Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A71r17n68o60š34t 16K12o60b91y79k67a 9409889968640

Imho není třeba být libertarián, téměř anarchisticky odmítajici stát. Stačí mít pokoru a zdravý rozum, který si je vědom, že zasahování státu má vždy i negativní stopu, že rodina je jemnější a prvotnější struktura, než společnost (obec) a stát. A že stát má příliš hrubé nástroje na jemné předivo rodiny. Že je jako chirurg - jeho zásahy, zvláště nevratné, nesou s sebou vždy dávku zla. I když sd operace povede. A chirurg nikdy nesmí řezat "mnohé", vždy musí předcházet úvaha o konzervativní léčbě a pokusy o ní. Zlepšení medicíny taky nepřichází operováním spousty zdravých, ale zlepšováním a zpřesňováním léků a nástrojů.

Prostě každý zásah sociálky přináší s sebou i zlo. A potenciální dobro v daném případu musí být o mnoho vyšší. A jednou z protihodnot je právo rodičů "své děti po svém vychovávat", jak se zpívá v populárním protestsongu Spirituál kvintetu z doby komunismu.

Jinak jsem na středolevici a třeba nevěřím v plnou seberegulaci trhu, ani v to, že sumou sobectví v ekonomice může být veřejné blaho.

+1/0
19.10.2015 8:15

A82r41n28o69š33t 16K88o51b31y12k40a 9739339468200

Mj. z Karlsruhe se český ÚS velmi inspiruje a je to dobře. A přesto zrovna Německo je kolébkou sociálně-tržní společnosti i ekonomiky, nikoli liberální ekonomie.

0/0
19.10.2015 8:18

R73o10s96t96i45s82l88a45v 43J65a51n70d84a 5769279626520

Pro mě je důvod k mojí zdrženlivost jenom to, že nemám dost informací - a to jsem proti silným zásahům státu v téhle oblasti (konec konců ČR s odebíráním dětí Romům jen kvůli životnímu standardu má taky celkem máslo na hlavě).

Ten link "není proti BV = je etatista" je IMHO dost slabý.

+2/0
14.10.2015 11:34

J48i80r20i 33C46e48e 5945111482108

Pane Ruščáku, díky za osvětu, které se v této problematice dlouhodobě věnujete.

Osobně se domnívám, že za celám posojem české vlády a j"elit" není nic jiného, než peníze. Peníze z Norských fondů, kterými se tato severská země snaží šířit své civilizační "vymoženosti" do dalších zemí.

Když si uvážíte, kolik miliard ročně k nám ze severu Evropy proudí, tak se nedivím tomu, že by někteří morální invalidé byly schopni za dotaci vykšeftovat i vlastní děti.  

Čeští intelektuálové opakovaně prokázali, že za patřičný obnos mohou obhajovat a okecávat cokoli. Od justičních vražd, až po sociální inženýrství Stalinského typu.

+2/0
14.10.2015 9:53

B78e19n13j14a70m85i68n 43K56a65p88l98a66n 3462586381347

Tohle bych mohl z fleku podepsat. Skutečné vystižení podstaty. Mám to podobné, také za daleko nebezpečnější považuji trefně zvané "dobrosery" neboli "pachatele dobra", kteří by ho do nás natloukli třeba klackem, než celej IS. Je známo, že cesta do pekla je přímo dlážděna dobrými úmysly.

+4/0
14.10.2015 9:31

M89a50r46t79i46n 34S23t21ř80í96t38e62z75s60k58ý 7502807503458

Výstižné a trefné, názor který má hlavu a patu. R^

0/0
13.10.2015 16:27

A63l55e48š 66V23o89n58d28r94á81k 9910216665

článek není nic jiného, než další hozený kámen… jojo, soudit druhé, to nám jde dobře.

0/−5
13.10.2015 14:11

P10e89t65r 76F57r58ý41d38e65k 7789571749863

Mohl bys svoji myslenku rozvest?

0/0
13.10.2015 14:24

Š28á12r22k48a 18M94a77t87y88á35š94o96v23á 1321445642919

do kamene tesat!!

0/0
13.10.2015 11:09
Foto

V84l24a45d51i19m60í68r 84T13. 91G85o32t27t81w87a65l24d 9703810766792

Precizní práce! R^

Dík!

+5/0
13.10.2015 0:44

D79a71v57i14d 22Z77a87h31r63a43d25n43í43č91e82k 3127317816601

R^ děkuji za článek

+1/0
12.10.2015 18:42

P13ř87e48m20y73s94l 12Č13u77l24í35k 8660293922190

Na případu paní Michálkové mne nejvíce děsí ta salámová metoda Barneterentu. Nejprve seberou děti na základě podezření, které se nepotvrdí, ale to nevadí, děti se stejně nevrátí, až uplyne tolik let, že děti se matce odcizí. Aby se neodcizili, když s nimi nesmí být sama a viděla je dvakrát do roka. A nakonec se použije ten nejšílenější argument: i kdyby tenkráte neměly být odebrány, kluci si už zvykli na opatrovníky a návrat k matce by byl pro ně stres! A co matka, ta už nikoho nezajímá? A platí pravidlo, že i (mírně) špatný rodič je lepší než žádný rodič nebo náhradní výchova. A kolik dětí by muselo být odebráno v naší zemi, kdyby se používala stejná měřítka jako v Norsku? 30%? Nebo víc?  A jen tak mimochodem, když jsem četl Jo Nesba, tak jsem si říkal, ta norská společnost je to snad horší než naše;-D. Kdybych měl soudit skandinávce podle jejich literatury, třeba Slabost Viktorie Bergmanové, tak mají těžký problém s pedofilií, alkoholismem a násilím.8-o Jinak nechápu, co všichni na tom Nesbovi vidí, dle mne je nic moc. Samozřejmě literatura není dokumentem, ostatně v Norsku ani Švédsku mne nikdo neznásilnil, neupálil, nevykastroval, nenabalzamoval, nepostavil mi sněhuláka do stanu.....ani mi nesebral dceru (asi že už byla plnoletá)...

+10/0
12.10.2015 14:29

J18i44r65k78a 60B55r56u17n25n70e32r 4878112489537

Pane Ruščák, všechna čest, jedna karma je málo.

+8/0
12.10.2015 1:51
Foto

J72a41n68a 60M93a28j75o83v19á 4925472816843

tak téhle souvislosti opravdu nevěřím.

Norské fondy jsou jen doplňková možnost financování a proti ostatním programům EU jsou v zásadě "malé".  Když odečtu investiční projekty, tak vše ostatní lze řešit i jinak.

0/0
11.10.2015 13:26

A28l85e28n88a 75K24o97ř72a93l85k26o80v52á 2419916132580

Myslím, že nezanedbatelnou roli hrají Norské fondy, z kterých spousta českých intelektuálů profituje.

+6/0
11.10.2015 7:49
Foto

J34a79n24a 75M75a81j92o86v34á 4585232256883

Posílám dvě karmy :-). 

A díky za článek, jemuž nechybí to, co většině ostatních. Nadhled.

Mluvit o roli státu je potřeba pořád dokola, rozhodně ale s vyvážeností. Práv a svobod nám ubývá spojitě s tím, jak sami (významná část populace), chceme, aby stát nabízel ochrannou ruku - vítáme všelijaké podpory - porodné, pastelkovné, přídavky a kdoví co. 

Někdy mám pocit, že jedním z důvodů, proč se rodiny tak snadno rozpadají je to, že to její členy neohrožuje na existenci - stát se postará. A co si budeme povídat, on se (ať už nám to postačuje nebo ne) skutečně nějak postará.

Svoboda s sebou nese také ochotu nést odpovědnost za vlastní život a někdy mám pocit, že o toto lidé dneska už ani nestojí. Znepokojuje mne to. 

Osobně si myslím, že Norsko si svůj vnitřní problém s tím, zda jsou děti jejich rodičů (což bych považovala za přirozené a správné) nebo státu, musí vyřešit sám.  Český stát by se zase měl postarat o to, aby jeho občané, tedy i kluci Michalákovi, mohli využívat ústavou dané práva vyplývající právě z občanství - tedy i právo na bezpečný pobyt ve své zemi. Už měli být doma. 

Rozhodně by bylo fajn, kdyby podobnou vlnu diskusí (a vlastně je jedno, zda lidé souhlasí nebo ne) vyvolal případ nějakého přešlapu českých opatrovnických institucí a abychom si udělali pořádek zejména na vlastním prahu.

+4/0
10.10.2015 21:12

J94a51n 61J18e34n39i51c 1454694227724

Pročítám si příspěvky a překvapuji mne názory, že stát to dělá dobře.

Pokud není zodpovědnost v rovnováze s pravomocí, tak je to vždy špatně. A v případě rozhodování státu o dětech je to tak zřetelné, že to snad nevidí jen mrtvý člověk... Rodič je za dítě zodpovědný a proto má vůči dítěti i velké pravomoce. Stát si osobuje jen ty pravomoce, protože ví, že nedokáže zajistit spravedlivé umístění dítěte.

Tady je opravdu na místě příměr s učitelem. Měl by to dělat jen člověk, který to má jako své životní poslání... Rozhodovat o dětech něco podobného. Rozhodnu špatně, tak jdu z místa a už nikdy se na to místo nemohu vrátit...

+2/0
10.10.2015 13:03

J38a73n 67J74e73n77i47c 1334514267894

Škoda, že mohu dát jen jednu karmu...

Myslím si, že jste trefil hrřbíček na hlavičku...

Už v minulém blogu bylo jasné, že lidé obhajující BV silně lnou k silné roli státu. Tohle je komunistický či socialistický postoj, kdy si hrstka lidí osobuje právo diktovat ostatním, co je pro ně dobré a co ne.

Jako teorie, klidně ať si to někdo studuje. Sice vyhozené peníze, ale proč nedat šanci na jiný názor. Ale v okamžiku, kdy to chce někdo praktikovat v realitě, je to největší zvěrstvo. Člověk už z podstaty nedokáže být objektivní a nezaujatý. Takže když se dá prostor, tak bují závist, hrabošení a touha po majetku. A pak se již težko rozlišuje, jestli jde o všeobecné dobro nebo malo domu pro nějakou zájmovou skupinu...

Díky za tento článek p. Ruščáku!

+9/0
10.10.2015 12:41

P88e57t15r 13B19e52r17á82n36e73k 9247792707377

Karma jako hrom R^

Nemám, co bych dodal.

+4/0
10.10.2015 11:24

Z84b10y78n82ě78k 29H81l43á54s63n13ý 3524287295599

R^

Výborný článek.

+5/0
9.10.2015 22:53

M83a44r77e64k 53O34n71d29r75á33š48e36k 1260140889128

Děkuji za článek a za vaši angažovanost v případu. Bůh chraň naši zemi od dobroserů sponzorovaných Norskými fondy.

+15/0
9.10.2015 22:09
Foto

A10l52e93š 13H50o62d32i71n42a 9210699758714

Děkuji za článek.

+7/0
9.10.2015 8:16

J57a55r49o64s63l17a23v39a 45K91a71n41i75o17k63o12v94á 7432179382587

Byť si připadám jak drbna, ale nemůžu odolat... protože jsem objevila nejspíš základní důvod, proč Elšíková píše tak hnusné články k Michalákovým..

Pohnutky, zájmy, překrucování jako protislužba...

Monika Elšíková (Monika Le Fay) https://www.facebook.com/monika.elsikova 

Sama nejspíš nedávno adoptovala dítě. Příspěvek z její stránky... Monika Elšíková - Tak už je moje.

Její fanklub jí tam blahopřeje a ona odpovídá - Díky moc všem a taky díky Michaela Marksová-Tominová, díky níž se to nakonec dalo do pohybu a dopadlo to dobře.

http://jdem.cz/bt2ch2

+21/−1
9.10.2015 2:06

J23a50n 28C75h65r80á93s25t41e80k 7906601582103

Vůbec nejste drbna. To jsou fakta a krásná ukázka, jak si z ukradených dětí určitá skupina lidí, po vzoru norského Barnevernetu, udělali dobrý kšeft a byznys.

+9/−3
9.10.2015 8:27

S61i89m79o76n49a 35S93e85d23l57á20č77k31o56v64á 3784185747417

Jestli jste si nevsimla, ona adoptovala cikanske dite. Tedy takove dite, o ktere temer NIKDO adoptovat nechce, a takove dite, ktere az do svych 18 let zcela bezne zustane kdesi v DD.

+1/−3
9.10.2015 9:21

A63n29d96r36e23j 45R40u57š57č50á76k 6397597844554

Z lásky k dětem, nebo ze spasitelského komplexu? Na to může ovšem odpovědět pouze ona.

+11/0
9.10.2015 9:54

S14i12m42o52n36a 61S18e87d55l41á62č17k70o25v93á 3844265227527

Jiste.

Ja ovsem apriori nepredpokladam, ze je adoptivni rodic ci pestoun nejaky uchyl ci idiot se spasitelskym komplexem. Ja predpokladam, ze ten, kdo si dite adoptuje, mu hodla usnadnit zivot, ktery by ho cekal v anonymite detskeho domova.

Ja rodinnou peci vidim jako zasadne lepsi nez peci ustavni.

+2/−4
9.10.2015 10:15

A83n67d96r69e82j 49R36u88š63č37á64k 6177427474704

Jenže když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Stejně jako jsou učitelé, kteří učí z lásky k učení a vnitřní potřebě předávat moudrost dalším generacím, jsou i učitelé, kteří učí proto, že nic moc neumějí a dělají to hlavně kvůli dvěma měsícům prázdnin. Podobné je to s adoptivními rodiči: ano, je spousta těch, pro které je to ochota pomoci dětem. No a pak tu jsou jiní, kteří v tom vidí něco jiného, například touhu po sebeprezentaci typu "podívejte, jaký jsem skvělý, ne jako vy blbci, co byste si romské dítě nevzali". Tím neříkám, že je to nutně případ paní Elšíkové, ale umím si představit, že takoví lidé existují.

+14/0
9.10.2015 10:18
Foto

J71a18n73a 16M41a87j37o67v87á 4485672136773

Co mi dost vadí je snaha řešit (a soudit) lidske prohnutky. Kroutí se mi mozek, když čtu např., že Angelina Jolie adoptuje děti kvůli PR, nebo zde, že kdosi adoptuje romské dítě kvůli spasitelského komplexu...

Vůbec nechápu, proč tohle řešit. Nikdo neležíme v posteli jiného člověka, nechodíme v jeho botách a nevidíme mu do hlavy. 

Taky znám paní, u níž mi pořád vrtá hlavou, proč se na tu přechodnou pěstounskou péči dala a jeví se mi, že sama sebe vnímá jako "hrdinná spasitelka".  No a co? Tak s ní prostě nepůjdu na kafe. Po jejích pohnutkách je mi kulové a o děti je postaráno hezky.

Protože když budeme chtít kohokoliv odsoudit, je to možné vždycky. A to i za věc, která je ve svém výsledku dobrá.

+2/−1
10.10.2015 12:12

J50a86n 34J82e54n43i72c 1134304437454

Hm, pokud to ta dotyčná dělá, aniž by to bylo nutné medializovat, tedy žádné postranní úmysly, tak budiž. Ale pokud to někdo dělá proto, aby se zviditelnil, aby mu stoupla popularita nebo podporoval nějaký politický trend, tak je to nefér a zrůdné především kvůli tomu dítěti. Když se někdo zviditelní nevěrou, tak je to věc dospělých lidí. Když dítětem, tak to dítě z toho nemá rozum, jen je křiveno...

+1/0
10.10.2015 12:48
Foto

J82a53n21a 81M97a90j14o97v10á 4375772326233

Jenže na to nikdy nemáte šanci přijít. Člověk, který je vidět je prostě vidět i s dětmi. A do hlavy mu neuvidíte ani kdybyste se na tu svou postavil.

0/0
10.10.2015 21:14

S17i47m45o52n78a 69S12e93d11l67á85č85k86o76v81á 3594925377977

Mohu se pani Kaniokova zeptat, s cim presne v mem prispevku nesouhlasite ?

S tim, ze vidim rodinnou peci jako leapi nez ustavni ?

Nebo to, ze hned v cloveku, ktery adoptuje dite nevidim div ne vraha ?

0/0
9.10.2015 10:37

J15a53r71o94s15l82a56v15a 49K75a98n79i50o58k56o59v41á 7352349662767

Ne, obávám se, že už jsme všichni rozjitření, protože to opravdu není fér jednání státu. Mi prostě vadí, jaké hnusné články píše Elšíková, a když se opravdu poctivě zamyslíme, tak - jaké jsou její zdroje ?

1. OSPOD, Marksová - prakticky materiály z Norska, jímž absolutně nevěřím..

2. A ? Je to příliš jen má fantazie - že druhý zdroj může být "mstivý" Michalák ? Jeho účelově upravené argumenty ? Byť i jeho chápu. Dovedu si představit, že když to dopadne dobře pro p. Michalákovou, že tam nejspíš, nebo nevím, nebude chtít zůstat.. Což pro pana M.. jistě není příjemné. Dovedu pochopit - ale ne omluvit.  Paní Michalák děti neporodil, a jestliže preferuje - raději děti u cizích... nezlobte se... Paní Michaláková rozhodně není zrůda, aby takto dopadla. A hlavně ty děti.. a matčino příbuzenstvo..

Adopce paní Elšíkové - ta je mi zcela ukradená, a nebýt této kauzy, tak bych nad tím ani neblekla. Naopak, je-li to pro někoho štěstí, a není to na úkor jiných - neférově.. tak to můžu jen přát..

Vy věříte OBJEKTIVITĚ "faktů" v článcích p. Elšíkové ?

+3/0
9.10.2015 12:57

S63i74m79o58n19a 23S21e15d26l30á27č77k83o93v24á 3114935727567

Nevim.

Myslim, ze adopce pani Elsikove vam jedno neni, nemela byste potrebu ji resit.

Vite, ja mam jeden problem,a to ten,ze zkratka a dobre neznam, co se v te rodine delo ci nedelo.

To je vse.

0/0
10.10.2015 21:48

J72a86r54o88s60l91a86v16a 46K28a34n98i61o11k73o47v75á 7182309352337

Jestli jste si nevšimla - NEJDE o to dítě. Jde o pohnutky k takovému zaujatému psaní proti někomu..

+1/−1
9.10.2015 10:18

S46i90m38o69n82a 58S32e80d71l65á26č33k40o92v30á 3894875347697

A vy tu pani osobne a duverne znate ?

Pokud ne, tak je me vas lito.

+1/−1
9.10.2015 10:33

J57a31r34o98s78l11a91v77a 32K91a50n63i28o64k36o47v62á 7182969322317

Ne, samozřejmě. Ale znám dobře p. Hasenkopfa, byť jsem s ním byla v kontaktu jen málo. Ale vím přesně, jaký je to zaťatý právník, a až neskutečně vždycky bojuje o objektivitu. NIKDY by se neuchýlil k nějakému překrucování, opravdu nikdy..

+1/0
9.10.2015 13:02

J14a56r24o47s62l43a44v77a 43K53a55n27i42o10k63o88v69á 7142709132577

A když už - je dobré si přečíst jeho argumenty - 

6.10.-  Právník p. Michalákové - Pavel Hasenkopf - příslušná tisková zpráva - https://www.facebook.com/pavel.hasenkopf.5/posts/1018241758227815

Pavel Hasenkopf na FB 20 září --  Seznámil jsem se s tím, jak probíhal soud v Norsku. Musím odmítnout desinterpretace, podle kterých u soudu vypovídali i Denis a David. Nestalo se tak a informace o nich jsou i nadále pouze zprostředkované pěstouny a BV.

Potvrdila se dřívější informace, že pěstouni Davida vždy - již dávno před svěřením Davida - žádali o adopci nějakého dítěte. I oni vedou svůj spor s BV, cítí se jím již 4 roky podvedeni, že k adopci Davida stále nedošlo, protože s tímto cílem oni do všeho šli - kdyby věděli, že půjde jen o trvalou pěstounskou péči, vybrali by si jiné dítě. Myslím, že to hodně vysvětluje - např. skutečný důvod rozdělení dětí nebo to, proč do adopce je navržen pouze David.

Pavel Hasenkopf na FB - včera -

Rodiče, kterým v Norsku odeberou děti, mají k dispozici v zásadě dvě možné strategie obrany: první: spolupracovat s BV a doufat, že se to vysvětlí, poté, že se BV smiluje a sebekritiku ocení a děti vrátí, popř. alespoň umožní styk; tato varianta vylučuje jakoukoli medializaci;  druhou: jít do médií.

Eva Michaláková nejdříve doufala, že se vše vysvětlí, pak doufala ve spravedlnost, teprve potom, když to vše selhalo, šla do médií. Za to byla právě EXEMPLÁRNĚ potrestána. Její případ má být výstrahou všem ostatním zoufalým rodičům, kteří by chtěli zkusit něco podobného.

Oblíbenou taktikou BV je rozeštvat rodiče odebraných dětí. Dvojnásob účinná tato strategie je, pokud každý z rodičů zvolí jinou obrannou strategii, jeden proti BV bojuje a druhý s BV spolupracuje, ať už dobrovolně nebo z donucení.

+9/0
9.10.2015 13:08

P39e12t48r 72N75o69v22á37k 8935519340

KARMA jako BRNO! R^

+11/0
8.10.2015 22:23

P26e72t35r98a 30H51a64j63m39a44n87o24v16á 7191718476922

Nepředpokládám, že když rodiči alkoholikovi bude doporučená léčba, tak s tím vždy bude spokojený.

0/−6
8.10.2015 19:11

M47a98r28i36e 28P60o10k98o83r45n23á 9695674170

Někteří lidé ten BV brání a rozhodně to není stejnorodá skupina lidí. Někteří mají ty levičácké tendence státem dozorované výchovy, jiní jsou notoričtí oponenti, jiní si myslí, že dětem je v materiálně zabezpečené rodině líp....  Já jsem zastáncem přirozených práv, nemyslím si, že člověku má být vše dovoleno, někdy se musí tzv. smířit s osudem. Na Norsku mi třeba přijde divné, že homosexuálním párům je "přiděleno" dítě, které někomu sebrali ne z vážných příčin, ale z úplně malicherných. Dítěte se nikdo neptá, jak mu je, musí si zvyknout, obelhávají ho.

Vás obdivuji, že se k tomuto tématu tak otevřeně vyjadřujete, když máte malé dítě. Neměla bych tu odvahu. Rozhodně myslete na zadní kolečka.

+22/0
8.10.2015 17:11

A31n25d61r74e17j 82R89u62š69č83á28k 6477927104664

Pozor - tohle je propaganda o těch homosexuálních rodičích. Oni sice papírově mají právo na adopci dětí, proto se toho chytla ruská média, ale v praxi prakticky žádné nedostávají. Když, tak adopce homosexuálním párem znamená, že jedna lesbička má své dítě a její partnerku zapíšou jako druhého rodiče (= adoptuje ho). Ale adopce homosexuály, jak si ji představujete, v praxi téměř neexistuje. Homosexuálové rozhodně v Norsku nemají až tak na růžích ustláno, jak to vypadá. Formálně ano, ve skutečnosti je to trošku jiná otázka.

+5/0
8.10.2015 18:13

M60a57r68i59e 49P89o10k14o35r97n45á 9175484290

Tak aspoň že tak.

+5/0
8.10.2015 19:30

V52l80a28s26t73i30m17i84l 92K20a72š85p64a18r 9651666442419

Naprosto zasloužená karma ;-)

+8/0
8.10.2015 16:39

M61a15r82t77i61n 22K97a56v80k35a 4616701802842

Ono nejde jen o Barnevernet. To je jen špička ledovce. Tady jde o to, jakým právem si stát uzurpuje právo montovat se do rodin, do výchovy dětí, určovat co je správné a co není. 

Upřímně řeknu, že mít znovu děti, tak s jistotou vím, že do školy by nešly. Domácí vzdělání je cestou. A s ohledem na vývoj situace v Evropě by to jistily státy jižní a střední Ameriky.

+11/0
8.10.2015 16:37

R54o55m31a63n 74Š66e74s82t91á40k 5494839663393

Naprosto souhlasím. Kromě jižní Ameriky mi vyšel jako alternativní místo k žití ještě Nový Zéland. Co myslíte, jak se žije tam?

+2/0
8.10.2015 17:56

M27a23r48i27e 42P78o71k16o66r47n96á 9495634610

Ze Zélandu se před časem vrátil syn mé známé spolu s přítelkyní. Našel si místo v IT firmě, dokonce ho čekal postup, neradi ho ztráceli. Přítelkyně dělala různé spíš úklidové práce. Dojmy dobré, kdyby neměli vazby na své rodiče a sourozence, asi by tam zůstali. Samozřejmě pozice toho kluka byly úplně jiné než té dívky, takových na pomocné práce tam mají dost a žádná velká společenská vážnost.

+2/0
8.10.2015 19:35

A31n59d14r66e58j 12R14u79š63č19á44k 6797667944404

Asi tak, Uruguay to jistí ;-)

+1/0
8.10.2015 18:13
Foto

J98u84l31i71e 24K89y51s18e47l31k63o52v74a 6820252968371

Násilné odebírání dětí biologickým rodičům z vyfabulovaných příčin je zločin proti lidskosti a přírodě z nejtěžších.

( Nejlépe funguje módní obviňování otců ze sexuálního zneužívání dítěte).

Pomineme-li tragedii rodičů - jde o krutý zásah do života "znárodněných" dětí, které ztratí citové pouto ochrany a výchovy pokrevních rodičů a domova. Ocitnou se u cizích lidí naprosto bezbranné.

Pokud taková matka, jako paní Michaláková bouří celý svět a prosí o pomoc - rozumím jí.

+42/−1
8.10.2015 16:26

V68e34r29o40n18i89k79a 98V79a24l18a68c63h32o44v91á 3488708173975

Stát může ničit lidem život třeba i tím, že je jako děti dostatečně neochrání  a nechá je v rodině, která je poškozuje. Toto selhání státu a selhání v podobě zbytečného  odebrání dítěte je srovnatelné. A musí se bojovat proti obojímu podle mého stejně, ne s jedním se smiřovat více než s druhým ( jistou větší smířenost s neeliminací případů neobjeveného týrání a zanedbávání než s neeliminací neoprávněného odebírání ve Vašem příspěvku pozoruji).  Jinak o těchto věcech se ve všech vyspělých státech včetně v ČR rozhoduje v civilním, ne výlučně  v trestním řízení. Požadavky na důkazy v trestním řízení jsou velmi přísné (některé  případy  dom. násilí tak nemohou  skončit přímo trestněprávní sankcí), v civilním mírnější. Tady v ČR znám z případového sezení taky situaci, kdy civilní soud zbavil otce práva  na kontakt s dcerou za čin, který vyšetřovala policie, ale pak ho odložila.Podle civilního soudu se ale tento   čin stal, důkazy stačily.

+3/−14
8.10.2015 15:27



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.