Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tussen takk for fin artikkel! Zase jsem se v tom našel. Hlavně to pití, komunikace, stručná ,,zdvořilost" i děkování za minule:-)

Mezi cizinci (a to včetně Skandinavie) jsme prý(Češi)považováni za vůbec nejchladnější národ,neboť v řeči neintonujeme a naše mluva působí monotónně, chladně. Proto musíme všechno vyříkávat doslova a chlubíme se pak, jak je čeština bohatá a složitá(což je).:-)

1 0
možnosti

Nejchadnejsi nejsou cesi, ale svycari.

0 0
možnosti

S tím bych si dovolil souhlasit. A kdyby jen nejchladnější, švýcarská společnost je podle mě naprosto podivná, nedokázal bych si tam představit žít. Když mi i kamarádka Němka, která tam žila, říkala, že je to tam naprosto sterilní a že je tam policejní stát (a že se koukají na cizince, včetně Němců, skrz prsty), tak si říkám, že není moc o co stát. Hory krásné, železnice super, jako šotouš bych si tam připadal jako v ráji, ale jen na výlet, jinak ne.

1 0
možnosti

Taky jsem považoval Švýcarsko, Rakousko a částečně i Německo za ,,sterilní" země s úzkostlivou až nelidskou čistotou. U Rakouska a Německa je můj vztah již vřelejší. Daleko bližší jsou mi rozebraná volva a traktory a harampádí na norských a švédských ,,gardech".

0 0
možnosti

Co je ohledně toho harampádí na gaardech (škoda že tu nejde kroužkované a) symptomatické, je, že uprostřed toho všeho harampádí je dům, který je v perfektním stavu. Pravidelně natíraný a udržovaný. To je trochu rozdíl proti českému (a obzvlášť sudetskému) venkovu, kde je spoustě lidem opadaná omítka jedno. I kdybych neměl moc peněz, tak bych prostě přemýšlel nad tím, jak to svépomocí udělat, aby to vypadalo lépe, a spousta lidí v Česku to z mně nepochopitelných důvodů neřeší.

1 0
možnosti

Na skandinávském domě mě fascinuje už fakt, že je dřevěný, tudíž ,,naturlich" a to samo o sobě nabádá ho udržovat, věnovat se mu

0 0
možnosti

No i když Jotun dělá dobré barvy (a jiné se tu skoro neseženou, jen Flügger a pak nějaké švédské, co má Jula, ale to kupuje málokdo), je to potřeba co 3-4 roky natírat a jednou za 10-12 let to komplet obrousit a znovu natřít. Do toho je to potřeba jednou za čas umýt. Šílená práce. :-)

1 0
možnosti

S pryskyřicí ,,Jotun Polymer Sandefjord" jsem opravoval kanoe. Je zajímavé, že v Čechách je pořád vidět, jak někdo něco opravuje, ale pořád je to takové neutěšené. Ve Skandinavii , ale ani v Rakousku apod. nevidíte nikdy nikoho nic natírat, opravovat, maximálně sekat trávu, ale už i na to mají automatické sekačky a přitom je vše v perfektním stavu. Jak to dělají?

0 0
možnosti

Tady si lidi třeba lodě sami opravují celkem běžně a kutí v domě, ale jinak toho sami moc nedělají/neumějí. Počítače jsou pro většinu terra incognita, pokud jde o jejich správu.

0 0
možnosti

Počítače jsou pro mě úplná katastrofa. Dokonce se dá říct, že kam přijdu, tam spadnou počítače:-) To jsem si myslel, že tam jsou na tom daleko líp:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 211
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6414x
Expert na evropské právo (EU a EEA) a evropskou politiku. Odkaz na LinkedIn
Autor analýz o Blízkém Východě na Dedeníku - http://www.dedenik.cz

***


');
//-->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');

ga('create', 'UA-73590340-1', 'auto');
ga('send', 'pageview');