Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a78r10o56s40l69a18v44a 23K80a92n49i13o58k42o49v19á 7242269262767

"V čem tedy spočívá nutnost našeho členství v EU? "  ?

¨

Milý autore, v TAKOVÉ Eu  opravdu nutnost našeho členství NEEXISTUJE !!!

To, co se z ní vyklubalo, to je naprosto odpudivé !

+1/0
17.2.2014 23:50
Foto

R19a43d37o15v18a71n 95P94a18j34o78n70k 6255412385907

Nepodezírám Vás, že neumíte číst, ale že nejste ochotna pochybovat a přemýšlet – to bude Váš problém!

0/0
18.2.2014 10:26

2542871155642

Jak se ta odpudivost ve vasem zivote projevuje; Tedy jinak, nez ze na vasem oblibenem kremu uz nebude napsano "maslo" a na oblibene lahvi uz je jenom "Tuzemsky"?

0/0
19.2.2014 10:45

R71o48b97e10r18t 48P45á14v46e81k 4868436156916

Mám moc rád, když někdo uvádí svůj názor slovy "Ať se nám to líbí, nebo ne, ......" ... a pokračuje spoustou tvrzení bez kontextu.

+1/0
17.2.2014 18:16

M10i72l90a84n 44R73a98d20e44k 3207776171741

mne sice dnesni EU dost drazdi, ale rika, s Palackym, kdyby nebylo R-U museli bychom si ho udelat. Tim nemyslel to ze bychom meli lezt Rakousku do rite, ale nejaka unie byt musi, a cas mu dal za pravdu. Po WW1 kdyz se Evropa rozkouskovala, posouk v cele velkeho naroda vsem ostatnim poradne zavaril.

Budou volby do EU, musi se to zmenit, zlepsit, dnesni EU je spise fraska nezli unie. Ale lepe neborit pokud nemame postaveno neco jineho, a Rusko NENI RESENI.

+4/−1
17.2.2014 17:39

J67a86r60o14s59l53a76v 77H19e35j88n69a 4147341249

Nějak jste zapomněl, že Palacký následně uvedl: "Byli jsme i před Rakouskem, budeme i po něm."

+2/0
17.2.2014 19:26

M18i73l28a85n 69R51a49d53e55k 3797886931291

vsak jsme byli po Rakousku, ale jen 20 let. V tom je ten maler

+1/−1
17.2.2014 20:18

P61a69v89e35l 50K60u84r10a86l 5381194650940

Nakonec vždycky příjde čas kdy už je dům tak poškozený termity že nestačí jenom termity zabít, ale je třeba zdemolovat dům. Spálit veškeré nakažené dřevo a začít zcela od nuly bez toho aby jakýkoli relikt minulého domu přenesl termití nákazu do nového domu.

EU je prakticky taky jenom termity zamořený starý dům. Co potřebujeme je ho zničit a začít tady zcela nuly a především beze všech kdo se podíleli na současném pokusu.

+3/−1
17.2.2014 20:01

J66a21r13o86s60l30a65v35a 90K58a50n36i66o30k21o17v71á 7192399912177

P Ř E S N Ě !  EU je už naprosto neopravitelná !!!!¨

Naprosto zničila evropskou prosperitu !  Osobuje si práva, jaká si snad možná ani ta Moskva neosobovala !  A to píšu jako pravičák !

EU = RVHP II. a stejně tak dopadne !

+2/0
17.2.2014 23:53

2862821845372

Zase dalsi revolucionar.

0/0
18.2.2014 13:20

J83a13r47o85s97l18a33v 28T57a48c62h92o35v24s62k12y 2702200434320

Tak jsme si precetli dalsi hloupou agitku o skvelosti EU

+3/−3
17.2.2014 16:25

Z14b38y53n23ě89k 56H45a12l77u22z81a 5833280828232

No nevím, já mám spíše dojem, že součaná podoba EU vztahy mezi evropskými státy komplikuje a vyostřuje. A takový Van Rompuy, Schulz či Barroso mají do Františka Josefa hodně daleko.

+5/−2
17.2.2014 14:02

M43o67j26m67í39r 92S86v14o37b85o92d18n16í68k 9800735635788

Který stát vznikl legitimně?  Na začátku 20. století lidé neměli vzdělání a neměli možnost rychlé komunikace. EU samozřejmě vznikla nelegitimně.

Já v EU cítím, na rozdíl od Vás, korporativně-nacistickou jistotu a nikoliv demokracii. A o tu fašistickou jistotu nemám zájem. Pravděpodobně budete namítat a je to v pořádku.

V posledních dnech se tady na blozích konečně proflákly materiály, které svědčí o tom, jak EU vznikala a proč její rysy kopírují antidemokracii. Nacistické kořeny EU zde:

http://www.relay-of-life.org/cz/chapter.html

Takže se pojďme bavit o tom, co má větší legitimitu: relativně demokratická ČSR nebo organizace s totálním deficitem demokratických prvků zvaná EU.

Když čtu Vaše články, jsem rozpolcený jako karikatura od Renčína.

+2/−5
17.2.2014 12:37

A55n82d70r23e89j 49R95u39š21č46á72k 6297797794904

Když už se ptáte, dostanete odpověď. Island, Norsko, Černá Hora, Portugalsko, Finsko, Slovensko a tak dále.

+3/−1
17.2.2014 12:43

M56o45j44m40í27r 55S28v76o52b60o15d83n86í64k 9380245425368

Výborně. A můžete mi uvést k těm zemím jednověté důkazy?

+1/−1
17.2.2014 12:46

A11n57d69r32e93j 70R86u56š91č29á66k 6347577934454

To je jednoduché - všechny tyto státní útvary vznikly dohodou se zeměmi, od kterých se odtrhly (Dánsko, Švédsko, Srbsko, ČSR), nebo jak se konsolidovaly jako první státní útvar v dané lokalitě, tak zůstaly (Portugalsko). Emancipační proces byl zároveň ve všech uvedených případech veden zdola.

+3/−2
17.2.2014 12:49

M71o71j37m62í27r 45S12v12o31b64o39d12n83í67k 9250775205718

To jsem rád, že jste to takto napsal a potvrdil dokonalou nelegitimitu EU.

+2/−2
17.2.2014 12:52

A71n19d56r95e84j 58R86u47š97č87á93k 6287577244424

Každá členská země měla referendum o vstupu. Kde Vám tam chybí ta nelegitimita?

+4/−2
17.2.2014 12:58

A21n58d11r20e77j 40R33u78š91č40á29k 6207137704784

pardon - legitimita

+1/0
17.2.2014 12:58

M81o56j94m24í10r 96S60v23o83b89o64d38n50í82k 9530175325278

Chybí mi legitimita v tom, o čem se hlasovalo. Lisabonská smlouva je totalitní úmluva, která malým evropským státům vzala poslední zbytky demokracie. Na jiném místě plácáte o zárukách demokracie od nad hranou fašismu balancujích US a velkých demokratických států EU. Kterých? Francie s Hollandem? Vážně neberete žádné tlumící léky? Nebo Německo prasazující model studené německé unifikační kontroly do každé řecké skály? Vy jste v zajetí bludů, pane Ruščáku. připadáte mi jako našprtaný student, který mele páté přes deváté a není schopen pochopit, že demokracii spočívá v různosti a mžnosti volby a nikoliv v unifikaci.

+5/−4
17.2.2014 13:07

2522811565462

To jsou kecy - posledni zbytky demokracie.... fasismus.... Zkuste se lecit. Treba jeste neni pozde.

+2/0
17.2.2014 13:25

M46o86j92m78í78r 37S85v80o86b18o65d50n92í79k 9270605635298

Já už jsem vyléčenej. Zkuste Vaše doporučení aplikovat vnitřně. Nejdříve si zjistěte, o čem se mluví a píše. Zatím ještě máte čas.

0/−3
17.2.2014 13:26

2362681465812

Něco originálnějšího by nebylo?;-D

+1/0
17.2.2014 16:32

M37o57j78m71í69r 22S75v37o56b34o42d94n63í26k 9440725215798

Napsal jsem v rychlosti pro Vás malý test.

Demokracie je, když jsou zákonné normy přijímány

a) na základě konsensu

b) diktátu většiny

c) diktátu menšiny

+2/−1
17.2.2014 13:30

M35a75r33t24i45n 70S64m92e53j12k89a82l 9450749191885

V dnešní době za c).

+2/0
17.2.2014 15:12

P17a31v18e65l 60K58u34r62a75l 5701854760440

Konsenzus je že se všichni shodnou. Pokud existuje jediný člověk který je proti tak je to diktát většiny menšině.

A já jsem tedy žádný konsenzus ke vstupu do EU nedal.

+1/−1
17.2.2014 20:03

M53o48j82m92í60r 45S32v45o66b91o84d27n67í32k 9910915815258

Já nechápu, jak Vám k takto logické úvaze může dát někdo mínus. To musí bý dokonalý frustrát.

0/0
18.2.2014 14:55

J52a86r42o17s77l22a61v55a 72K10a62n37i68o35k21o53v69á 7182399472227

Jo, jo.... každá.... jakoby jste neznal genezi toho, co se dělo u nás, než vypuklo referendum ! Byl to naprostý hnus, propaganda, presstituti dělali co mohli, aby podpořili Havla a ostatní P&L, neskutečné eurohujery ! A před podpisem LS to bylo ještě horší ! Naprostý hnus !

A když už jsme u referenda do EU - jaká jsou skutečná data - 

Voličská účast na hlasování  byla  55,21%.

Pro vstup  - 77,33 procenta hlasů - 3,446.758 voličů

Proti vstupu - 22,67 procenta hlasů - 1,010.448 voličů

Z čehož vyplývá, že vstup do EU ve skutečnosti schválilo  32,826% občanů

0/0
18.2.2014 0:02

M38i51r96o31s13l50a43v 67P66e51t46r 1322820528681

Některá referenda byla neúspěšná, proto se v dalších zemích ani nezaváděla. V Irsku referendum 2x! No comment. V současné době je přes 50% obyvatel EU proti EU. Volby toho budou důkazem

0/0
18.2.2014 9:52

S66l41a86v37o30m60í81r 93B76e41n79e41š 6572587910544

Dotaz: Když tolik milujete Habsburky, šel byste za ně bojovat se zbraní v ruce? Ten Váš milovanej starej Procházka hnal naše chlapy přímo na jatka na ruské, srbské a italské frontě. Pro ně to nebylo takové plané žvanění, jako tady předvádíte Vy. Pro ně to byla tvrdá realita. Ve sněhu, mrazu, blátu, letních úmorných vedrech, třicet kilometrů v plné polní na pozice a potom jedna kulka doprostřed čela a konec. A byl to ten Váš milovanej starej Procházka, kdo to vyhlášení války podepsal.

Máte plno keců, ale při prvním nočním útoku byste se strachy .... vy víte co. Jste prostě jako takový kadet Biegler nebo poručík Dub.

+3/−2
17.2.2014 12:00

A78n53d72r55e64j 39R65u43š54č94á13k 6357767784834

Tak kdybych žil tou dobou, tak bych do války šel, protože bych tam jít musel. Měl bych tedy na výběr válčit na straně Habsburků nebo v legiích - a zvolil bych Habsburky, protože c.k. monarchie dávala naším zemím slušnou prosperitu. Podíváte-li se na dobové mapy, tak Russisches Reich nebyla zrovna daleko - začínala už kousek za Slezskem. Stačilo se podívat, jak to vypadalo u těch, s nimiž naši legionáři bojovali proti svému státu. Za TO byste snad bojoval Vy?

+3/−3
17.2.2014 12:03

S98l67a79v66o41m87í78r 65B28e60n20e26š 6892547910504

Aha, takže byste šel do války proto, že byste musel. Nikoli proto, že ty Habsburky tolik milujete, ale proto, že byste musel. Takže je vlastně nemilujete a pouze nám tady teatrálně něco demonstrujete. Ono by Vás to v první linii přešlo, vážený. Bojovat za nějakého starého páprdu, který neuměl vychovat ani vlastního syna Rudolfa, ze kterého se stal alkoholik, morfinik, svou manželku Štěpánku nakazil pohlavní chorobou a nakonec zastřelil svou milenku i sebe. Jste jako salonní komunisté, kteří ve vinárnách žvaní o socialismu a účet zaplatí za peníze od zazobaného tatíčka.

+1/−3
17.2.2014 12:14

A23n86d97r73e75j 27R23u12š32č85á90k 6347937824124

Upřímně? Já bych se zbraní v ruce šel dobrovolně do války jen v případě hrozící invaze totalitní mocnosti či puče od skupiny, která by chtěla nastolit totalitní řád. Třenice mezi národy pro mě není důvod pro to, abych se dobrovolně v jakémkoliv vojenském konfliktu angažoval. Nicméně kdyby například putinovské Rusko zaútočilo na Norsko, tak bych klidně Norsku se zbraní v ruce pomoci šel. Ne ve jménu národa, ale ve jménu liberálně-demokratického řádu v zemi, kde žiji a který by rychle mohl vzít za své.

+8/−1
17.2.2014 12:17

S19l76a72v10o73m26í69r 23B87e59n91e61š 6392747830734

A ještě k tomu Rusku: Že zrovna Vy, takový zastánce Habsburků, tady hovoříte proti Rusku! Nebyli to zrovna Rusové, kdo tu Vaši monarchii zachránil před rozpadem v roce 1849? Víte něco o tom, jak Uhry vyhlásili nezávislost na Rakousku a jak Habsburkové prosili cara Mikuláše I., aby jim pomohl? Právě proto, že nejsem rusofil, by mě nelákalo žít v monarchii, která od roku 1849 vlastně žila jen díky zásahu ruských armád do jejích vlastních (míněno tím rakouských) vnitřních záležitostí. To, za co nebozžíka Biľaka právem morálně odsuzujeme, udělali Vaši milovaní Habsburkové už v roce 1849: Proti vlastním vnitřním odpůrcům požádali o pomoc Rusko.

+2/−2
17.2.2014 12:18

P92e41t17r 15N61e11c60h70a96n45i92c74k17ý 7933956628180

Ono bude rozdíl Rusko před a po Leninovi. Jako máme rádi pokrokovost Mezopotámie a co tam je dnes ?

+2/0
17.2.2014 14:27
Foto

F82r47a25n25t38i31š37e34k 36M15a21t46ě52j38k38a 8397544839297

Typicky unijní, mnoho prázdných slov v mašlích.

+11/−5
17.2.2014 11:52

A41l81b50e48r79t 36V17l97a18c75h 8276351518192

Souhlas!

+1/−2
17.2.2014 11:58

M51a64r16t79i98n 50I63g18u41e 9670166472902

Upřímně, pokud je toto jediný 'konkrétní' argument, jeden by řekl že ona prázdná slova až tak prázdná nakonec nejsou ...

+6/−1
17.2.2014 13:01

S87l62a24v21o68m12í20r 17B26e29n55e19š 6972847950954

Na to, abych si o EU myslel své, mi stačí jedno slovo: multikulturalismus.

+5/−2
17.2.2014 11:50

M16i14r16o41s35l94a55v 17C94e13s53t41r 7242570800413

Napsal jste toho mnoho, ale nelze s Vámi souhlasit už z důvodu pokřivení generací z dob studené války. Pamatujte si, že pokřiven může být jen člověk křivý. Vy si snad myslíte, že vaše nová generace je jiná. Jste idealistický globalizační snílek, předbíhající mysl zdravého rozumu. Naštěstí jsou i ve vaší generaci mladí lidé, kteří společnost vidí souvisle s poctivým jádrem staré generace, která vážený mladíku umí vnímat pokrokové mládí v souvislostech na jejich morálních principech, které se Vy naopak snažíte posouvat zpět do temných dob obdobných studené válce. My umíme žít s mladou generací vždy v souladu jejich potřeb. Vaše zdánlivě chytré přeskoky právě nepochopily propojení generací.

+6/−1
17.2.2014 11:45
Foto

F98r87a67n70t95i78š60e89k 88M47a19t98ě42j16k83a 8127884919257

R^

+3/−1
17.2.2014 11:51

A60n57d90r28e40j 18R26u46š84č27á59k 6407887694284

Ne, v mnohých věcech jiná není. Právě naopak, je stejná, jako ty předchozí - v tom, že si dělá své vlastní předsudky. To, co je pro nás důležité je, abychom my nebyli na špatné straně těch předsudků. Vidím to kolem sebe - zatímco lidé, kteří dospívali dvacet let přede mnou viděli Čechy, Poláky nebo Maďary víceméně podobně, jako Rusy, Kazachy či Armény, moje generace Norů, Švédů, Holanďanů a dalších nás už přeci jen vidí trochu jinak - a to lépe. Tady nejde o pokrokové nebo nepokrokové mládí. Jde o to, že tak dlouho, dokud bude u moci generace lidí, která byla zvyklá na to, že civilizace končí na Labi, tak se toho moc nezmění. To, co potřebujeme k tomu, aby posunuli tu civilizační hranici alespoň na Bug, je právě zachování současného stavu alespoň po dalších 20-30 let. Nejsem naivní, tyhle stereotypy se nezmění; jen se už nebudou týkat nás, ale třeba "jenom" Ukrajinců. Ne, že bych Ukrajincům přál něco špatného, ale máme-li se řídit, jak je tak populární tvrdit, českými národními zájmy, pak je přímo v našem existenčním zájmu, abychom byli viděni na té správné straně hranice.

+2/−1
17.2.2014 11:53

M62i51r16o44s31l26a24v 68C32e36s61t48r 7332920230603

To je právě ten problém, že Vám jde o vidění, ale nerozpoznávání podstaty zla v chybných vizí Vám zůstanou vždy unikají.

+2/−2
17.2.2014 12:09

A25n63d10r89e23j 68R79u50š34č20á60k 6117597104774

Jenže to vidění je v demokratických zemích hodně důležité. Co na tom, že Churchill měl pravdu, že je třeba nevydávat ČSR Hitlerovi. Co na tom, že měl Churchill pravdu, že Chamberlain dělá něco zatraceně špatně. Běžný volič to tehdy viděl jinak a viděl to tak, jak byl zvyklý vidět Československo - jako nějakou vzdálenou, neznámou zemi, jejíž existence či neexistence pro něj nedělá moc velký rozdíl. A Chamberlain se zkrátka jen podvolil demokratickému duchu svých (hloupých a krátkozrakých, dodávám) voličů. Naše bezpečnost tedy, jak v článku píšu, nestojí ani tak - nebo spíš pouze - na tom, jaké máme dohody s různými zeměmi či organizacemi. Dohody se dají porušit či vypovědět. Jde o to, jak nás vidí běžný občan země, která je naším spojencem. Protože vidí-li nás běžný Angličan, Francouz či Němec jako sobě rovné a sobě podobné, bude mu příkoří na nás kýmkoliv páchané vadit víc, než bude-li si o nás myslet, že jsme postkomunistický svrab, mám-li to takhle přehnat. A budou-li jejich vlády natolik osvícené, že budou chtít dostát svým závazkům vůči nám, kolik myslíte, že se vyskytne "mírotvůrců" mezi běžnou populací, kteří začnou křičet cosi o tom, jak by se neměli obětovat vlastní vojáci, či vlastní zdroje na záchranu někoho, kdo je stejně jiný a tak trochu divný?

+2/−1
17.2.2014 12:15

M90i45r90o98s48l79a72v 76C56e38s30t38r 7782160250133

Proto ovšem není potřeba se hrnout do příručí většiny jen z důvodu síly. To, že je tady i hlas proti, že orba je mělká, ale většinová neznamená, že zahodíte své morální principy a budete naslouchat hlasům, aby jste byl vidět zahalený.

+3/−1
17.2.2014 12:24

A84n69d63r58e49j 74R10u48š21č26á95k 6837307654244

Upřímně řečeno, to je velký omyl mnohých Čechů, co se mezinárodní politiky týče. Ona totiž není ani morální, ani přátelská. Proto má mnoho lidí problém pochopit, že například Americe byl jeden čas Taliban dobrý a poté proti němu bojovala - protože zahraniční politika není idealistická. Tak, jako se Taliban hodil proti SSSR, tak má smysl proti němu bojovat dnes, když SSSR už není. V mezinárodní politice obstojí ten, kdo bude pokud možno vždy v takové pozici, aby se všem mocnostem vyplatilo, že je tam, kde zároveň sám chce být. Proto musíme udělat vše pro to, aby aktéři, kteří mohou garantovat svobodné uspořádání v naší zemi (Amerika a klíčové evropské země), viděli v pozici, jakou my sami chceme mít, výhodu pro sebe. Jedině pak budeme v bezpečí. A to, co ohrožuje existenci ČR a svobodné poměry v ní, je do značné míry to, že uzavíráme už téměř posledních 100 let spojenectví ve stylu "Máme vás rádi, mějte nás rádi taky". Jenže takhle to zkrátka nefunguje a dříve nebo později to vždy skončí tragédií.

+3/−2
17.2.2014 12:32

M89o40j89m70í49r 83S22v50o83b68o34d79n61í44k 9610645475488

Už jsem toho přečetl hodně, ale tohle je neskutečný blivajz.

+1/−5
17.2.2014 12:50

M50i96r51o20s34l76a52v 33C74e13s64t59r 7162620650963

To, jak dobře píšete o mezinárodních vztazích, že nejsou morální ani přátelská lze podepsat. Právě proto je nutné, aby to veřejně klíčové země, které jste uvedl říkaly ve veřejném slyšení. A proto, že to každý víme

+1/−1
17.2.2014 12:53

M39i67r38o32s12l62a11v 10C38e78s87t40r 7482820730773

Pokračování:

má nám být vnucováno jako standard správnosti  v politických otázkách země Evropské unie či zámořské demokracie? Z nich by prý naše transformující se země měla čerpat inspiraci. V těchto zemích, jejichž politiku nám mnozí dávají za příklad k následování, je však duch kolektivismu po staletích filozofické destrukce zakořeněn možná dokonce ještě více než u nás. Jsou pod neblahým vlivem stejné filozofie jako naše země. Ve jménu tzv. sociálně tržního hospodářství, a řady dalších kolektivistických pojmových pastí, tam státy zotročují člověka a systematicky podkopávají jeho vlastním prospěchem motivovanou produktivní činnost. Toto máme kopírovat?

+2/−1
17.2.2014 12:57

A54n85d77r55e88j 23R87u66š95č46á28k 6617447304124

My to nemusíme kopírovat, ale to jsou země, které nám mohou zaručit stabilitu a svobodu, kterou si sami nezaručíme - na to jsme moc malí a slabí, abychom šli "proti všem", čili proti Západu i Východu. Už jsme si to vyzkoušeli a moc to nefungovalo, nevzpomínáte si?

+2/−3
17.2.2014 13:00



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.