizaci.

+30/0
30.10.2015 19:20

J48a81r71o62s69l14a41v 27S88k83r46i36v70a50n17e50k 6585340

"...pokud by chtěl dostat do Evropy své bojovníky, pak je sem dostane a opravdu nebude muset je posílat ani na chatrných bárkách, ani přes pole na srbsko-maďarském pomezí. Přiletí sem hezky letadlem..."

- pokud sem budou chtit dostat 10 teroristu, tak mate jiste pravdu, ale co kdyz sem budou chtit dostat 10 000 teroristu? To uz letadlama jen tak jednoduse a nenapadne neudelate.

+12/−1
30.10.2015 19:21

P28a94v54e27l 82D35r76o19t97á53r 7443494329924

A prosím vás, ten nově narozený evropan, to je co? Blond, brunet, černovlasý? Modré oči, hnědé oči? Světlá pleť, tmavá pleť? Bude volit zelené nebo komunisty?

Fakticky máte pocit, že "evropani" jsou pro evropu nějaká zásadní výhra? Polovinu z nich obtěžuje, že by měli jít k volbám a nějak se angažovat; 90% evropanů není ochotno vstoupit do politické strany a jakkoliv přispět k rozhodování o tom, z koho si vůbec budeme moci vybírat.

Rozvádíme se, máme málo dětí, neděláme téměř nic proti tomu, že nedospělé děti kouří, chlastáme a fetujeme, podvádíme se stáčenými kilometry automobilů, šidíme kvalitu výrobků...

Když se zeptáte průměrného evropana, nebude schopen vyjmenovat Základní Evropské Hodnoty. A když mu řeknete, jaké ty hodnoty jsou, a pak se ho zeptáte, zda se s nimi ztotožňuje, tak se dozvíte, že vlastně ne - že trest smrti by klidně zavedl, že sňatky teploušů jsou mu proti srsti, že cigáni určitě musí mít nějaký "gen lenosti" (tyto tři výroky každý odporují jedné ze Z.E.H.)...

Co přesně chcete na Evropě bránit, když jsme ji nedokázali ani USTANOVIT? Každý občan USA přísahá věrnost ústavě USA. Dělal jste vy něco takového vůči Evropě, Evropské unii, Eurozóně nebo alespoň vůči V4?

+2/−14
30.10.2015 23:41

J81a20r56a 39R64a32n89k 1871676189231

WOW, diky Pavle Drotare.....zatim nejvystiznejsi prispevekR^R^R^

+1/−8
31.10.2015 6:04

J96a27r71o86s37l26a50v 93S77k74r76i88v31a98n46e85k 6605150

zaznamenal jste nekdy, ze mezi afghanistanem, nebo treba somalskem a evropou je urcity rozdil? A ten rozdil neni dany podnebim, ani tim, ze tam maji moc pisku, ted je dany obyvatelstvem. Pokud vam nevadi zit v afghanistanu, nebo somalsku, racte se tam odstehovat, ale NETAHEJTE TO DO EVROPY! Ja si nepreju, aby moje deti musely zit v takove zemi.

+13/0
31.10.2015 6:57

J86a82r49o61s53l54a59v 92S76k85r36i44v40a36n46e14k 6845170

jinak pokud vam jde o konkretni veci, jedna z evropskych hodnot je, ze lide si v nouzi navzajem pomahaji:

http://plzen.idnes.cz/povodne-2002-plzni-pomohli-lide-z-troubek-sami-zazili-katastrofu-pve-/plzen-zpravy.aspx?c=A120810_130341_plzen-zpravy_pp

- u te soucasne muslimske invaze muzete spis videt, ze si v nouzi div neslapou po hlavach. Jde o celkovou miru civilizovanosti. Kdyz nasi lde emigrovali na zapad, nevim o tom, ze by vyvraceli ploty, prali se s policajtama a mezi sebou, opovrzlive vyhazovali jidlo a podpalovali stany.

+10/0
31.10.2015 7:06

P14e31t70r 37S92k55á54c27e14l 6314359409

V jaké komunitě žijete? Průměrný evropan čte knihy a ne ledajaké (J.A.Komenský, Břetislav Kafka, dr.Sedlák z Brna), navštěvuje semináře týkající se zdravého životního stylu, dochází do společenství Kruhu přátel (www.bruno-groening.org), pracuje ve svém volnu pro Charitu, vyvíjí činnost v politické straně anebo v Občanském sdružení, je činný v SDH, v rybářském svazu (http://www.rybsvaz.cz/), v Sokole, Orlu, Junáku, v kulturních spolcích, atd.

A nemá u nás každý svého psychiatra, netrpí nemocemi takový podíl populace, nestřílí po sobě studenti ve školách jako ve vychvalované  zemi za mořem. Co kdo zaseje , to i sklidí.R^

+2/0
1.11.2015 20:58

P27e45t39r 81S79k35á73c45e73l 6274379439

..a kde jste vyčetl, že sňatky gayů apod. jsou základní evropskou hodnotou? Vaši vychovatelé Vám zamlčeli, že základní evropskou hodnotou je funkční rodina - otec, matka, děti.  300 let to takto fungovalo v našich krajinách. Rokem 1918 se podařilo rozdrobit Evropu, v čí prospěch?

Stále platí:

Rodina je základ státu. A:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

R^

+6/0
1.11.2015 21:05

J48a64r67o42s44l49a51v26a 23K38a81n38i44o59k88o92v16á 7352499372677

""Co přesně chcete na Evropě bránit, když jsme ji nedokázali ani USTANOVIT? Každý občan USA přísahá věrnost ústavě USA. Dělal jste vy něco takového vůči Evropě, Evropské unii, Eurozóně nebo alespoň vůči V4?""

Proč ?  Každý občan USA je občan Ameriky, jednoho státu, byť unijního systému. Pro nás je Evropa kontinent !!!  A EU = RVHP II. !

Pro nás, Čechy, je nejvyšší instancí český stát a jeho česká ústava !

A byť je pro nás Evropa jen kontinent, z hloubi srdce a pudu sebezáchovy odmítáme její islamizaci ! Je naší povinností zachovat naši zemi v co nejsolidnějším a nejbezpečnějším stavu naším potomkům, tak jako ji nám předaly předchozí generace, které ji kultivovaly, často za značných obětí a odříkání !

+1/0
1.11.2015 23:41

J45a67r89o14s58l56a21v39a 49K43a86n93i36o87k38o87v21á 7822649792187

Národ je tak silný, jak silná je rodina v něm.  Mí bližní jsou : rodina, příbuzní, přátelé, spolužáci, sousedi, v cizině Češi a na jiném kontinentu Evropané.

Tím to končí. Rozhodně mí bližní nejsou Arabové, Afričané, Afgánci, Pakistánci, dokonce ani Albánci z Kosova. To nejsou moji bližní, a ani oni mne za bližní nepovažují. Je mezi námi propast životních hodnot. Kdo chce tuto propast zaplnit, nevím, ale obávám se, že nikdy nezanikne. Bude to jako se slimáky na zahradě: buď oni, nebo my.

+3/0
1.11.2015 23:56

P26e88t63r 11H46á30l46a 6794386475766

Rád bych podotkl, že se neustále hovoří o problémech s 2.-3. generací přistěhovalců.

To opravdu nikomu nepřijde divné, jak to, že s generací první ty problémy nejsou?

Přece z logiky věci první generace je nám nejvíce kulturně a sociálně vzdálená, a další jsou nám již blíže. U první generace naše společnost nijak neovlivňovala výchovu těch lidí, u dalších ano. 

Pokud by tedy problém byl v tom co s sebou přináší, tak by byl nejvýraznější v první generaci.

Je třeba si přiznat, že problémy se objevují teprve po čase strávené v naší společnosti. 

Korelace sice nutně neznamená kauzalitu, ale ta indicie že problém je v naší společnosti je to velká.

+4/−7
30.10.2015 18:59

A10n75d13r96e76j 38R85u92š40č86á73k 6947937434174

Souhlasím. A upřímně, západoevropské státy tady selhaly na celé čáře, protože všechny, některé více, některé méně, jsou vinny neskutečným pokrytectvím, vůči přistěhovalcům: naoko jsou všichni politicky korektní a snaží se vypadat velmi tolerantně, ale v praktickém životě to tak není a právě druhá a třetí generace může mít oprávněný pocit, že nejsou bráni rovnoprávně, třebaže se o tom všude mluví. V Česku je to jiné - Češi si nikdy na nic nehráli, o tom, jak se například Vietnamci brali (a že ze začátku rozhodně nebyli bráni tak dobře, jako dnes), se běžně mluvilo, nikdo se nepřetvařoval. Navíc Češi nejsou až takoví xenofobové, jak vypadají, ono to hodně zkresluje to, že Češi jsou xenofobní nahlas, zatímco většina západoevropských národů je xenofobní potichu, ale Češi bývají pragmatici a když vidí, že je přistěhovalec co k čemu, tak mu, co tak vím, šanci mají, i když je z neoblíbené menšiny (Rus, Turek, Ukrajinec, apod.)

Navíc: první generace přistěhovalců je většinou vděčná za to, že ji hostitelská země přijala; ti, co se v zemi už narodili a vyrůstali, prošli stejnou školou, jako jejich místní vrstevníci, tenhle vděk necítí - nemají proč, oni jsou doma. Proto se také, často i ve jménu antirodičovského komplexu, radikalizují proti většinové společnosti. Vidí své rodiče jako slabé a bezpáteřní, že si to nechají líbit - tak si překládají ten vděk. A o to jsou pak radikálnější.

+27/0
30.10.2015 19:14
Foto

J71a59n 15Ř94e52h83á57č59e29k 7780356131215

Přesně tak. R^

Starý si pamatujou jak to bylo v původní domovině a jsou rádi že jsou rádi. Mladý se naroděj do světa, ve kterém je finanční podpora stejnou samozřemostí jako tekoucí voda a že by za to měli být vděčni jim často ani nepřijde.

V Boormanově verzi Excaliburu (cca 1981) říká čaroděj Merlin: "Nečinnost v míru plodí zahálku a ta plodí zlo". Když se k tomu přidá netolerantní a výbojné náboženství, je na sociální Molotovův koktejl zaděláno.

+11/0
30.10.2015 21:08

V35á73c59l20a95v 19M92a60c84a41l 5204815969715

Souhlas.Omlouvám se Vám,že jsem Vás pod jedním článkem označil za pravdoláskaře.

+2/0
30.10.2015 21:45

V48á31c51l93a68v 66M38a58c85a74l 5424945919525

Tj.určeno panu blogerovi.

0/0
30.10.2015 21:46

J26i82r27i 51C35e73e 5665651372638

Pokud se na západě mluví o první generaci, tak je řeč o těch, co přicházeli v rámci poválečné obnovy západní Evropy. Šlo o lidi, pro které byla zajištěna konkrétní pracovní místa v konkrétních firmách.

První generace přicházející cca od 70. let v integraci zdaleka tak úspěšné nejsou a rozhodně na ně neplatí to, co o poválečné vlně migrantů, která pokračuje již 3. generací a je více méně asimilovaná.

Bohužel k radikalizaci potomků starousedlíků dochází převážně díky přirozené generační revoltě, kdy se někteří mladí nechají radikalizovat v souvislosti s hledáním kořenů.

0/0
5.11.2015 12:22

J97a84n 49S56e86m28i94k 4224557222189

Zridka v soucasne diskusi kolem uprchlicke krize je slyset nazor zalozeny na racionalnim pristupu k veci a nejake znalosti faktu.

Prakticky porad je slyset jen to "slunickovani"(romanticky integracoionismus;-D), nebo na druhe strane hysterie, casto rasisticky zabarvena.

Dobry clane.

Jen by jsem mel trochu vyhrady k vasemu nazoru ze soucasne pocty nejsou nijak zasadni.

Problem je ze kazdy pocestny mlady muz (podle fotek skupin z dalky odhaduji tak na 80-90%) je vyslancem rodiny a na jeho usazeni v cilove zemi ceka XY pribuznych (mama, tata, deda, babicka, a par sourozencu minimalne). 

T.j. jakekoli denni cislo prichozich si vynasobte dejme tomu sesti, a uz to jsou jine pocty

+10/−1
30.10.2015 18:34
Foto

R37a76d84e66k 45P81o76l87i83c76k11ý 6261503431114

Pane Ruščáku podle současných zpráv je už mezi migranty kolem 50%Syřanů-vaše údaje jsou do června-od té doby se radikálně zvýšil počet Syřanů.

Celý váš blog je postavený na tom, že přesně víte kdo kde by měl jít, co by kdo měl dělat hlavně aby jsme nic dělat nemuseli my (Evropa).

Pokud byste si zjistil realitu tak byste věděl, že Evropy se uprchlická vlna dotýká jen okrajově a o většinu uprchlíků se starají země v regionu včetně těch co jste jmenoval.

PS. těžko žádat o azyl v okrajových zemích když ty žádosti buď ani neberou nebo zásadně zamítají-přesně tomu mohou napomoci povinné kvóty na všechny uprchlíky-teprve po jejich zavedení budou mít okrajové země jistotu že to nezůstane jen na nich a zavedou skutečnou evidenci příchozích.

0/−28
30.10.2015 18:32

J23a68n 56S32e14m81i93k 4874947832269

"podle současných zpráv je už mezi migranty kolem 50%Syřanů" - to je cislo pochazejici od UNHCR, a je zalozeno ciste na tom co o sobe prohlasi uprchlik, bez dalsich kontrol zda je "syran" opravdu Syran. 

Sami to u te statistiky explicitne uvedli.

Logicky se procenta "Syranu" dramaticky zvedlo pote co Merkelova prohlasila ze Syrane dostanou azyl v nemecku prednostne

+16/0
30.10.2015 18:37

B80o70r66i79s 30P48o79u43z87a16r 5428848895907

Promluvil nejkorektnější mezi korektními a nejchytřejší mezi chytrými.

Prostě jedině Polický má k dispozici zcela relevantní data,pouze Polický umí z těchto dat vyvozovat brilantní strategické úvahy.

Polický měl pod svým dnešním blogem opravdu nevídanou diskusi a dostal nevídaně přesvědčivou odpověď na svou otázku v nadpisu vlastního blogu.

Polický - my je tady nechceme,my nic nemusíme.

Než začnete zase se svými grafomanskými plky,tak si vzpomeňte na tu blamáž,která vás  potkala v diskusi pod vaším dnešním blogem.

+12/−1
30.10.2015 18:40
Foto

R89a77d52e85k 96P67o98l23i84c15k35ý 6651333171354

A co mě potkalo za blamáž;-D;-D;-D

0/−5
30.10.2015 18:45

B43o87r88i81s 28P11o15u30z14a56r 5618468175547

No - tak když se ptáte jak oligoušek ...

Snažil jste se pomocí vlastní nechutné bramboračky vytvořit jakýsi odér,kde by se mohlo zdát,že počet odpůrců masové imigrace je zdaleka nižší,než je zcela zjevné.

+7/−1
30.10.2015 18:52
Foto

R94a79d83e66k 40P24o14l51i12c96k25ý 6271673851614

;-DRv

0/−5
30.10.2015 19:00

A53n63d25r71e17j 54R27u52š12č70á89k 6837567474384

Zajímalo by mě, odkud ta čísla máte, protože nejnovější věrohodná čísla byla ta z Eurostatu z června.

+6/0
30.10.2015 18:45
Foto

R45a31d90e67k 89P34o51l98i91c92k31ý 6911853911664

Poběhlo to medii-z hlavy si nevzpomenu konkrétně kdy-zkusím dohledat.

0/−9
30.10.2015 18:47

R11a42d29e67k 60H91o45r73á98k 1107776362806

;-D;-D;-D

+6/−1
30.10.2015 19:26

V94ě49r40a 56S13ý72k60o92r36o10v95á 4367116644

To je geniální! Médii  proběho, tak je to pravda.

+9/−1
30.10.2015 19:47

P33e78t85r 61S41k60á44c69e57l 6644889869

KarelČapek - "Bože vrať světu pravdu"...nebude jistoty,nebude smluv, nebude ničeho platného a bezpečného, pokud vědomíkteréhokoliv národa bude zkřivováno záměrnou lží. Za každoulží je úklad a násilí, každá lež je útok na bezpečí světa.Nikdo nebude žít v míru ani za nejsilnější hradbou oceli abetonu, okřídlená lež se vysměje všem našim pevnostem.

Zbavitsvěta lži je víc než odzbrojení…

Tzv. "nezávislá" média jsou závislá na penězích a nikdy nepůjdou proti těm, co řídí stavidla jejich toku (inzerenti aj.)

+3/0
1.11.2015 21:11
Foto

R46a10d57e91k 66P21o97l70i13c51k61ý 6731883221414

PS. je to celkem logické -počet migrantů se radikálně zvýšil a zvýšení  jde na vrub především u těch ze Syrie-u ostatních se čísla nijak moc neměnily

0/−9
30.10.2015 18:49

J73a74n 42S33e40m58i36k 4224937222479

ty cisla jsou zalozena na odpovedich migrantu- tedy kdo o sobe prohlasi ze je Syran, je veden jako Syran.

Merkelova prohlasila ze Syranum bude v Nemecku prednostne poskytovan azyl v srpnu.

Nasledne pruzkumy zalozena na vyze zminene metodice zaznamenaly logicky dramaticky narust procenta "syranu"

+9/0
30.10.2015 19:04
Foto

R45a75d45e35k 91P75o67l25i36c60k44ý 6431423831384

Vy ty průzkumy máte?

0/−7
30.10.2015 20:09

J40a61r80o26m22í72r 28K29r70á94l 4240419574379

A těch 50% vychází z toho, co o sobě řeknou, anebo z prokazatelných zdrojů ?

+1/0
30.10.2015 20:07
Foto

R19a87d63e78k 28P74o32l34i76c58k85ý 6151723841794

Proběhlo to v mediích jako fakt-údaj z oficialních zdrojů/kvalifikovaný odhad.

Vzhledem k tomu, že migrace z většiny zemí se do počtu příliš nemění a nárůst jde na vrub zejména Syřanům je to věrohodné

0/−10
31.10.2015 7:04

J38a40r98o48m12í28r 73K40r76á10l 4740269554739

Nojo, pokud zahodí doklady a řeknou, že jsou Syřané, jsou to Syřané, že ? ;-D

+5/0
31.10.2015 8:31

J40á77n 44L20o87s26k71o80t 7645249185168

Polický RvRvRvaj vám by malo prebehnúť hlavou konečne nejaké osvietenie. Tie vaše bludy ktoré šírite ako polického pravdu sú už smiešne. V tej vašej mozgovni by malo prísť k radikálnej zmene. Mali by ste už začať konečne aj rozmýšľať, lebo argument "Proběhlo to v mediích jako fakt " je naozaj trápny. Asi ako vy. A utekajte sa rýchlo vyplakať adminovi na plece nech zmaže tento príspevok. Lebo vy ste demagóg a navyše odporný bonzák. Udavač. Toto je posledný príspevok ktorým na vás reagujem, lebo stvorenie ako vy si nezaslúži ani túto reakciu.

+1/0
3.11.2015 7:07

V15á84c31l40a17v 10M43a48c42a64l 5254915559195

Co to povídáte,vždyť většina imigrantů chce do západní Evropy.

+1/0
30.10.2015 21:48

L44i57b85o78r 53J57e75n59d46ř80e51j93a83s 3678187565746

Polčák u Jílkové tvrdil , že 15% tak Polický nelži.

+2/0
31.10.2015 15:19



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.