Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V65o25j28t27e27c85h 37P92á89n46i94k 22S75r78. 5821741334567

Za "norský" článek Vás chválím. Tenhleten je protiruský blábol.

Myslet si to nebudu, když mi uvedete nejaký svůj článek o syrském problému tak spřed roka, ve kterém se navážíte do amerických obhájců demokracie, kteří tam, v Syrii neudělali zatím nic kloudného.

Nebo něco o útocích na svatebčany letadly americké koalice, či o útoku amerického letadla na nemocnici v Afgánistánu.

+2/0
8.10.2015 19:07

J21a40r94o85s38l43a73v62a 80K76a19n46i89o67k35o64v40á 7492889422337

Ne pro něčí chválu, jen pro zajímavé informace..

Ruské nálety v Sýrii: ISIS má dni spočítané - 

http://www.napalete.sk/ruske-nalety-v-syrii-isis-ma-dni-spocitane/

Koľko dostávajú azylanti v Európe? Mesačne aj 1450 eur, prichádzajú radikálne škrty - http://www.aktuality.sk/clanok/302778/kolko-dostavaju-azylanti-v-europe-mesacne-aj-1450-eur-prichadzaju-radikalne-skrty/

0/0
6.10.2015 4:19

T84e18r20e50z48a 35H37a19j90k31o67v87a 5277832364840

R^Presne  tak!

0/−1
3.10.2015 12:28

J78i85ř84í 52M64í14k59a 7828532567370

Že tu obhajujete vyzbrojování Al Kaidy je na jednu stranu chvályhodné (oproti typickému obrázku médií, které to takhle otevřeně ani běžně nepřiznají) ale zároveň šílené :-)  V čem se to od Islámského státu liší?

Že jsou radikálnější a organizovanější je irelevantní. 

Al Kaida jsou cituji "umírnění Islámisti". :-)  jak  napsal dnes Wall Street Journal. Mazec.

Myslím, že přesně tento šachový přístup se plést do věcí cizích zemí, vytvořil Islámský stát v prvé řadě. Dokonce už ani Robert Ford, bývalý velvyslanec USA v Sýrii, si přistal dělat iluze o tzv. umírněných rebelech, když zjistil že spolupracují s Al Kaidou a taktéž volně přechází i do IS. A to byl hlavní zastánce podporování rebelů.

http://www.mcclatchydc.com/news/nation-world/world/middle-east/article24780202.html

+2/0
2.10.2015 17:22

A86n21d47r43e85j 90R33u36š32č84á44k 6887187454534

To je jednoduché - momentálně střílí na někoho jiného, než jsme my, a navíc na někoho, kdo nám vadí víc, než al-Káida. Neobhajuji vyzbrojování al-Káidy, ani jakoukoliv pomoc jim, akorát si nemyslím, že je potřeba stříet po nich, dokud tam existuje IS. Z prostého důvodu - al-Káida už má své nejlepší roky za sebou a nehrozí nám tolik, jako IS. Ne, nejsou umírnění a rozdíl mezi nimi a IS není skoro žádný, ale je nesmysl zabíjet někoho, kdo se snaží zabít naše nepřátele - lepší je nechat ho ještě chvíli zabíjet naše nepřátele a PAK ho ničit.

+1/−2
2.10.2015 17:29

J89a55r51o57s72l82a98v78a 61K62a13n88i67o80k58o37v96á 7912969502967

Tentokrát s Vámi souhlasit nemohu. Nelze postupovat na IS, pokud mi zůstanou v zádech jiní odpůrci toho, jemuž jsem přišla na pomoc. al-Káida se snaží zabít naše nepřátele ? IS ? To si opravdu myslíte ?

Já se obávám, že to vidíte o dost jinak, než já..

+2/0
6.10.2015 1:31

J53a86r80o96s92l57a13v98a 44K96a76n17i20o24k13o40v95á 7822539872417

Znovu jsem si ten článek přečetla, a opravdu to vidíme každý jinak. Takže k tomu své napíšu, ale předem upozorňuji, že nemám potřebu hájit ani Asada, ani Putina, jen se celý život řídím naprosto zásadním - objektivita, snažit se vidět VŠECHNY souvislosti a hlediska. 

Není pochyb, že to není ani tak válka syrská, jako "válka" o hegemonii mezi USA a Ruskem. Tak jako na Ukrajině. Stačí se podívat na mapku základen NATO (ve skutečnosti USA) kolem Ruska. Ukrajina, tedy její lidé, byla a je Západu ukradená, jen potřebovali rozšířit moc EU a vlastně transatlantických elit o další území, co nejblíž k ruským hranicím. Museli až moc dobře vědět, jak špatně na tom Ukrajina je, jenže EU potřebovala rozšířit odbyt, získat další ještě levnější subdodavatele a dobré investiční příležitosti pro své investory. A NATu šlo o přiblížení k ruským hranicím. I ten Sevastopol by .... Je mi dost líto běžných Ukrajinců, ale o ně naprosto nešlo. Emoční argumenty nerozhodují..

Nemám ráda Rusko, nehájím ho, ale umím pochopit, že nechce mít základnu NATA u svých hranic, o čemž, samozřejmě až časem, nepochybuji.

Základny NATO - http://jdem.cz/brddp3

Sme rukojemníkmi NATO -- http://krat.si/DJm

Sýrie je podobný problém, zvěsti o zvěrstvu Asada jsou jen hrou na city, manipulaci. O běžné Syřany nešlo a nejde. Asad vadí, protože se spíš kamarádil s Ruskem a Íránem.  (opět - nehájím Asada, Irán ani Rusko - jen střízlivě a pragmaticky hodnotím všechny pohnutky, zájmy, hlediska. Pro objektivní posouzení)

Západ, v "kamarádském" vztahu s Asadovými protivníky, využil situace a snažil se podporovat syrské domácí skupiny v opozici vůči A.  Tak jako v Egyptě, tak v Libyi i jinde. V záchvatu sociálního inženýrství se snažil o "export demokracie". Aniž si pořádně ověřil úspěšnost takové strategie, a hlavně - důsledky. Neuvěřil, že islámská společnost a demokracie.. jaksi.. Že jejich společnosti spíš potřebují ty "diktátory", než demokracii. Samozřejmě "osvícené diktátory", jenže dosazovat je muslimům zvenčí...

+1/0
6.10.2015 2:13

J84a80r81o12s64l55a73v57a 47K95a20n94i55o45k68o69v60á 7782359942797

to se jaksi, myslím, ještě nikdy nesetkalo s úspěchem. No, a tak se manipulativně ovlivňovalo tamní veřejné mínění - média, pomluvy, rozeštvávání,  a podpora opozice. Egypt, Libye, Tunis a samozřejmě - Sýrie. Samozřejmě po dohodě s tamními "hegemony" - SA, Turecko, Katar apod. Ti se to jali financovat, západ se ujal dalšího... Mám k tomu všemu strašlivou spoustu článků.... byť ne všechny z maistreamu... A i když není třeba stoprocentně věřit všemu, co je v nich, stačí to, aby si člověk postupně tu skládačku doplňoval..

Je reálné, aby v Sýrii v dohledné době zavládl mír? - http://jdem.cz/bty8p6

John McCain, dirigent "arabského jara" a kalifa -http://www.voltairenet.org/article185097.html

Ukrajina: Východní kořist NATO - http://jdem.cz/brwjt7

Případ Libye - Západ reagoval na „arabské jaro“ zcela chybně - http://jdem.cz/btr3s4

Dlouholeté plány Washingtonu k realizaci "Změny režimu" v Sýrii - http://jdem.cz/btu2b6

Syrská opozice: kdo ji tvoří a jedná za ni? - http://jdem.cz/btw657

Vzestup islámského státu bylo "vědomé rozhodnutí": Bývalý šéf Michael Flynn DIA - http://jdem.cz/btvq84

 Secret Pentagon Zpráva odhaluje US "vytvoření" ISIS jako "nástroj", s cílem svrhnout syrského prezidenta Asada - http://jdem.cz/btwf99 

Čí Sarin? -  http://www.lrb.co.uk/v35/n24/seymour-m-hersh/whose-sarin

+1/0
6.10.2015 2:27

J26a64r36o80s57l65a54v95a 11K19a53n62i64o67k15o97v94á 7382129392517

Američané se shodli s Rusy, OSN vyšetří chemické útoky v Sýrii - http: // jdem. cz/btr4d7 .... .. to brzy..

Zrušení ZÁKAZU propagandy, šíří vládou vyrobené zprávy pro Američany - http: // sux. cz/9efa

USA a Turecko toleruje pašování ropy z islámského státu - http: // jdem. cz/bs8y34

UK, USA slepí k pašování ropy z islámského státu - http: // jdem. cz/btgum5

Intervence v Sýrii: částečný Timeline - http: // jdem. cz/btyhh9

Říše zla - Saúdská Arábie je skutečný nepřítel Západu - http: // jdem. cz/btwzb5

Deset důvodů, proč oponovat Saúdské monarchii - http: // jdem. cz/btw7c5 ........ OSN udělalo kozla zahradníkem - http: //j dem. cz/btxnx4

Turkey daily accuses authorities of smuggling jihadis to Syria - http: // jdem. cz/btw7d9

Cumh.uriyet publikuje video o pašování zbraní pro teroristy v Sýrii - https: // www. youtube.com/watch?v=LRV9UEJISdk

musela jsem tu dát do odkazů mezery, příspěvek mi to odmítalo přijmout

+1/0
6.10.2015 2:58

O95l10g65a 22P64a77v43l70í45k14o27v91á 6614688257552

Ruské angažmá v Sýrii je stejný podvod jako angažmá západu v Sýrii. Podle kurdských bojovníků bude vstup Ruska do konfliktu znamenat prodloužení války až o desetiletí. Kdyby západu a Rusku šlo o skutečné ukončení konfliktu, zajímali by se především o způsob uvažování a jednání místních obyvatel a snažili by se podpořit ty, kteří jsou schopni nastolit pořádek, nikoliv ty, co jim polezou do zadku

0/−3
2.10.2015 13:08

P30a17v88e28l 60P46e86t66r41ž89í76l63a 9704641497331

Upřímně od člověka, který na jedné straně kritizuje režim Asáda a na druhé vzývá a prahne po (např.) Bachovo absolutismu, bych čekal jiné zvratky.

Chtěl bych vám věřit jen jednu věc - že každá diktatura jednou padne. Mě by nejvíce potěšil pád diktatury EU. To je největší diktatura od dob římského impéria. Zatím jen čekám, až mi bude z Bruselu nařízeno, jakou barvu trika musím nosit. Ale to se vám musí zcela jistě jako zastánci monarchie velice líbit.

A co se týče severní Afriky a Blízského východu, pak si nepamatuji, že by tam kdy vládla jakákoliv forma demokracie. Jen jeden diktátor střídá druhého a to na základě toho, který kmen má momentálně kvalitnější vojenskou výbavu dodanou většinou z USA, Ruska, Číny, VB či Francie.

Vždycky mě rozesmějou lidé, kteří se zhrozí nad "hrůznými činy" Ruska a zároveň si mnou ruce, když letadla NATO zabíjejí nevinné civilisty při "humanitárním bombardování" Srbska.

+5/−2
2.10.2015 1:33

B64o37h29u63s69l68a91v 87J21i34r65o15u35š69e13k 9985880522748

Asi jste nebyl na vojně,nejdříve se musí zničit obrana a pak teprve generální štáb,to je v každé příručce

+4/0
1.10.2015 20:42

A31n22d20r90e59j 23R98u79š73č10á79k 6987797634934

Jenže tohle je něco jiného. Ve Vašem případě ta obrana nemá za cíl zničení vlastního generálního štábu. SNC a JAN útočí na IS. IS je nejvštším nebezpečím z těch tří, takže, logicky, má smysl je nechat dál pálit do IS, a když se zničí IS, tak už zničení JAN by byla hračka (obzvlášť, když jde o organizaci výrazně chudší a operující na nepoměrně menším území).

0/−2
1.10.2015 20:47

J34a48r60d84a 60F24a11r17s35k79ý 6815413

Trapný blok o ničem.

+3/−5
1.10.2015 16:22

K70a86r77e73l 28V89o28h20n53o46u69t 4508709880287

Víceméně souhlas. Ony ty dvě alternativy se nevylučují, ale docela pěkně doplňují.

Máš pravdu i v tom, že pro Assada je IS až druhořadý problém. IS je problém hlavně pro vzbouřence, ať už jsou jacíkoli. Právě jejich území sousedí s územím IS mnohem víc než území Assadovo. I tohle může být důvod rychlého stažení z Palmýry - to město je daleko od všeho, bránit ho je problém. Lepší bylo se takticky stáhnout a město obětovat.

Asi jediné, s čím bych polemizoval je ta "rozumná alternativa". Problém je, že o těchto lidech nevíme prakticky téměř nic - když to trochu přeženu, tak vlastně jen to, že s oblibou často dezertují. Nepřijde mi to jako zas tak rozumná alternativa.

Do budoucna bych čekal, že se Assad s Rusy v zádech pokusí dojednat alespoň s některou opozicí mír, nebo aspoň příměří, zbytek sejme a následně postaví hráz proti IS. Nepočítám, že bude s IS bojovat. Východ Sýrie je pro něj prakticky ztracený a začne se o něj zase zabývat, až IS za pomoci Západu a Íránu (velmi nechtěná koalice z obou stran) zkolabuje. Tomu všemu samozřejmě budou bránit především Saúdové. Turci se do toho moc míchat nebudou, jim bude stačit, když budou držet pod krkem Kurdy. Ti sami z ruské akce nemají vůbec radost, bojí se prodloužení konfliktu, a tím i útoků ze strany Turecka.

Nějaké světlo na konci syrského tunelu zatím nevidím. Jen se do toho začala motat další síla.

+1/0
1.10.2015 16:10

V86o40k35o84u50n 40V42l77a60d37i66m24i17r 8212138649788

Jakoby cokoliv ruskeho nebyl prinejmensim podvod.

+5/−4
1.10.2015 15:12

J41a66r19o85s32l16a80v89a 44K82a82n87i78o20k23o71v94á 7232769102947

Stejně tak z opačné strany..

+2/0
6.10.2015 3:01

J40a10r37d18a 27C45h60o74v20a98n50e80c 6891185133789

Tentokrát bez karmy.

+3/−2
1.10.2015 14:57

V41l64a33d53i94m15í57r 59M89o81r27a52v52e21c 3978360633833

Co na to říct? Už to nehul. Je zajímavé, že jak Vám tak USA nevadí, že v Saudské Arábii, a nejen tam, je také brutální diktatura, že podporují teroristy a že je tam obden poprava. A také jste opomněl připomenout, že celý problém v regionu vznikl následkem vývozu tak zvané demokracie.

+7/−5
1.10.2015 14:52

A11n66d80r76e15j 70R30u24š34č83á41k 6167877124204

Přečtěte si ještě jednou ten článek, jakož i celý blog. Samozřejmě, že mi SA a spojenectví s nimi vadí, psal jsem o tom nesčetněkrát.

+3/0
1.10.2015 14:53

P91a63v58e52l 56Z10e34m52a76n 7282442280176

asi poprvé vám karmu nedám, i když úvaha je logická a nebude daleko od pravdy, popisujete situaci příliš jednostranně - vždyť vy de-fakto tvrdíte, že Assad je větší fuj než ISIS, a na roli ostatních důležitých hráčů (Turecko, USA, Saudové.... přes Francouze..., dokonce i Čina už se tam prej ochomítá okolo) jste pomlčel...

+4/−1
1.10.2015 14:41

Z98d10e24n27e15k 17H46l96a64d58i62k 5325796800

IS jsou v reznicine proti Asadovi ještě sumari.

+2/−8
1.10.2015 14:51

A72n28d82r92e25j 42R59u57š48č82á16k 6837767234144

Akorát že útočí na lidi a hodnoty, s nimiž nemáme moc společného a ještě to nedává na YouTube.

+1/−1
1.10.2015 14:54

Z58d69e52n23e91k 34H82l27a87d81i93k 5725936970

Nebojte, na Youtube stejny videa hazeji shia milice podporovane Iranem. To je stejna sorta upalovani a stinani hlav jako IS. Asaduv rezim vrazdi lidi i pres tajny a není tak blbej,aby se tim chlubil, ale svedectvi o tom je dost. Aneb nesouhlasis s rezimem, jsi terorista a během jednoho dne jste zmlacen, sousen a popraven.

0/−4
1.10.2015 15:00

Z98d88e33n29e52k 79H58l44a51d12i73k 5715506610

Jo jinak karma clanku. Stacilo se podivat na mapu kdo co v Syrii drzi a kdo primarne Asada a rusky zajmy ohrozuje. Ne IS to není.

+3/0
1.10.2015 15:02

A40n20d31r39e32j 92R15u88š20č19á87k 6567887114934

Assad je, co se týče toho, co udělal, větší fuj než IS, budeme-li to nazývat takhle. Ovšem to, v čem je lepší než IS (tedy aspoň pro nás), je to, že nemá světovládné ambice a Sýrie mu bohatě stačí. Navíc nevraždí lidi, kteří jsou relativně podobní nám (alevité, alávité, křesťané, šíité). Velká část hrůzy IS plyne z toho, že a) všechno zveřejňují a dělají z barbarství divadlo, b) útočí na to, co je drahé NÁM, tedy na antické památky, křesťanské komunity a sekulární způsob života. Nicméně nesmíme zapomínat na to, že to, že Assad své zločiny páchal na lidech, kteří mají odlišný pohled na věc než my, nikterak nesnižuje skutečnost, že se zločinů dopustil a dopouští.

+2/−2
1.10.2015 14:53

J20o30s69e65f 58L48e92i82n63e34r 8437559237282

Vidím to  podobně. myslím, že vojenské angažmá RF, válku v Sýrii prodlouží. R^

+4/−3
1.10.2015 14:35

T49o48n29d82a 31H85e77j60l64í49k 1118923209787

Teprve začali a je asi jasné, že nejdříve je třeba zlikvidovat teroristy na dostřel a až pak se může armáda přesunout ke vzdálenějším cílům - k IS

+5/0
1.10.2015 14:21

V24l41a94d89i56m49í40r 81N14o16v91o22t47n37ý 1679150882470

Rusákům a vrchnímu imperialistovi Putlerovi je celé syrské obyvatelstvo u pr..., evidentně jim jde jen o základny u Středozemního moře, kde historicky nemají absolutně co pohledávat. ;-€

+4/−7
1.10.2015 14:07

O91n70d70ř69e67j 72Š67r24u26b59a64ř 1295631655386

ano je jim u prdele, cimz se nelisi od zbytku sveta. Akorat, ze rusove podporuji aspon hrace, ktery to tam celkem dlouho stabilne drzel

+7/−2
1.10.2015 14:17

V24á68c31l38a53v 97M72a86c66a44l 5224905189485

Tohle pravdoláskářským levičákům nevysvětlíte.

+6/−4
1.10.2015 14:39

V50á91c58l60a63v 10M49a18c53a72l 5314315419335

A co tam mají pohledávat USA?Myslíte si,že Američanům jde o Syřany a demokracii?Proč tedy nezakročí proti S.A?Nepodpoří více Izrael a Jordánsko,jemuž se dá,jako jedinému z arabských států BV,věřit?

Vy máte na USA stejně nekritický názor,jako měli soudruzi na SSSR,a u Ruska je to opačně.

Mě by nepřekvapilo,kdyby autory úderných protiruských a proami článků byli bývalí soudruzi,neboť černobílý pohled z nich čiší.I ty výrazy:revanšismus,imperialismus,nacismus,to používali komunisté,když pomlouvali Západ.

Každá velmoc sleduje své zájmy.

+5/−2
1.10.2015 14:37

J80a26r84a 51R36a83n33k 1681456759441

USA tam do letosniho roku vubec nebyla, diky Vladimirove 4 letemu vetovani v OSN, ctete krome Sputniku a aeronetu take neco v jinych jazycich....jen tak trochu na rozsireni znalosti.

0/−5
1.10.2015 18:24

V48á28c82l13a35v 55M81a58c75a75l 5664165679105

Já,soudružko Rank,Aeronet nečtu,ani Sputnik,jste trapná.

+4/0
1.10.2015 22:44

V64l87a15d24i57m16í31r 65N49o15v49o59t69n63ý 1349250812550

Tentokrát (na rozdíl od článku o norském BV) karma a R^

+1/−5
1.10.2015 14:05

M82a25r24c80e65l 14H28e27r48b72o65l56t 6242206261515

Mne ti hrdí Rusobijové vždycky dokážou tak dokonale rozesmát... To sou teorie, že by se nemuseli stydět ani Mulder a Scully ;-D;-D;-D

+6/−5
1.10.2015 13:45

O70n94d27r53a 87B68a23r82t78o76š 9633742841277

Napsal jste to, co chtějí západní média, aby jsme si mysleli. Zkuste použít vlastní mysl a položte a odpovězte si na zásadní otázky:

1) Myslíte si že západu jde o blaho syrského lidu ?

2) Žije se těm lidem lépe teď nebo dřív za vlády Asada ?

3) Po všech těch válkách, rozvratech, podporou opozic apod. cítíte se bezpečněji ?

4) Myslíte si že tyhle války a rozvraty fungujících zemí se dělají pro blaho obyvatel západu ?

Přečtěte si něco od Henryho Kissingera, pak lépe pochopíte jak funguje geopolitika R^EU;-D

+13/−7
1.10.2015 12:57

J33a60n 93S20e32m51i85k 4834317112959

tak predevsim bordel v Syrii nezacal "na popud zapadu". Kouknete se jak to zacalo, a jak se tam zacalo regulerne valcit.

Hlasky o tom ze by tam mel Zapad nekoho podporovat zacaly peknych par mesicu potom co tam uz probihala valka

+6/−9
1.10.2015 13:02

R40o66m57a10n 91F90i38š42e28r 5925398966370

možná to bude pro vás bude překvapení, ale ona ta podpora začíná vždy dost dlouho předtím, než je oficiálně deklarována. :)

+8/−1
1.10.2015 13:49

J67a23n 12S40e11m88i49k 4524417302499

Arabske Jaro predevsim naprosto rozemlelo na prach bezpecnostni strategii USA v regionu kde byl hlavni pilir Egypt: svrhlo jejich "vlastniho" diktatora a hlavniho spojence, a ohrozilo velmi dramaticky Izrael(Vztah Egypta pod Mubarakem s Izraelem)

Arabske jaro nebylo rozhodne v zajmu USA

+2/−2
1.10.2015 14:12

O14n62d13ř86e73j 64Š86r72u25b56a56ř 1115641825866

nekde ne, jinde ano

+2/−1
1.10.2015 14:16

V84á34c41l66a34v 93M62a65c51a19l 5494555819425

A proč tedy podpořili povstalce?

+3/−1
1.10.2015 14:38

A60n53d97r46e18j 94R38u87š50č68á62k 6167657814804

1) Irelevantní. Západu jde o to, aby tam byl klid, ale pokud možno takový klid, před kterým se nemusí utíkat (na Západ).

2) Jak komu. Třeba Kurdové - ti přeživší - se mají lépe, než za Assada, doporučuji tento článek: http://www.nytimes.com/2015/09/30/opinion/the-kurds-democratic-experiment.html?_r=0

3) Jediné nebezpečí, které cítím, je ze strany pohůnků z jedné strany Saúdské Arábie a z druhé strany Ruska a ani jedno, ani druhé, nesouvisí příliš se Sýrií, maximálně tak, že válka v Sýrii v současné fázi obsahuje i ty saúdské pohůnky (ISIL)

4) Nevím, co chcete - když Západ zasáhl v Libyi, bylo to špatně, když nezasáhl v Sýrii, bylo to opět špatně. Arabské jaro nevyvolaly, navzdory tomu, co tvrdí Putin, USA.

+6/−8
1.10.2015 13:04

J21a21n 47C57h24r13á25s20t74e95k 7546501962613

ad 4) ... ale vyvolaly, naprosto jasně a prokazatelně, jenom to nechcete vidět. Arabské jaro a Ukrajinské barevné revoluce jsou plně v režii USA, made in USA.

+6/−8
1.10.2015 13:11

J77a34n 19S14e40m64i12k 4574647552869

nesmysl. Arabske jaro svrhlo predevsim nejdulezitejsiho spojence USA v nejlidnetejsi a strategicky nejdulezitejsi arabske zemi- Egyptskeho Mubaraka!!

A USA byly velmi tvrde kritizovany za to ze odmitaly podporit to "arabske jaro"  proti Mubarakovi. Obama vlazne podporil az po dlouhe dobe a  pote co byl donucen vyvojem udalosti (desitky mrtvych na tom namesti v Kahire)

....kouknete se na zpravy v dobe kdy to Arabske jaro v Egypte propukalo, jak dostaval Obama medialni nakladacku

.....proste kratka pamet je pritelem techto kreativnich teoriiV

+8/−4
1.10.2015 13:35

J57a96n 82C72h13r27á37s80t83e40k 7976121972663

Nemáte pravdu, ani omylem. Nejde jenom o Egypt, ale o celkový rozvrat Severní Afriky a Arabského poloostrova. To je neoddiskutovatelně práce USA. A konečně snad dostanou přes čumák, konečně se to začne řešit jinak a Sýrii se snad podaří zachránit před ISIS s USA v pozadí. Protože ISIS je dílo USA. Zrovna tak, jak uprchlické tsunami, které se na nás valí. Ty státy tam fungovali. Než jim tam USA začaly dovážet demokracii na křídlech bombardérů. Libye budíž mementem a příkladem.

+5/−6
1.10.2015 13:49

A38n45d43r33e49j 63R53u41š35č72á43k 6537117354264

Celkový rozvrat Severní Afriky a Arabského poloostrova? Ale no tak. Máte pocit, že Maroko, Alžírsko nebo Tunisko jsou rozvráceny? Egypt je už opět "stabilní" a ukažte mi stát na Arabském poloostrově, kde je nějaká krize, za kterou by mohla Amerika. Krize tam je jedna, v Jemenu, o který se přetahují Írán se Saúdskou Arábií, jinak tam je "klid". IS není dílem USA, IS je odštěpenecká frakce irácké al-Káidy, která vznikla spíš jako reakce na příliš silný šíitský vliv v Iráku. Financuje to Katar a saúdští dárci, fyzicky IS stvořily především státy Zálivu a vznikl kvůli jejich paranoi z Íránu a šíření jeho vlivu. Kde tam vidíte USA? Já jenom tam, že USA jsou spojencem Saúdů, ovšem v tomhle se Saúdy evidentně nejeli, tohle spíš vypadá na saúdsko-katarskou partizánštinu, která se vymkla z rukou.

+4/−1
1.10.2015 13:53

J77a62n 55S90e69m66i15k 4414467702779

Pan Chrastej je clen ruske brigady, 

takze argumenty zahrnujici nejake souvislosti z regionu a historii starsi nez 2 tydny proste neobstoji ve srovani s vseobjimajici tezi ruske medialni masirky typu "za vsim stoji USA"

+5/−5
1.10.2015 14:01

V26á69c22l30a78v 32M21a46c11a29l 5684335259915

Jako komunisté,dříve,když byl někdo smířlivý k Západu,byl to agent imperialistů z USA,dnes,kdo je smířlivý k Rusku a Číně,je zaprodanec Moskvy a Pekingu.

Vlastenectví,ano,ale musíme milovat EU,kdo nemiluje EU,je xenofob,nacista,rusofil a bolševik,že?Stejnou,v principu,rétoriku mělo Rudé Právo neblahé paměti.

Bývalý sovětský disident V.Bukovskij řekl,že EU je novodobý SSSR,když sleduji politiku Bruselu,musím dát V.Bukovskému za pravdu.

+5/−1
1.10.2015 14:52

V43á26c70l20a38v 58M26a12c64a16l 5764525209375

To máte pravdu,jenže do Egypta zasahovali Američané minimálně,do Tuniska vůbec.Netvrdim,že Američané založili ISIL úmyslně,ale situaci nezvládli,neumějí využít svého vítězství ve studené válce,Reagan se musí v hrobě obracet z politiky svých nástupců.A pokud si někdo myslí,že řešení je pět ódy na USA a psát nenávistné články na Rusko,ať si podá ruku s komunisty,ti dělali,v principu, to samé.

+2/−2
1.10.2015 14:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.