Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R29i82c23h39a50r64d 88M24i18k86u49l21e61n88k15a 1639227147794

Paní Firstová je ukázkový příklad sluníčkového idlota, ta nepozná islámského teroristu, ani když jí bude řezat hlavu. Takovým lidem se říká vlastizrádci - podporují nepřítele proti vlastnímu národu. Že vám není hanba osobo! 8-o

0/0
20.1.2015 14:12

J31a32r35m87i22l71a 57V95a19v63r65o97c93h94o59v34á 8948375576470

R^

0/0
17.12.2014 8:42

A96l80e52n62a 11F63i94r75s46t 9765469943576

Pane Hlásný, nevím ve které části žijete, či kde sbíráte zkušenosti a proto se s vámi podělím o své.

Dlouhá léta jsem pracovala v Mannheimu a Ludwigshafenu, pracovala a žila ve Stuttgartu. Tedy ve městech, ve kterých je místy i více jak 40 procent obyvatel s migračním původem a hodně muslimů. Mohu vás ujistit, že je zde pořádek a spolužití "křesťanů a islámu" naprosto bez problému a třenic. Jistě existují jinde problémové čtvrti, např. Berlin Neu-Koeln, ale tyto nejsou pravidlem a většina z oněch 4 milionů muslimů v Německu poctivě pracuje a živí své rodiny. Kriminalita mezi potomky italských přistěhovalců je větší, než oněch s tureckou minulostí. 

Z vašeho příspěvku vyplývá, že vite, jak celou situaci řešit. Říkáte, že po salafistické náboženské policii se nic nestalo. Jak byste to řešil vy? Oni rozdávali korány, nikoho neobtěžovali a snažili se lobbovat, právě tak jak všude lobbují například Svědci Jehovovi a jiní. Jaký paragraf proti nim byste použil vy?

Když se náckové spolu s Hooligans střetli se salafisty - došlo k zatýkání a trestním řízením na obou stranách. Proč tvrdíte, že k ničemu nedošlo. Proč tvrdíte, že vláda vůči "arabům" nic nedělá.

V poslední době nejvíce rozvířil německou veřejnost soudní spor s tzv. saskou Kebap-Bande, kdy skupina čtyř ("bílých") teroristů ze Saska táhla vraždíc Německem a svoji nenávist vůči cizincům a muslimům si vyřizoval tak, že střílela zbaběle ty Turky a Řeky, kteří poctivě pracovali a živili své rodiny poctivou prací. Na ty skutečné drogové dealery, ať už křesťanské či muslimské, si pochopitelně tihle srabíci netroufli.

0/−5
16.12.2014 17:56

Z23b18y77n96ě56k 35H26l77á17s91n14ý 3534317515269

Já pracuju v okolí Brém, a tady snad ani nejni člověk, který by neslyšel jméno Miri.

Zadejte si do googla bremen arabische klan, a máte do rána co číst. A to jsou ty přistěhovalci, který nikdy neměli vstoupit na půdu EU, ale jsou tu, svoje pasy roztrhali a spláchly v ledadlech do hajzlíku a justice nejni schopná je pozavírat, nebo vyhostit. Jak situaci řešit, ví každý s kým mluvím. Konec imigrace z islámských zemí. Né kvůli alláhovi, to až v druhé řadě, hlavně kvůli malé schopnosti se přispůsobit. A co já vnímám, tak s většina západních němců nemá s turkama problém, protože s nima pracujou. Ale že jsou zde města, kde prostě některé čtvrti, dříve samozřejmě německé, dnes jsou v katastrofálním stavu a plné nepřízpůsobivých muslimu, to se nedá oddiskutovat. První mě napadá Hamburk-Veddel. Vedle je český přístav, kde to znám už z roku 1986, kdy jsem tam půl roku pracoval. Změna otřesná. Já ty lidi na demonstraci chápu, co nechápu je že jsem ještě nikdy neviděl 10 000 muslimů na demonstraci proti islamismu. Ale jak jsem už naznačil, organizují to z části náckové a to, že jim to bylo přenecháno může špatně skončit. Pro ty turky, kteří poctivě pracujou, ale jsou líní vytáhnout paty z baráku, nebo mešity.:-)

+5/0
16.12.2014 20:35

A65l38e80n68a 84F55i41r33s50t 9825349203186

Pane Hlásný, vy jste očividně příklad toho, že člověk slyší a vidí pouze to, co slyšet a vidět chce a hledá pouze to, co najít předpokládá.

 

Co říkáte ale na toto:

http://web.de/magazine/panorama/deutsche-muslime-protestieren-30083796

 

Možná že jich nebylo přesně oněch 10.000, které vy teprve považujete za relevatní, ale na výzvě proti teroru se zúčastnilo více jak 2.000 muslimských náboženských spolků a samotných protestů tisíce vyznavačů islámu v celém Německu.

0/−2
16.12.2014 23:08

A61l30e71n85a 28F12i46r80s50t 9565979803316

mimochodem - web.de je jedním z největší německých internetových a mailových portálů. Neboli - kdybyste se skutečně o problematiku zajímal, nemohl jste nanajít.

0/−1
16.12.2014 23:11

A30l29e73n59a 58F57i41r53s58t 9795479653366

a zde ještě příspěvek z Hamburger Morgenpost o protestech muslimů proti teroru a násilí přímo z Hamburku.

 

http://www.mopo.de/nachrichten/friedens-kundgebung-1300-muslime-protestieren-gegen-hass-und-gewalt,5067140,28490188.html

 

Kdybych chtěla být protivná, hned bych se zeptala: tak co, kdo je zde vlastně líný. Ten který skutečně protestuje, nebo ten, který je líný se informovat?????

0/−1
16.12.2014 23:21

Z72b66y75n53ě55k 72H10l15á69s54n71ý 3424667135499

"In mehreren Städten Deutschlands haben am Freitag Muslime gegen Hass und Gewalt"

No víte, já když jsem jako kluk zlobil a hrozil výprask, tak jsem taky protestoval proti násilí. ( Tím namám namysli, že by ti muslimové na demonstraci zlobili). Ty lidi v Drážďanech, protestují proti islamizaci a islamistům. Chápu že muslim nemůže jít demonstrovat proti islamizaci, ale proti islamistům by jít měli a to rychle. Společnost která dopustí, aby se beztrestně proháněla náboženská policie po ulicích je ztracená. Lidi jsou, jaký jsou, mají strach, když vidí, nebo čtou co se děje například v Británii, nebo v Brémách. Přehlížet to, nebo hrát na na city, fungovalo dlouho, ale už to nefunguje. Myslím, že další imigrace z islámských zemí je velmi nebezpečné. Arabské státy se koupou v penězích, měli by se o své bratry ve víře postarat sami. A je potřeba jednat rychle, protože nebude trvat dlouho a přihrne se další vlna z Turecka. Erdogan začal řádit.

+3/0
17.12.2014 8:39

Z79b84y87n34ě69k 14H33l20á14s75n33ý 3754627765189

Myslím, že to ještě bude zajímavé. Dlužno dodat, že hlavním viníkem jsou vlády. Nejsou schopné/ochotné zastavit řádění arabských gangů. A to mají přijít další? Takhle se ptá každý normalní němec. A odpověď nikde, jen léta se opakující řeči o pomoci lidem v nouzi atd. Obyčejný němec pomáhá jak může, stačí sledovat televizní šou, kde se vybírají peníze na Afriku, nemocné děti, na oběti různých katastrof. To se pokaždé vyberou miliony. Ale všechno má své hranice, oni pomůžou, ale nechtějí tu bídu mít před barákem. Zcela pochopitelně, protože specielně arabové se rozhodně nehodlají přizpůsobit. A díky špatným zákonům se jich německo nemůže zbavit. A z toho mají samozřejmě strach, kdo byho neměl. S PEGIDA je to při vší složitosti, vlastně prosté.

Stačí sledovat sled událostí, jak šli po sobě. Napřed vyšla do ulic náboženská policie salafistů, nikdo nic, kromě odsouzení, neudělal. Pak vyšli Hooligans do boje proti muslimům jako celku. Opět pohoršení a nic. A teď se někdo rozhodl využít všeobecné naštvanosti. U těch demonstrací se vůbec nemá cenu dívat na ty demonstranty, to jsou z 90% slušný lidi, kterým slušný cizinci nevadí, mají jen oprávněný strach, co zase vláda provede.. Dívat se je potřeba na organizátory a kdo co říká. Oni totiž často lžou. Není pravda, že němečtí politici šmahem demonstrace odsuzují, jako pravicově extrémistické. Jistě náckové jsou u vytržení, jezdí až z Mnichova do Drážďan, ale stačí si přečíst co řekl ministr vnitra Thomas de Maizière "Unter denjenigen, die da teilnehmen, gibt es doch ganz schön viele, die bringen ihre Sorgen zum Ausdruck vor den Herausforderungen unserer Zeit." a "Diese Sorgen müssen wir ernst nehmen, damit müssen wir uns auseinandersetzen." Nezbývá než na něj a vládu tlačit. :-)

+6/0
16.12.2014 17:04

P70e90t48r 62S74k72á23c73e12l 6514179319

Viníkem jsou vlády, které ale většinou volí občané, že? Takže všichni k volbám, ať potom platí:

"Všichni víme, že volnáhra hospodářských sil, neuspořádaný a bezuzdný hon

 jedinců za majetkem a mocí už sám o sobě nevede ke snesitelnému řešeníproblému.

 Je třeba jistého racionálního pořádku ve výrobě statků, v užívánípracovních sil

 a v rozdělování vyrobeného zboží, abychom zabránili hrozivému vyřazování

 produktivních sil lidské společnosti a ochuzování a zvlčilosti velkýchskupin

 obyvatelstva." » Albert Einstein.

0/0
5.1.2015 18:17

P29e87t26r 89H38n14i77l94i59c40a 3656687429651

Stačí jen hájit liberální demokracii a lidská práva a už jste proti islámu, jasný fašoun a rasista

+5/0
16.12.2014 15:42

A48n78d49r33e52j 92R45u10š50č28á49k 6737167704244

To je právě to, co mě zaráží. Pokud se někdo ozve proti UKIPu, že je to banda rasistů, tak jim to rád podepíšu. Pokud se někdo ozve proti Dansk Folkeparti, BNP, SD, FN, NPD, PVV, Pravým Finům, Jobbiku nebo Zlatému Úsvitu, tak se pod to podepíšu hned dvakrát. Ale tohle prostě není ten případ, a vadí mi, jak média i "mainstreamoví" politici automaticky reagují na jakýkoliv ne zrovna mainstreamový názor přehnaně, i kdyby ten názor nebyl ve své podstatě škodlivý - jako že v tomto případě není. Ano, je zjednodušený. Ano, ti lidé, co to vedou, nejsou zrovna intelektuálové. Ale ze stejného důvodu se hodně zdráhám odsuzovat English Defence League tak, jak to dělají média. To UKIP je už mnohem rasističtější, než celá EDL.

+2/0
16.12.2014 15:48

M31a28r95t12i95n 54W56u44n59s72c47h 8145928951882

alespoň někteří lidé  mají rozum ,když né politici..

raději budu rasista a xenofob  než tady mít islám ..a další mraky vietnamců...!!

+1/0
16.12.2014 14:49

A31l18e14n79a 18F62i71r67s96t 9715659823876

Pane Kindle, níže píšete, že příspěvek vaší dcery o demonstraci PEGIDy na Facebooku byl smazán. Nevysvětlil jste nám ale, na kterou Facebookovou stránku vaše dcera příspěvek umístila a kdo jí ho smazal.

Pokud ho dala na Facebookovou stránku Islamského státu, není div, že jí ho smazali. Proč si ho ale nedala na svoji stránku - tam by jí ho nikdo nesmazal!

+1/−2
16.12.2014 13:54

J74i71ř87í 40K70i33n44d18l 2478717403687

V Drážďanech začátkem minulého týdne vyšlo do ulic poklidně protestovat asi 500 lidí. Jejich motto: Vlastenečtí Evropané proti islamizaci Západu (PEGIDA; Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes). Aktivisté PEGIDA používají ve svém názvu starší výraz "Abendland", jak se kdysi říkalo západní, křesťanské části Evropy (též okcident jako protipól orientu). Zjevně tím narážejí i na odvěký boj křesťanství s islámem  Odpůrci islamismu v saské metropoli oznámili, že inspirováni tradičními protestními pondělky ve Spolkové republice hodlají vyjít do ulici každé pondělí. Také u protestu v Drážďanech se německá mainstreamová média pokusila okamžitě odhalit či vykonstruovat jeho extremistické pozadí. :-)

+4/0
16.12.2014 13:40

J92i32ř14í 73K78i54n41d16l 2538397283647

Pondělí 8. prosince 2014, v Drážďanech proběhla další demonstrace Pegidy, které se podle odhadu policie zúčastnilo 8 800 lidí.Hnutí podle vlastního vyjádření chce vyjádřit odpor k pronikání islámu do Německa a k potlačování křesťanské tradice.

+3/0
16.12.2014 13:43

A12l89e15n68a 55F38i14r33s88t 9725569833116

8. prosince proběhla v Drážďanech protidemonstrace PEGIDY, které se zúčastnilo 9.000 občanů Drážďan.

Tuto protidemonstraci organizovaly církevní křesťanské organizace, židovské organizace a také hnutí "Dresden Nacifrei" - Drážďany bez nácků. Přímo z drážďanské Technické University se vydalo na protidemonstraci skoro 2.000 studentů.

0/−2
16.12.2014 13:50

A59l73e31n71a 53F22i70r41s49t 9485699493626

http://www.taz.de/!150982/

0/−1
16.12.2014 13:50

Z33b91y21n51ě80k 31H42l68á74s68n42ý 3394497915439

Račte se přesvědčit, na facebooku jednoho z řečníků. Pro ty kdo neumí německy, ve skratce. Lutz Bachman reaguje na odhalení novinářů, že byl před 17 lety drogový kriminálník, který před soudem utek do JAR, která ho později vrátila. Za další delikt ještě pořád v podmínce. Tak jaképak pokusila odhalit, nebo vykonstruovat ? Nejhorší jsou polopravdy a lži.:-)

+2/0
16.12.2014 16:24

A35l45e14n58a 56F88i77r93s67t 9845809843156

a ze kterého data jsou jeho vlastní "odhalení", pane Hlásný?

0/−1
16.12.2014 19:35

Z93b69y50n66ě97k 15H74l79á40s76n31ý 3754627685899

2.12. https://www.facebook.com/hotpepperpix/posts/10201888323408145?pnref=story

:-)

0/0
16.12.2014 20:42
Foto

O97t62t39o 24Č71e77r97n23ý 3125645897162

Pokud se týče citlivosti médií na státní symboly, tedy obava, že jejich užívání by mohlo vést k jakýmsi nacionálním výstřelkům, tak vězte, že je to záměrná politika směřující k národnímu vykleštění. Je to takový úzus říkat nahlas co si myslím o vlastním národu. Něco se společensky nehodí, něco jako nacionální harašení. Uměle vytvořená atmosféra, protože si myslím, že by jinak bylo Německo vlajkami a státními symboly zaplaveno, včetně dalších projevů německého vlastenectví. Že to není, je jen projev okupační mediální politiky.

Zažil jsem ve Švédsku, a myslím, že je to v určitém měřítku stále platné, že se styděli za svoje angažmá v 30tileté válce o které se ani neučilo. Ani o Karlu XII. I tam začínaly dějiny 19. stoletím. To je výsledek tlaku na "správné myšlení" levicových lumpenintelektuálů. Myslím, že bych tím přívlastkem faktické levici ubližoval. U těch předtím je to hraní si na levici.

+10/0
16.12.2014 13:26
Foto

O44t24t26o 82Č94e49r56n62ý 3805975917712

Oprava: -neříkat nahlas .....

0/0
16.12.2014 13:28

J50a85r67d54a 15C36h37o80v35a19n14e68c 6321515703439

Za Třicetiletou válku se stydí, ale ukradený poklad nám nevrátí, že...

0/0
16.12.2014 14:35
Foto

O25t71t36o 63Č43e25r68n45ý 3255605477792

To ne. Např. některé kostely jsou kompletně vybaveny zařízením dovezených z Čech. Oni fakt brali vše. I malovaná prkénka od záchodu, protože nedokázali odlišit malovaný obraz od užitného předmětu. Z Hradčan mělo vyjet na 200 vozů plných věcí.

0/0
16.12.2014 15:22

I23v22o 36B27o63u47š51e 5302917398

Neměl jste se pohybovat mezi levicovými lumpenintelektuály. To, co jste probírali na schůzích VPK, to skutečně nebyly reprezentativní názory ve společnosti.

0/0
18.12.2014 18:38
Foto

O67t96t37o 62Č34e19r15n22ý 3235725977842

Vy jste Bouše vůl. Toť vše.

0/0
18.12.2014 21:17

A29l64e36n64a 18F17i70r98s19t 9885759883106

vyčítáte médiím jednostrannost, sám se jí ale dopouštíte také, neboť neinformujete českého čtenáře vašeho blogu o situaci celé.

Proto doplňuji, aniž bych s vašemi tézemi a závěry chtěla polemizovat. Situaci ať posoudí ostatní.

- Hnutí Pegida vznikla a agituje v Drážďanech v Sasku, kde se islamisté, resp. zde žijící jacíkoliv cizinci prakticky nevyskytují.

- Sasko jako takové patří k nejradikálnější spolkové zemi - je zde největší podpora neonacismu a slaví zde největší úspěchy strana NPD, ke které s takovým obdivem vzhlíží a spolupracují čeští dělničtí socialisté z DSSS.

- Hlavní organizátor a mluvčí PEGIDy Lutz Bachman je vícekrát odsouzený kvůli vloupání, krádeži, řízení v opilosti, ublížení na těle, neplacení alimentů a křivé přísahy (něco jako český Kohout, který se nyní profiluje kvůli cikánům) a v roce 1998 odsouzený kvůli vloupání k 3,5 letům vězení. Před trestem uprchnul do Jižní Afriky, odkud byl po 2 letech vydán do Německa a odseděl si zde 2 roky. Později byl odsouzen podmínečně kvůli opakovanému držení drog.

- Proti agitacím PEGIDy vystoupily početné církevní, civilní a židovské organizace. Spolkový prezident J. Gauck označil PEGIDu za "chaoty a proudy, které nejsou věci nápomocné" a kterým by nemělo být věnováno mnoho pozornosti.

- V Drážďanech probíhají protidemonstrace, organizované církevními a židovskými organizacemi, mimo jiné také sdružením "Drážďany bez nácků". 8. prosince proběhla zatím největší protidemonstrace, které se zůčastnilo skoro 9.000 občanů Drážďan.

+1/−2
16.12.2014 13:17

A22n95d76r51e67j 13R29u22š33č41á67k 6667157614434

Ad Drážďany a Sasko - stejné je to i v UK nebo v Dánsku, největší podpora UKIPu nebo DF je tam, kde je minimum přistěhovalců, takže to není nic typicky německého. NPD je neonacistická strana a zaslouží si, aby se do ní tepalo ze všech stran a TO je ta pravá ostuda pro německou politiku. A právě reakce na PEGIDu je v tomhle světle přehnaná, protože reagujeme-li takhle na PEGIDu, jak potom reagovat na NPD? Rozdíl mezi PEGIDou a NPD je nebetyčný. Co se týče Lutze Bachmana - sám by nic nezmohl. Podle mě je irelevantní, kým je, ale lidé, kteří ho následují, například v Drážďanech, ho nenásledují kvůli jeho kriminální minulosti, ale kvůli tomu, co říká; souhlasí tedy s tvrzeními, která píšou na své transparenty, jenže ono je velmi těžké s nimi nesouhlasit. Že proti PEGIDě vystoupil kde kdo mě také nepřekvapuje - německá veřejnost je na jakékoliv podobné iniciativy značně citlivá a reaguje obzvlášť rychle a silně. Demonstrace Drážďany bez nácků se týkají zejména NPD a pak každoročních srazů nácků při příležitosti výročí bombardování města, nemá to nic společného s PEGIDou.

+1/0
16.12.2014 13:30

A36l20e47n34a 16F24i36r16s61t 9375829433236

Hitler by zřejmě také sám nic nezmohl, přesto byl Galionsfigur celého Nacionálního socialismu a marasmu, který z toho vzešel.

"Dresden Nazifrei" (Dráždany bez nácků) není demonstrace, nýbrž občanské hnutí, které se podílelo mimo jiných na organizaci demonstrace 8. prosince proti PEGIDě. Takže to s PEGIDou má hodně společného (hlavně tedy nesouhlas s jejich politikou). Ti jiní jsou mimochodem také studenti Drážďanské Technické University.

0/−1
16.12.2014 13:45
Foto

P31a40v58e17l 61M73a33c95h18a44č71e15k 5931652173

I vám díky za informace, velmi prospěšné. R^

0/0
16.12.2014 13:52

A41n94d95r50e11j 18R64u82š77č37á64k 6937967694694

Přesto je podle mě nesmysl označovat za extremistické hnutí takové, které v žádném svém projevu, programu ani prohlášení extremistické není. Opravdu - nenašel jsem jediný bod ani v manifestu PEGIDy, ani jediný transparent, ani jediný element, který by poukazoval na nějakou nenávist vůči někomu. Když někdo tedy takové hnutí označuje za extremistické - co je potom NPD? Co je UKIP? Slyšela jste někdy rétoriku UKIPu vůči přistěhovalcům? Nebo DF? Nebo SD? To se nedá absolutně vůbec srovnávat. Dovolit si PEGIDA něco jako si běžně dovoluje takový Morten Messerschmidt, Jimmie Aakesson nebo Nigel Farage, umíte si představit tu reakci?

+2/0
16.12.2014 13:53

A89l40e30n85a 97F12i11r19s58t 9535879193396

třeba mi ještě sdělíte, kdo kdy označil PEGIDu za extremistickou? Ja jsem to nebyla a také média, která čtu, PEGIDu nikdy za extemistickou organizaci neoznačila.

Spíše (viz reakce spolkového prezidenta) jde o ne zcela informované občany, kteří se nechají strhnout levnými populistickými argumenty organizátorů. Za extremistu bych spíše označila vícekrát trestanou osobu pana Bachmana, hlavního mluvčího a organizátora.

+1/−3
16.12.2014 13:59

A12n12d61r11e30j 70R97u29š42č85á91k 6217227744744

No, otevřeně to udělal například dnešní Guardian, ale chápu, že to nejsou německé noviny. Spiegel nebo Handelsblatt z toho, co jsem viděl, přímo o nich neřekli, že to jsou extremisté, ale takové bylo přitom vyznění článků (například Islam-Gegner und rechte Szene: Pegida ist die neue Abkürzung für "Ausländer raus" z Der Spiegel). Už titulek v podstatě lže, protože, pokud vím, Pegida nemá nic proti přistěhovalcům nebo cizincům jako takovým. Dokonce bych řekl, že být Polák v Německu, tak mi Pegida vadí výrazně méně, než jak by mi vadil David Cameron nebo Theresa May, kdybych žil v UK. A pochybuji, že by někdo o britském premiérovi psal tímhle způsobem, přesto se zasazuje o nenávist k cizincům neskonale více.

+3/0
16.12.2014 14:16

A38l34e18n39a 98F47i74r81s74t 9725799193396

jistě máte pravdu a jak jsem již psala, nechci s vámi o podrobnostech polemizovat či do nekonečna diskutovat. Chtěla jsem pouze upozornit na skutečnost, že do informačně fundovaného blogu by ze strany autora patřilo mnohem více, než se to povedlo vám. Proč - to vite pouze vy.

 

Nic není pouze černé, nic není pouze bílé a tak, jako to možná přetáhnul DER SPIEGEL ve svém nadpisu, jste i vy zůstal čtenářům hodně dlužen.

0/−1
16.12.2014 14:30

A92n85d91r57e30j 55R52u75š34č12á91k 6757987704694

Proč - to Vám klidně vysvětlím. O původu pana Bachmana jsem nevěděl a zbytek bodů, které jste napsala, nepovažuji za relevantní, pokud jde o hodnocení těch lidí, co tam byli demonstrovat, jejich úmyslů či motivace.

+1/0
16.12.2014 14:34

A97l43e92n86a 88F36i43r29s28t 9785799403636

pokud se někdo zmíní o demonstracích, měl by se také zmínit o protidemonstracích. Jinak to může vzbudit dojem, že s těmi prvními sympatizuje. Ale potom by neměl kritizovat média o jednostranosti.  

A pokud o těch druhých nic neví, neměl by o tom raději psát - protože není horší informace než dezinformace.

Btw. - našel jste někde na webu programové prohlášení od PEDIGy. Ja zatím ne, na jejich webových stránkách ani Ň.

0/−1
16.12.2014 14:40

A37n79d35r56e90j 88R89u48š10č10á62k 6917297324624

Tak o protidemonstracích se píše v novinách všude po Evropě a předpokládám, že o nich každý, kdo čte noviny, ví. Článek není o situaci v Německu jako takové, ale o reakci na Pegidu a proč si myslím, že je přehnaná. Programové prohlášení mají na svém facebookovém profilu. Je to trochu hystericky psané, ale rozhodně to není ani nenávistné, ani extremistické, a už vůbec ne takové, aby to někdo přirovnával k nacismu. Zde je to, co o sobě píšou:

Wir möchten. dass alle Kinder in einem friedlichem und weltoffenem Deutschland und Europa aufwachsen können! Wir sind nicht "politisch korrekt"...! Wir beugen uns NICHT dem medialen Mainstream und somit auch nicht den "Gutmenschen"!

Wir nehmen unser verfassungsgemäßes Recht auf freie Meinungsäußerung wahr. JEDER Mensch, gleich welcher Nationalität oder Religion ist uns willkommen !!! Wir wollen einfach KEINE GEWALT auf unseren Straßen wie z.B. in Hamburg oder Celle !!! Unsere Städte, Dörfer und Gemeinden sind KEINE Orte zum Austragen von Stellvertreter- oder Glaubenskriegen!!! Wir akzeptieren KEINE HETZE von irgendwelchen Salafisten gegen "Ungläubige" oder Andersgläubige... 

Wir akzeptieren in Europa keinerlei "Tätigkeiten" von IS, PKK, al Kaida oder wie sie alle heißen! Unser freies Denken, unsere freie und offene Lebensweise wollen wir für ALLE in Europa lebenden Menschen erhalten! Wir fordern von UNSERER Justiz ein Ausschöpfen ALLER rechtlichen Mittel gegenüber selbsternannten "Gotteskriegern" und Haßpredigern! Die Trennung von Staat und Kirche war und ist ein Erfolg in Europa. Der "Vater der Türken", Mustafa Kemal Atatürk, führte die Türkei, nach der Trennung von Staat und Religion, mit Erfolg in die Moderne und hat damit bewiesen, dass dazu auch ein muslimisch geprägtes Land in der Lage ist!

+2/0
16.12.2014 14:48

A98n16d46r32e48j 13R21u76š38č85á32k 6497667514714

Znovu říkám, je to sice hnutí zejména pro lidi, co se moc nevyznají v politice, s rétorikou, která je spíš pro jednodušší spoluobčany, ale není to rétorika ani nenávistná ani nacionalistická, tím spíše ne (neo)nacistická. A ne každý se může a musí vyjadřovat jako akademik, aby měl právo na názor. Tohle jsou obyčejní lidé, kteří se bojí, když vidí z jedné strany IS a z druhé strany "hlídky" saláfitů ve Wuppertalu a prostě chtějí ten strach vyjádřit veřejně. Nic víc. A proto prostě říkám, a za tím si stojím, že démonizovat je, dělat proti nim demonstrace a tvářit se, jako kdyby ohrožovali demokracii v Německu, je špatně a navíc, zabrání-li se obyčejným lidem mít takovýhle "pojistný ventil", zradikalizují se doopravdy. Zatím radikální nejsou, zatím se jenom bojí.

+3/0
16.12.2014 15:08
Foto

O38t50t75o 22Č22e95r31n65ý 3285185807792

Chudáci občané se nedokáží vhodně informovat a nechávají se strhnout. Pak samozřejmě, že to role správné informovanosti se musí ujmout různí světlonoši jediné pravdy. Jedině správně namodulované informace nám zajistí, že všichni budou chápat jen naši pravdu a nebudou "nevhodně" informováni.

U pana Gaucka se ostatně není příliš čemu divit.

+3/−1
16.12.2014 15:20

R58o43s92t33i96s17l21a66v 29H72r42á18č24e34k 6678580286140

Sluníčkáři v Bruselu mají dlouhé prsty. Vlastně mě až děsí, jak velkou mají podporu.;-€

+4/0
16.12.2014 12:43

J66i49ř81í 57K37i33n50d52l 2198497123837

Moje dcera  Facebook dala  včera zprávu, že v Německu probíhá velká demonstrace  Pegidy proti muslimům, a že o ni naše media zarytě mlčí.Za necelých 15 minut zpráva z facebooku zmizela.

+9/0
16.12.2014 12:36

A80l13e40n31a 41F27i93r92s97t 9525599393156

vaše dcera se závažně mýlí. Pegida nikdy nevystupovala (ani programově, ani hesly na demonstraci) proti muslimům.

Ještě byste mi mohl vysvětlit, kam tu zprávu vaše dcera dala. Pokud na svůj Facebook, kdo jí potom zprávu smazal. Ona sama!

0/−2
16.12.2014 13:20
Foto

P19a76v42e14l 97M71a62c17h10a13č24e39k 5761852653

Díky za fundované informace. R^

+3/0
16.12.2014 12:27

P98a56v63e12l 27N26e88u61b14a82u12e36r 5407337215689

Snad bude takové hnutí i u nás.

+7/0
16.12.2014 12:19

T96o32m27á31š 24P72í20c15l 3506403301727

U nas uz je, jmenuje se"Islam v Ceske republice nechceme", znamejsi je zkratka IVCRN. Internetova komunita ma uz 90 000 clenu. Mimojine jako prvni upozornilo na nutnost pomoci neislamskym uprchlikum z Iraku a Syrie, tedy tem, na ktere kazdou minutu ciha smrt.

+5/0
16.12.2014 12:35

A12n36d17r12e50j 18R36u98š95č94á37k 6877927874804

To je něco jiného. IVCRN je proti muslimům jako takovým a často hodně hysterickým způsobem. Pegida je sama velmi korektní v tom, co říká, nemá nic ani proti muslimům ani proti tomu, aby byli v Německu, jen vyjadřuje nesouhlas s extremismem a náboženskou nesnášenlivostí. Dělá islamismu velmi racionální oponenturu, což je právě to, čím je unikátní - jinde se proti islámu jako náboženství ozývají zpravidla různé pochybné organizace, mezi které bych započítal IVCRN, ale Pegida je zvláštní právě tím, že důsledne trvá na tom, že pouze vyjadřuje obavu z určitých myšlenek. A i za to to dostávají sežrat, což je právě to nejhorší.

0/0
16.12.2014 12:41
Foto

O98t24t68o 36Č75e75r91n54ý 3425545677432

Mám trochu podezření, že toto hnutí se jeví jako "Strana mírného pokroku v mezích zákona." Oni jsou pro všechno, ale zároveň jsou proti. Jsou proti "ismům", což vypadá dobře, ale zároveň neříkají, co s tím. Co kdyby někdo z nich řekl:"nebrat další a pokud možno ty nepřizpůsobivé za určitý příspěvek expedovat zpět do jejich civilizace"? Bylo by to hnutím akceptovatelné? Jinak jsou vlastně jen takovými misionáři, ale bez nabídky vize.

0/−1
16.12.2014 13:11

R84a82d53i96m 75B84i67t87t12n56e94r 6331893249834

Překrucování reality jak z Rudého kráva

0/0
16.12.2014 19:50

R68a11d36i89m 43B31i83t38t15n36e71r 6921963359444

Ivčrn nelakuje skutečnost narůžovo.

+2/0
16.12.2014 19:49



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.