Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K69a64r35e54l 64F50a78j75t 5778792151883

Možná lepší nemít děti ... 8-o

0/0
26.3.2014 12:57
Foto

P29e81t24r 71M64o63o96s 6572235947

Pak se divme, že z takto policejního státu rupne nějakému Breivikovi v kouli a ten pak udělá, to co udělal.:-/Rv

+2/0
24.3.2014 14:59

M39a76r97t23i66n 86R18o89z79u52m63e36k 6271262413725

A všeobjímající rudo-hnědá náruč státu zachrání norské děti před reálným životem.Jsem rád,že žiji v ČR  [>-]

+1/0
20.3.2014 18:54

T42o28m57á31š 19M40a26c20e81j92k92a 6871932717487

Zajimavé, Norsko je kříženec socialismu a fašismu?

+3/0
20.3.2014 17:31
Foto

F14r58a72n16t22i58š35e72k 80M62a21t92ě95j98k49a 8387604459477

Takhle nějak si představuju součást novodobé podoby fašismu s lidskou tváří v Evropě.

+6/0
20.3.2014 17:16

J47a64n 83K79r76a81u55s 4874817506

Jinak řečeno vše, co tu bylo za bolševika: spousta "nepovinně povinných" věcí, které sice žádný zákon nebo předpis nenařizuje, ale když je budete (nebo naopak nebudete) dělat, koledujete si o problémy.

Sociální inženýrství na steroidech.

+2/0
20.3.2014 11:00

A76l35b96e85r64t 68V63l77a22c82h 8106351168972

Takže Norsko je fašistická země? 8-o

+1/0
19.3.2014 11:00

M95a45r59t62i97n 88Š95t93ě47p64á21n13e65k 3207173323421

Pane, tohle je totalita. Jak se zda, jedina sance jak si nenechat vzit dite je zadne nemit.

Dekuju pekne. V takovehle zemi bych zit nechtel a jsem rad, ze tady je to porad jeste o trochu lepsi. Ne ze bych to nekdy zvazoval, ale uz vim, ze do Norska nejlepe ani na navstevu.

+8/0
17.3.2014 13:01

A81n52d27r91e79j 70R26u69š12č62á73k 6907807694344

Tak myslím, že na vyžadování toho, aby dítě nebylo fyzicky a psychicky týrané není nic špatného - a co se týče toho zbytku, je to otázka řízení rizik. Garantuji Vám, že Norsko je pěkná země a za návštěvu rozhodně stojí - akorát tu holt jsou některé zvyklosti jinak, tak jako všude.

0/−3
18.3.2014 10:36

T81o83m53á69š 82H59u51d32e86č77e46k 3103913269143

Pohlavek není fyzické týrání. Kdyby mě rodiče v mládí občas nepropleskli, vyrostl by mne poměrně slušný ksindl. Netvrdím, že to platí obecně, ale ve velké většině.

+2/0
18.3.2014 22:17
Foto

K52v73ě55t71o91s13l72a26v 52S28p66u82r36n72ý 2367900830902

Nikdy nejezdit do NORSKA. Praštěná zem.

+5/0
14.3.2014 18:26
Foto

A29l31e95š 85H34o47d87i21n69a 9670499568834

Připomíná mi to komunismus: choďte do průvodů, abyste neměli problémy... A vzpomínám si na film "Lid versus Larry Flynt", kde hlavní hrdina řekl něco v tom smyslu: "Pokud zákon ochrání i práva někoho takového, jako jsem já, ochrání vás všechny." A tak by to mělo být - ne aby se všichni lidé třásli, že stát jejich práva, v tomto případě na rodinný život, neochrání a naopak pošlape.

+17/0
13.3.2014 21:09
Foto

J47i33ř11í 70K57r86á38k94o77r20a 9919493

Z toho jsem pochopil, že ta země není pro introverty.

+9/0
13.3.2014 12:30

P96e66t16r 33H65á14l50a 6734736105416

Problém asi není v absolutních číslech, ale v tom, že BV otvírá ohromný prostor pro zneužití pravomoci. Jak já jsem pochopil, BV může fungovat dobře, když to myslí dobře sociální pracovník, ale problém je v neexistujících kontrolních mechanismech. Když se pracovník BV rozhodně, že vám zničí rodinu, tak vám ji prostě zničí, a to naprosto legálně, a neuděláte s tím nic. A to je problém, i když jde třeba jen o několik případů. Na druhou stranu např. česká justice není o nic lepší.

+8/0
12.3.2014 8:33

A22n32d52r59e85j 66R65u83š14č82á59k 6267357524354

Teď jste to řekl přesně. Ano, to mi na tom právě vadí, ale jak správně píšete, česká justice a česká sociálka je v tomhle úplně stejná.

0/0
12.3.2014 8:52
Foto

J13i88ř23í 43K41r91á11k17o24r54a 9479243

Přesně. Vždycky je třeba se ptát - a kdo bude hlídat policajta?

0/0
13.3.2014 12:28

A13n60d26r90e78j 95R58u37š69č25á73k 6167517284334

Důležitá věc: Dostal jsem zprávu od jedné českonorské čtenářky - těch 40 tisíc dětí v péči BV není ani počet odebraných dětí, ale zkrátka všech dětí, o které se BV zajímá, včetně těch, které dostávají různou podporu (to je mimochodem o co se BV snaží, než dojde k odebrání, což bývá až poslední možnost - výjimkou tedy budiž opět akuttvedtak). Takže opravdu to není tak horké, jak to vypadá.

0/0
12.3.2014 8:12

M34o83j22m61í33r 72S48v77o97b48o70d20n27í78k 9890595575778

Andreji, a máte pocit, že žijete v Norsku svobodně? Když si čtu Nesba nebo Larssona, objevuje se tam hromada informací o způsobu života ve skandinávii, které se člověk jen tak nedoví. Je to tak, že existují speciální městské čtvrtě, ve kterých bydlí bohaté politické socialistické vrstvy, které káží vodu a pijí víno?

Budete psát něco o živnostnících a ekonomické střední vrstvě? Co imigrace? Jak berou původní obyvatelé fakt, že dnes nejsou schopni sestavit reprezentační fotbalový tým bez afrických imigrantů? Podle mne rezignace na kořeny předků znamená vyvrácený strom, ztrátu společenských a hlavně rodinných hodnot. Je-li svým způsobem prostřednictvím zákonodárství v rodině přítomen sociální dozorce připomíná to spíše koncentrák než svobodnou společnost.

+8/0
12.3.2014 8:24

A51n20d45r89e78j 98R10u44š72č39á53k 6617527274674

Ano, mám. To, že tu jsou určitá pravidla, na tom nic nemění - nějaká pravidla a omezení jsou všude, kde je zároveň pořádek. I když, všeho moc škodí, například ve Švýcarsku bych asi žít nedokázal, proti tomu je Norsko doslova zářivý příklad libertarianismu. No, speciální městské čtvrtě... buďme konkrétní: západní část Oslo, zejména pak Bygdöy, Frogner, Vinderen a Holmenkollen, a pak, a to především, Baerum. V Baerum jsem žil, je to taková norská obdoba Beverly Hills. A i když je to pěkné místo, tak je to podle mě absolutně k nežití. Sousedi spolu prakticky nemluví, lidi se předhánějí v tom, kdo si koupí luxusnější auto nebo loď, na cestách nejsou ani chodníky - kromě zejména filipínských au-pair po nich totiž stejně nikdo nechodí, všichni jezdí autem z domu až někam. Však se také většina Norů na Baerum dost pošklebuje a říká jim Blaerum, od slovesa aa blaere seg (aa je náhrada za a s kroužkem a blaere by mělo být se srostlým ae, ale to idnes neumí), čili vytahovat se. Stinnou stránkou Baerum je, že většina toho bohatství, co tam je, je na dluh, takže to hrozí do budoucna pořádným průserem, když to tak řeknu. Národní fotbal lidi tolik netrápí, protože je tu stejně nejpopulárnější anglická liga. Imigrace většině lidí nevadí, pokud se imigranti začleňují do společnosti. Neintegrující se imigranti, co tu žijí dlouho a neumějí norsky, případně jsou na NAVu, lidem vadí zpravidla silně. Také tu jsou dost silné protiromské nálady.

+1/0
12.3.2014 8:31

M85o58j88m89í30r 63S11v50o36b52o51d11n96í20k 9660595975938

Takže je to jako všude. Vyvolení chápou rovnost jako příležitost dostat se ke korytům a také to tak praktikují. Ale neponechávají "nižšímu levelu" možnost upadnout do bídy a chudoby, jelikož by to mohlo vyvolat sociální pnutí.

+5/0
12.3.2014 8:39

M25o91j69m55í82r 73S76v70o53b73o48d43n34í19k 9260585735618

Velmi dobré informace. Je nutné si uvědomit, že když v Evropě zuřila průmyslová revoluce, Norsko bylo totálně průmyslově zaostalým státem.

Domnívám se, že jejich mentalita je pouze jejich záležitostí. Jestli budou své děti požírat, ať si to klidně dělají. V přírodě se tento jev vyskytuje a my nemáme žádné právo jim do toho kecat.

Ale stejně tak žádný socialista nemá právo nám ve střední Evropě vnucovat podobný systém jenom proto, že je zvrhlík.

Autorovi opět karma za možnost nahlédnout pod pokličku. Na internetu se dají najít hrůzné případy odebírání dětí v Norsku a jejich prodej za hranice státu.

Ti, kteří neustále mluví o tom, že vše je o lidech, se velmi pletou. Vše je o systému a pak o lidech. Špatné systémy plodí špatné chování, jelikož komformní člověk s přirozenou inteligencí se vždy pokouší přizpůsobit systému. V tom tkví podstata věci.

+6/0
12.3.2014 8:08
Foto

M32a72r98t88i60n 89H81o88r38s71k57y 2922713417

Na to jak kriticke je usporadani vztahu mezi statni moci a moci jedince (a jeho nedotknutelnych svobod) mam stejny nazor. Ve zkratce bych rekl ze totalita posiluje negativni sklony cloveka, svoboda (a souvisejici zodpovednost) ty positivni. O svych bratrich co meli to nestesti vyrustat v byv. NDR rikaji Nemci ze jsou "jini".

+4/0
13.3.2014 12:43

J43i93r92i 28M72a70l66i28n44a 1469892347786

Dekuji, moc zajimave. 

A neni to nic tak moc hrozneho. Zit se tam u vas asi da - ale stejne jsem rad, ze jsem v Kanade.....

+1/0
12.3.2014 6:44

P82e77t12r 67N72e11c50h10a33n41i91c28k70ý 7663316838930

O Kanadě jsem uvažoval, ale trochu mě odrazuje jejich absolutní politická korektnost a nutnost mít všude zastoupené rasy apod.

0/0
12.3.2014 17:13

V81á25c12l90a49v 61K77a82n64t80a 9423581124414

Z Vašich blogů mám pocit, že toho o Norsku víte až moc - skoro vše, o čemkoliv dokážete do podrobností napsat, vypadá to, že se vyznáte ve všem norském.

Proto mám pochybnost zda vše je pravda co píšete - prostě zdaleka nevěřím všemu co si od Vás přečtu.

0/−4
11.3.2014 23:46

A69n25d52r91e64j 58R87u78š89č14á67k 6417527924944

To mě mrzí, že si to myslíte. Ale jako politolog zkrátka vím dost o tom, jak funguje zdejší politika, a protože tu bydlím, pracuji, platím daně, mám tu ženu a syna, tak holt vím vše podstatné o daních, různých pravidlech a podobně. Právě proto, že neznalost věcí zavání pořádným, prominete-li mi ten výraz, průserem, snažím se být informovaný, jak to jen jde.

+2/0
11.3.2014 23:54

P40e77t48r 57N77e25c15h39a96n67i75c21k27ý 7213326668440

To není takový problém. Žijete v Česku a takové články byste o Česku určitě byl schopen napsat (bacha na sociálku není v ČR také úplně neznámé téma). Jakmile někde žijete, ty souvislosti a informace přijdou samy, jsou podstatou přežití v jiné kultuře.

+3/0
12.3.2014 17:11

V51i97k42t26o38r 95Š15e40d12i26v65ý 8236221580566

Takže - vyhněte se Norsku, to je skutečně jen pro vymyté mozky.

+7/−1
11.3.2014 23:41

A19n50d21r86e47j 27R33u92š22č47á37k 6857357614304

Není. Je to hlavně země pro slušné lidi. Jen je třeba znát její odlišnosti a umět se přizpůsobit. When in Rome...

0/0
11.3.2014 23:56

J12a78n 86P55a18v85e57l 8523422448326

Takže ty pověsti o odebírání dětí BV jsou pravdivé. Bohužel, Norsko nám ukazuje jak lze páchat dobro a co dokáže sociální inženýrství. Věřím Vám, že ten kdo pravidla akceptuje, může být v Norsku šťastný. Ale nemyslím si že by tam chtěl žít svobodomyslný člověk.

+14/0
11.3.2014 20:40

A28n80d19r74e36j 79R11u62š98č67á63k 6237267334644

Nesmíte zapomínat, že v celé Skandinávii stále ješté má poměrně silný vliv janteloven - to je takový severský kostlivec ve skříni, kterého se společnost pomalu zbavuje, ale ta změna v myšlení holt chvíli trvá. Příklad: nedávno jsem v Bergens Tidende četl o školce v Bergenu, kde učí děti konkurenceschopnosti a zodpovědnou vedoucí roli. Na jednu stranu komentáře pod článkem byly většinou silně negativní v duchu že takhle z nich budou akorát samí egoisté, ale na druhou stranu samo založení takové školky ukazuje, že se v zemi svobodomyslnost rozvíjí. Neumím si představit otevření takové školky před 20 lety za vlády Gro Harlem Brundtland. Zároveň je třeba si uvědomit, že tohle potírání individuality, pro Skandinávii tak typické, byla ještě relativně nedávno nutnost k přežití - bez moderních technologí tady atomizovaná společnost složená ze samých svobodomyslných jedinců nemá šanci přežít zimu.

+1/−2
11.3.2014 22:52

A60n24d91r45e83j 67R13u26š90č13á91k 6197797694624

Ještě dodám: severská zima je také důvodem zdejší (na kontinentální poměry odvěké) emancipace žen. Zkrátka aby lidi přežili, museli se zapojit všichni, museli respektovat autoritu a mít k ní důvěru - a museli umět potlačit své ego. Dále místní vládce musel vždy být zodpovědný a slušný člověk už jen proto, že by drsnou zimu komunita vedená zkorumpovaným egoistou nepřežila. Jen tak pro ilustraci, jak v norském vnitrozemí vypadá zima: od října do května, 3 metry sněhu a 150 km/h vítr žádná míra. Teploty pod -20 běžné a rekordy pod minus 40.

+1/0
11.3.2014 23:02
Foto

L41u35k39a93s 84P87l69a92c65h27y 2217978811287

Souhlas, je to ostatně i důvod pro fungování Švýcarska a naopak nefungování afrických států.

0/0
26.3.2014 15:39

V49ě78r28a 90K94a69b33í87č80k30o39v81á 7964516700207

Aha,tak teď už to trochu víc chápu-souvislosti jsou zajímavé;-)

0/0
11.3.2014 23:27

M87i97l69a88n 86P93r59o83k97o34p 3667398142

Čtu rád Vaše texty. Obdivuji pozorovací talent a snahu po objektivitě. V tom Vašem podání mám pocit, že čtu o nějaké exotice, přitom jsem v Norsku byl. Pro mne, vše kritizujícího Čecha je to velice poučné a pro duši asi též potřebné. S nadsázkou si ale neumím představit, co byste psal o nějaké skutečně exotické zemi. Těším se na další postřehy.R^

+1/0
11.3.2014 18:54

A74n90d11r84e15j 92R31u72š69č10á50k 6707457644154

Děkuji :-) upřímně, žil jsem tři roky v Polsku a ona to byla svým způsobem pěkná exotika i tam, pokud to člověk bral jako místo, kde bydlí a nikoliv jen to, kde je dočasně na výletě. Sám mám Norsko hodně rád, přeštěhoval jsem se sem poté, co jsem znal zejména jeho pozitiva a pár negativ (o těch dalších jsem se dozvěděl až tady), ale přesto si myslím, že pro mě pozitiva převažují. Jen si myslím, že má smysl psát blog, v němž realisticky popíšu, jak to tu každodenně chodí, protože těch, co jen vychvalují, je na internetu hodně.

+2/0
11.3.2014 18:59
Foto

K15a14r67e40l 20B67o75h49á87č92e30k 1781897406964

No...docela hustý R^

+2/0
11.3.2014 17:44
Foto

J45o84h35a63n24a 89U35l16r16i49c84h15o94v75á 9967294861

:-)Vaše příspěvky jsou pro mě dost přínosné...Sice mi berou iluze, pro které jsem chtěla přesídlit do Norska, ale s tím vy, jako autor seriálu o téhle krásné zemi nemáte nic společného...R^ Zřejmě zůstane jen u výletů...

+2/0
11.3.2014 17:39

A52n87d47r42e29j 60R35u45š44č79á42k 6197647154374

Ono žít tady je pěkné, já sám jsem tu velmi rád. Život tu přináší hodně dobrého, ale člověk by měl vědět o všech aspektech. Každá země má svá pro a proti a to ani nemluvím o tom, že to, co jeden člověk vidí jako argument pro, může jiný vidět jako argument proti. Když se do Norska přestěhuje někdo, kdo tady chce být a je si vědom všech aspektů života tady, tak je tu šťastný - a pak to má smysl. Ale znám lidi, kteří se sem přestěhovali, protože čekali něco, co "každodenní" Norsko prostě není, a šťastní tu nejsou. Proto bych rád na svém blogu psal hlavně o těch každodenních věcech, aby lidi, kteří si to přečtou, věděli, co život v Norsku skutečně obnáší..

+1/0
11.3.2014 18:56
Foto

J52o89h20a20n73a 10U78l79r51i88c76h15o13v61á 9357634821

Ano, to jste řekl hezky - každá země má svoje pro a proti, a taky záleží na úhlu pohledu, stupni zainteresovanosti a na prioritách...Možná časem svoje rozhodnutí Norsko prozatím odložit, přehodnotím...Takže, čím víc informací, tím líp. Díky za ně.

0/0
11.3.2014 19:40

M97i53l81a69n 53R54a57d47e91k 3437636641881

tak jste mi odpovedel na moji otazku, ja vedel ze ty srdcetrhajici youtubue videa jsou nejake divne, deti sice krici jako by je na noze brali, ale to se bude dit i u ditek ktere jsou opravdu tyrane nebo i sexualne zneuzivane, je to strach z neznama. I sebetyranejsi dite preferuje rodice pred neznamem, je to dite. A lide toto take zneuzivaji.  Takze blogy na to jek socialka myrnyx tyrnyx prijde a odebere deti, je jak jsem si myslel smyslena. TAk diky za odpoved na to co jsem vas zadal.

+1/−2
11.3.2014 16:48

A71n36d16r75e49j 89R48u53š38č75á42k 6237477624494

Ono i u těch nejmedializovanějších případů proniklo na veřejnost to, že dotyční rodiče uplatňovali fyzické tresty. Jasně, můžeme si o tom myslet cokoliv, já třeba zastáncem fyzických trestů nejsem a nedělal bych je ani kdyby to nebylo zakázané, ale chápu, že to je pro někoho legitimní výchovný prostředek. Problém je v tom, že neznalost zákona neomlouvá a zrovna zákaz fyzických trestů je něco, o čem se hodně mluví a stát v Norsku dělá všechno pro to, aby o tom cizinci věděli. Píše se o tom snad ve všech brožurkách typu "New in Norway" jako něco, na co si musejí dát lidé pozor. A když to ani tak nedodržují... pokud někomu ujedou nervy a plácne dítěti jednou, ani tady se z toho tak moc nedělá, protože to se může stát komukoliv. Ale pokud to někdo dlouhodobě používá jako výchovný prostředek, tak je tohle důsledek. Smutné, ale je to tak, a nedá se říct, že by to nebylo fér.

0/0
13.3.2014 11:39
Foto

O18t45t68o 39Č75e80r82n11ý 3315395977182

Toto je faktický socialismus v praxi.

+8/0
11.3.2014 15:56

V50ě65r29a 51K41a86b17í35č21k25o41v35á 7294876430187

Norsko asi je zvláštní země-před lety na dovolené mě naprosto okouzlila tamní příroda a když tam dělali nábor na lékaře,zcela vázně jsem o tom uvažovala-asi by se člověk přizpůsobil,cizinci to nemají snadné nikde.Sociální péče je ale kapitola sama pro sebe,v Norsku i v Čechách se nemohu zbavit dojmu,že ve jménu "dobra dětí" pracují nekompetentní lidé plní předsudků,kteří mnoha dětem když už nezničili život,tak jim aspoň připravili hrozné chvíle-čest světlým výjimkám,ale to jsou jen jednotlivci.

+10/0
11.3.2014 14:36
Foto

I15g37n40á77c 22P43o98s39p93í54š29i30l 9426599354913

Shrňme to: fyzické tresty, táta s dědou (byť křesťani) si večer po práci dávali v mé přitomnosti pivo a od 16 jsem si s nimi mohl připít vínem na Silvestra, dvakrát jsme celá rodina před mými 18ými narozeninami navštívili hospodu a dali si tam oběd. Taky jsem se od rodičů dověděl, že babička umírá na rakovinu, a pak dlouho brečel, protože mi nedovolili jít se s ní před smrtí rozloučit (to že mne k ní nevzali je jedna z mála věcí, co rodičům dodnes vyčítám - předpokládám ale, že norská sociálka by je za to pochválila). A občas se rodiče pohádali (byť většinou relativně krátce a kultivovaně) i přede mnou...

Zdá se tedy, že ač pocházím z funkční a šťastné rodiny, byl bych v Norsku příčinou metrákové laviny znepokojení a nejspíš bych i byl nakonec norskou sociálkou odebrán. Hrozný a zvrhlý systém, i kdyby nebyl náchylný ke zneužití!

+19/0
11.3.2014 14:12

A47n67d19r55e30j 35R75u93š94č31á61k 6107207564234

Asi byste nebyl odebrán, ale opletačky by vaši asi měli, to je pravda. Nevím, kolik Vám je let, ale tohle všechno bylo v Norsku ještě před 40-50 lety docela normální. Jinak zdejší církev a alkohol je téma na samostatný článek. Tak před 150 lety byl v Norsku obrovský (a myslím fakt OBROVSKÝ) problém s alkoholismem a církev tehdy započala tzv. avholdsbevegelse, neboli hnutí abstinentů, protože jinak hrozilo, že se většina národa uchlastá k smrti. To vedlo k opačnému extrému, tedy téměř prohibici - stejné hnutí bylo tou dobou i na Islandu, ve Švédsku a ve Finsku - a pak od zhruba 60. let docházelo k postupnému uvolňování. Někdy ve 20. letech se mezitím věci ještě chytily odbory a začaly se v hnutí abstinentů angažovat také. Takže dejme tomu před padesáti až šedesáti lety by Vás za ten alkohol sice od rodičů neodebrali, ale asi by kněz významně ukázal prstem na nedělní mši.

+3/0
11.3.2014 14:17
Foto

M44a54r63t23i87n 31H92o79r19s87k17y 2182413577

Neni horsiho mravokarce nad vyleceneho alkoholika. Ze se v norskem pripade veci abstinence chytly ku zviditelneni odbory je roztomily fakt - treba americky odborar kultivuje dojem dobraka co rad Bud z plechovky (i kdyz doma ma nejradsi drahou skotskou) :-)

+2/0
13.3.2014 12:50

E22r79i91c94h 98N75e92j94e94z49c95h81l20e51b46a 4484146179428

Nu ano ,země ve které úřady unesou rodičům 20 % všech dětí, to jistě dělá jen pro jejich dobro ... Autora nejspíš v dětstvi museli upustit hlavičkou dolu ...

https://www.youtube.com/watch?v=2UXoRhyTCXo

+3/0
11.3.2014 14:06

A53n18d72r28e24j 79R38u34š78č86á62k 6497257864864

Odkud máte 20 procent? To je naprostý nesmysl, tohle číslo. Ve skutečnosti je to 0,036 % dětí. V péči BV je 40 tisíc dětí z celkového počtu 1 118 200 dětí v Norsku. Tak si to spočítejte. Právě kvůli takovým plašitelům jako Vy jsem napsal tento článek.

+3/−1
11.3.2014 14:08
Foto

I86g88n14á87c 40P63o28s45p78í70š27i92l 9806959974973

Promiňte, ale 40 tisíc dětí z 1 118 200 jsou by vočko 4 % všech dětí!! A to je skutečně uktraextrémní podíl... Naučte se počítat!

+4/0
11.3.2014 14:14



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.